fbpixel

Search icon
Search
Με αυτές τις 5 τροφές θα αποχωριστείτε μια για πάντα τις άσπρες τρίχες
WELLNESS

Με αυτές τις 5 τροφές θα αποχωριστείτε μια για πάντα τις άσπρες τρίχες

Μάθετε τα πάντα για την υγεία των μαλλιών σας


Μπορεί οι γκρίζες τρίχες στους άντρες να εκπροσωπούν τα χρόνια της απαράμιλλης γοητείας και ωριμότητάς τους, ωστόσο για τις γυναίκες τα πράγματα είναι λίγο διαφορετικά. Μετά την εμφάνιση των πρώτων ρυτίδων, πολλές από εμάς συνειδητοποιούμε ότι τα πρώτα «-άντα» μας έχουν χτυπήσει την πόρτα και πολύ γρήγορα παρουσιάζονται εκείνες οι τρομακτικές άσπρες τρίχες, εκεί που δεν το περιμένετε...

Φυσικά, όσο κι αν οι επιστημονικές πηγές υποστηρίζουν ότι το κάπνισμα και το άγχος συμβάλλουν στην πρόωρη γήρανση -σημαντικό παράγοντα αποτελεί επίσης και η διατροφή. Με το πέρασμα των χρόνων αποδεικνύεται πως υπάρχουν τροφές που σχετίζονται με το γκρίζο χρώμα στα μαλλιά, ωστόσο αυτές μπορούν να σταματήσουν να μας επηρεάζουν αρνητικά, μόνο μετά τη δημιουργία ενός επιτυχημένου προγράμματος άριστης και υγιεινής δίαιτας. Μάθετε, λοιπόν, ποιες τροφές πρέπει να εισάγετε στο menu σας, ώστε να καταφέρετε να συγκεντρώνετε τρόφιμα υψηλά σε συγκεκριμένες βιταμίνες, που μπορούν να βοηθήσουν στη διατήρηση του φυσικού χρώματος των μαλλιών σας και να σας κάνουν να φαίνεστε πιο νεότερη από ποτέ. 

Ανακαλύψτε ποια είναι τα πέντε απίθανα superfoods που μπορούν πραγματικά να βοηθήσουν στην πρόληψη των grey hair!

1

Το αγαπημένο φαγητό των παιδικών μας χρόνων έχει επιστρέψει δυναμικά ως το αγαπημένο superfood των lovers της υγιεινής διατροφής. Η βιταμίνη B9 βοηθά στην παραγωγή της μεθειονίνης, ενός αμινοξέος που είναι απαραίτητο για το χρώμα των μαλλιών. Οι φακές λοιπόν είναι μια τροφή εμπλουτισμένη σε B9, όπως και τα ρεβίθια, τα οποία περιέχουν επίσης υψηλές συγκεντρώσεις της βιταμίνης. Εισάγετε στη διατροφή σας απολαυστικές συνταγές με φακή, όπως γευστικές σαλάτες ή και φθινοπωρινές σούπες και πείτε αντίο στις άσπρες τρίχες μια για πάντα!

2

Ίσως μία από τις πιο αναβαθμισμένες γαστρονομικές επιλογές, ο σολομός, δεν προσδίδει μονάχα λάμψη και δύναμη στα μαλλιά μας -όπως και το λάδι των υπόλοιπων ψαριών- αλλά βοηθάει και στη διατήρηση του φυσικού τους χρώματος. Για όλα ευθύνεται το σελήνιο που περιέχει: ένα βασικό μέταλλο που βοηθά στη ρύθμιση της παραγωγής ορμονών, που εάν αποσυντονιστούν έχουν ως αποτέλεσμα την πρόωρη γήρανση. Plus, ο σολομός είναι πλούσιος σε βιταμίνη D και άλλα σημαντικά συστατικά -όπως τα ωμέγα 3 και η πρωτεΐνη-, η έλλειψη των οποίων οδηγεί συχνά σε ανεπιθύμητη εμφάνιση γκρίζων μαλλιών.

3

Το miso πρόκειται για ένα είδος πάστας και παρασκευάζεται κυρίως από φασόλια σόγιας, θαλασσινό αλάτι και ρύζι ή κριθάρι, ενώ χρησιμοποιείται εδώ και αιώνες από τους Ιάπωνες, με σκοπό να διατηρεί τα μαλλιά λαμπερά, υγιή και στο φυσικό τους χρώμα. Το miso είναι πλούσιο σε ένζυμα και συγκαταλέγεται στα τρόφιμα που έχουν υποστεί ζύμωση, όπως το τουρσί και ξινολάχανο, τα οποία βοηθούν στην πρόληψη της πρόωρης γήρανσης. Δοκιμάστε να το εισάγετε στη διατροφή σας και επιλέξτε για τον χειμώνα μία υπέροχη miso σούπα με λαχανικά. So, go Japanese!

4

Ένα από τα πιο αμφιλεγόμενα τρόφιμα, το συκώτι, αποτελεί ένα από τα αγαπημένα superfood των meatlovers. Ωστόσο, εκτός από ιδιαίτερη γεύση, το συκώτι καταφέρνει να διατηρεί πλούσια, δυνατά και λαμπερά τα μαλλιά μας, λόγω των βιταμινών Β12 και Β9, του χαλκού και του σιδήρου που περιέχει. Παράλληλα, τα παραπάνω συστατικά βοηθούν στη διατήρηση του φυσικού χρώματός τους και αποτρέπουν την εμφάνιση των άσπρων τριχών.

5

Οι λάτρεις της ιαπωνικής κουζίνας φαίνεται ότι θα λατρέψουν αυτόν τον οδηγό διατροφής, αφού ακόμη μία japanese σπεσιαλιτέ συμπεριλαμβάνεται στη λίστα με τα τρόφιμα, που βοηθούν στην καταπολέμηση των γκρίζων μαλλιών. Αυτή τη φορά πρόκειται για την πλέον διάσημη σαλάτα seaweed ή αλλιώς σαλάτα από φύκια, την οποία σίγουρα παραγγέλνετε μαζί με το αγαπημένο sushi combo σας. Ήρθε η ώρα να ανακαλύψετε, λοιπόν, ότι το seaweed (φύκι) αποτελεί πηγή vegan κολλαγόνου, που ενισχύσει φυσικά την υγεία των μαλλιών. Μάλιστα, μερικά φύκια, καθώς και άλλα θαλάσσια φυτά είναι επίσης πλούσια σε ψευδάργυρο, βιταμίνες Α και C και β-καροτένιο, τα οποία είναι γνωστό ότι τονώνουν την ανάπτυξη και την παραγωγή μαλλιών. Like!