Είναι σπάνιο να βρεις έναν καλλιτέχνη που αποφεύγει το χρώμα, όπως είναι σπάνιο να βρεις δύο διαθέσιμα διαμερίσματα της Νέας Υόρκης το ένα δίπλα στο άλλο. Αλλά η υπομονή απέδωσε καρπούς για τη σχεδιάστρια αξεσουάρ και καλλιτέχνιδα Christina Wang και τον σύζυγό της Brian, οι οποίοι είχαν την τύχη να αγοράσουν ένα διαμέρισμα στο Chelsea και στη συνέχεια να εξασφαλίσουν το διπλανό, πέντε χρόνια αργότερα. Η κατοικία των ονείρων τους διαμορφώθηκε μοναδικά από το στούντιο σχεδιασμού, Le Whit.
Ευτυχώς για την ομάδα -με επικεφαλής τις διευθύντριες της Le Whit, Corey Kingston και Liza Curtiss- ήταν εύκολο να δεθεί με τη μητριάρχη Wang, μια συνάδελφο δημιουργική επαγγελματία και ιδιοκτήτρια επιχείρησης. Η τέχνη της τελευταίας διαθέτει μαξιμαλιστική αισθητική, οπότε το δίδυμο ήταν ελεύθερο να χρησιμοποιήσει τις σχεδιαστικές του ικανότητες, ειδικά όταν επρόκειτο για την παλέτα χρωμάτων, η οποία εκτείνεται από τις λεπτομέρειες του ροζ της τσιχλόφουσκας στην κουζίνα μέχρι τους κλασικούς μπλε τοίχους του κύριου μπάνιου. «Η ροζ κουζίνα ήταν κάτι που η ιδιοκτήτρια είχε βάλει στο μάτι πριν καν ξεκινήσουμε το έργο, καθώς αυτό είναι το αγαπημένο της χρώμα», εξηγούν οι Kingston και Curtiss. «Έγινε το κεντρικό σημείο της κουζίνας και το χρώμα υπαγόρευσε την παλέτα φινιρίσματος σε αυτό το δωμάτιο.»
Για τους Kingston και Curtiss, ήταν σημαντικό να οριοθετήσουν κάθε δωμάτιο του διαμερίσματος μέσω σαφών χρωματικών επιλογών. Διαφορετικές αποχρώσεις του ροζ χρησιμοποιήθηκαν και σε άλλους χώρους σε όλο το σπίτι, όπως ο φωτισμένος με νέον, παστέλ ροζ χώρος του γραφείου της Christina και το καθιστικό με τις λουλουδάτες ταπετσαρίες.
Σε άλλα σημεία, επέλεξαν συμπληρωματικές αποχρώσεις του ροζ για να δημιουργήσουν μια διαχωριστική γραμμή σε πιο υποτονικούς ή πιο ψυχρούς τόνους. Η ομάδα Le Whit αποφάσισε να συμβαδίσει με την κατεύθυνση του σχεδιασμού κάθε δωματίου, δημιουργώντας τελικά μια ισορροπία μεταξύ καθαρών, σύγχρονων και μίνιμαλ χώρων, αποπνέοντας χαρά.
Η τραπεζαρία, για παράδειγμα, ξεχωρίζει για τον λιτό σχεδιασμό της και τα πλούσια, σκούρα ξύλα- και όμως βρίσκεται σε «διάλογο» με την κουζίνα μέσω της αλληλεπίδρασης του καθιστικού σε ζεστούς τόνους, το οποίο είναι ένα είδος μεσολαβητικού χώρου που συνδέει τα πάντα μεταξύ τους.
Μια άλλη κινητήριος δύναμη πίσω από το σχεδιασμό ήταν η τοποθεσία του διαμερίσματος στο Chelsea, που περιγράφεται ως το πολυσύχναστο «κέντρο της παγκόσμιας καλλιτεχνικής σκηνής». Η κληρονομιά έπαιξε επίσης ρόλο. «Η γειτονιά αυτή έχει μια πλούσια αρχιτεκτονική ιστορία του στιλ Art Moderne και Art Deco, οπότε αφήσαμε την καμπυλότητα αυτού να επηρεάσει τις λεπτομέρειες της εσωτερικής διακόσμησης του σπιτιού», λένε οι Kingston και Curtiss. Ουσιαστικά πρόκειται για μια γωνιακή κατοικία με θέα στον ποταμό Hudson και το διάσημο πάρκο High Line, οι designers επαναπροσδιόρισαν τη διάταξη των διαμερισμάτων, ώστε να εκμεταλλευτούν πλήρως την απίστευτη θέα στο Μanhattan.
Βέβαια, δεν ήταν όλα σχετικά με το έργο ξεκάθαρα. «Ο πάγκος στην κουζίνα αποτέλεσε πρόκληση, επειδή διακόπτει τη θέα προς το ποτάμι, καθώς και τη γενική ροή στους χώρους του σπιτιού», λέει η Kingston, η οποία επέβλεψε συνολικά τη διαμόρφωση του interior design. Η λύση; «Εφαρμόσαμε το επαναλαμβανόμενο σύστημα των γραμμών σε σχήμα καμπύλης, για να ανταποκριθούμε στην πρόσκληση αυτή και να δημιουργήσουμε μια ενότητα στο σπίτι.»
Ανακαλύψτε περισσότερες φωτογραφίες στη gallery!
Φωτογραφίες: Nicole Franzen