fbpixel

Search icon
Search
Η Margot Robbie ως άλλη Barbie στο νέο ανατρεπτικό εξώφυλλο της αμερικάνικης Vogue
PEOPLE & MOMENTS

Η Margot Robbie ως άλλη Barbie στο νέο ανατρεπτικό εξώφυλλο της αμερικάνικης Vogue

Η ταλαντούχα ηθοποιός μιλάει για το όνειρο της διασημότερης κούκλας αλλά και για την ταινία που όλοι αναμένουμε


«Δεν ήταν ότι ήθελα ποτέ να παίξω την Barbie, ή ότι ονειρευόμουν να γίνω Barbie, ή κάτι τέτοιο», εκμυστηρεύεται στις πρώτες σειρές της συνέντευξής της η Margot Robbie, η οποία φωτογραφήθηκε για λογαριασμό της αμερικάνικης Vogue από τον Ethan James Green ως η πιο διάσημη κούκλα όλων των εποχών. Η 32χρονη ηθοποιός, που αποτελεί ένα από τα δημοφιλέστερα αστέρια στο Hollywood, άνοιξε τα χαρτιά της στην Abby Aguirre σχετικά με την πολλά υποσχόμενη ταινία με κεντρικό πρόσωπο τη διαχρονική κούλα, στην οποία πρωταγωνιστεί και συμμετέχει στην παραγωγή της. Η νεαρή Αυστραλή σταρ εμφανίστηκε στη δημοσιογράφο με τον πιο απλό και συμβατικό τρόπο, απόδειξη της απλότητας, με την οποία αντιμετωπίζει τις καταστάσεις και την καθημερινότητά της. Ένα απίστευτα απολαυστικό και χιουμοριστικό σκηνικό δημιουργείται με τις δυο τους να αναπτύσσουν μια ξεχωριστή οικειότητα, στην οποία πρωταγωνιστούν τα πατίνια χωρίς φρένο, τα οποία της έδωσε η Robbie για την κουβέντα τους. 

Aποδέκτες: Όσοι μισούν ενεργά την Barbie

snapinstaapp-349147750-6574690832589677-8766386261254105952-n-1080.jpg

Στην εξέλιξη της συζήτησής τους, η Robbie μοιράζεται την κεντρική ιδέα πίσω από τη δημιουργία του πολυσυζητημένου φιλμ. Η ίδια ανατρέχει πίσω στον χρόνο και στο 2018, όταν συνάντησε στο Polo Lounge τον Ynon Kreiz, τον νέο διευθύνοντα σύμβουλο της δημοφιλούς αμερικανικής πολυεθνικής εταιρείας κατασκευής παιχνιδιών, Mattel, σχετικά με την παρουσίαση της LuckyChap, της εταιρείας παραγωγής που διευθύνει μαζί με τη φίλη της, Josey McNamara και τον σύζυγό της, Tom Ackerley. Όπως, χαρακτηριστικά, εξηγεί: "Η LuckyChap δεν είχε κάποια συγκεκριμένη ιδέα στο μυαλό της, αλλά ήξερε αυτό το πράγμα. "Φυσικά θα θέλαμε να τιμήσουμε την 60χρονη κληρονομιά που έχει αυτό το brand. Αλλά πρέπει να αναγνωρίσουμε ότι υπάρχουν πολλοί άνθρωποι που δεν είναι οπαδοί της Barbie. Και στην πραγματικότητα, δεν είναι απλώς αδιάφοροι για αυτήν. Την μισούν ενεργά. Και έχουν πραγματικό πρόβλημα μαζί της. Πρέπει να βρούμε έναν τρόπο να το αναγνωρίσουμε αυτό. 

Υπήρξαν μεγαλύτερες συναντήσεις με τη Mattel και στη συνέχεια συναντήσεις με τη Warner Bros, όπου η LuckyChap είχε τότε μια συμφωνία πρώτης προβολής. Τελικά η Robbie άρχισε να μιλάει με την Greta Gerwig για το σενάριο και τη σκηνοθεσία. "Φοβήθηκα πολύ ότι θα ήταν ένα όχι. Εκείνη την εποχή ήταν τόσο τρομακτικό να το αναλάβω. Ο κόσμος έλεγε: "Τι θα κάνεις;". Αλλά η Gerwig είπε ναι, υπό τον όρο ότι θα μπορούσε να γράψει το σενάριο με τον συνεργάτη της, Noah Baumbach", ομολογεί. Κατά τη διαδικασία των γυρισμάτων, τους δόθηκε η απόλυτη ελευθερία. Είναι αλήθεια ότι κανείς στη LuckyChap, τη Mattel ή τη Warner Bros δεν είδε καμία σελίδα του σεναρίου μέχρι να τελειώσει.

Παιχνίδι φαντασίας και ελευθερίας 

snapinstaapp-348876748-235410232455477-1068566529344015576-n-1080-1.jpg

Το πλαίσιο αυτής της απελευθέρωσης, ανεμελιάς και ανεξαρτησίας τονίζουν στην Abby Aguirre και οι υπόλοιποι συντελεστές τους φιλμ, Gerwig και Baumbach. Όπως διαβάζουμε: "Υπήρχε πραγματικά αυτό το είδος του ανοιχτού, ελεύθερου δρόμου που μπορούσαμε να συνεχίσουμε να χτίζουμε", αναφέρει ο Baumbach. Εν μέρει είχε να κάνει με το γεγονός ότι οι χαρακτήρες τους ήταν κούκλες. "Είναι σαν να παίζεις με κούκλες όταν γράφεις κάτι, και σε αυτή την περίπτωση, φυσικά, υπήρχε αυτό το επιπλέον επίπεδο στο ότι ήταν κούκλες", προσθέτει. "Ήταν κυριολεκτικά ένα παιχνίδι φαντασίας", συμπληρώνει η Gerwig. Το γεγονός ότι έγραφαν το σενάριο κατά τη διάρκεια του παγκόσμιου lock down εξαιτίας της πανδημίας είχε επίσης σημασία, τονίζει ο Baumbach. "Βρισκόμασταν στην πανδημία και όλοι είχαν την αίσθηση ότι ποιος ξέρει πως θα είναι ο κόσμος. Αυτό το τροφοδότησε το συναίσθημα: Λοιπόν, εδώ δεν μπορεί να πραγματοποιηθεί τίποτα". Ενώ ενθουσιάστηκαν όλοι τότε με τα πρώτα κείμενα, όπως περιγράφουν, λόγω της συγκεκριμένης διεθνούς συνθήκης ήταν σίγουροι ότι δεν θα εξελισσόταν στην πράξη.

Ο μύθος της δημιουργίας

snapinstaapp-349318580-792647482273946-5336126590990761233-n-1080.jpg

Μια ολόκληρη φιλοσοφία κρύβεται πίσω από την εμφάνιση και την ψυχοσύνθεση των δύο κεντρικών χαρακτήρων στο φιλμ, παρμένο από τη διαχρονική κουλτούρα της εταιρείας κατασκευής τους. Όπως αναφέρει στη συνέντευξη η Gerwig: "Η Mattel παρουσίασε την πρώτη κούκλα Ken το 1961, ως απάντηση στις επιστολές που απαιτούσαν να αποκτήσει η Barbie αγόρι. "Η Barbie εφευρέθηκε πρώτη", επισημαίνει η Gerwig. "Ο Ken εφευρέθηκε μετά την Barbie, για να καυτηριάσει τη θέση της Barbie στα μάτια μας και στον κόσμο. Αυτού του είδους ο μύθος της δημιουργίας είναι το αντίθετο του μύθου της δημιουργίας στη Γένεση". Στο φιλμ θέλησαν να ενισχύσουν τη συγκεκριμένη θέση του ίδιου, όπως τονίζεται: "Ο Ken έχει μια υπέροχη μέρα μόνο αν η Barbie τον κοιτάζει".

Η Gerwig προσθέτει: "Μαζί, η ιδιόμορφη μερική ανατομία τους παραπέμπει σε έναν κόσμο ενήλικων πραγμάτων που κρύβονται από το οπτικό πεδίο. Gerwig: "Νιώθεις ότι υπάρχει κάτι εκεί, το οποίο είναι μέρος της γοητείας. Είναι ασαφές πώς λειτουργεί όλο αυτό. Αλλά δεν είναι χωρίς ίντριγκα". Αυτή η αόριστη αίσθηση του μυστηρίου αποτυπώνεται σε μια κωμική ανταλλαγή απόψεων που έχουν ο Ken και η Barbie μπροστά στο Ονειρικό της σπίτι. "Σκέφτηκα να μείνω εδώ απόψε", ρωτάει ο Ken "Γιατί;" του απαντάει η Barbie. "Επειδή είμαστε φίλοι", ανταποκρίνεται εκείνος. "Για να κάνουμε τι;" τον ρωτάει. "Στην πραγματικότητα δεν είμαι σίγουρος", απαντά εκείνος. 

Photo credits: @voguemagazine