fbpixel

Search icon
Search
Μέσα στην ιδιαίτερη κατοικία των πρωταγωνιστών της ξένης σειράς, True Blood, στο Los Angeles
INTERIORS

Μέσα στην ιδιαίτερη κατοικία των πρωταγωνιστών της ξένης σειράς, True Blood, στο Los Angeles

Η Anna Paquin και ο Stephen Moyer μας ξεναγούν στο σπίτι τους


Η ιστορία του παλιού Venice home των ηθοποιών Anna Paquin και Stephen Moyer είναι εξαιρετική. Με τις επιλογές του αρχιτέκτονα, του σχεδιαστή εσωτερικών χώρων και των σχεδιαστών τοπίου κατά τη διάρκεια του επταετούς έργου τους, το ζευγάρι απέδειξε την ικανότητά του να κατευθύνουν μια ομάδα συνεργατών με ισχυρό αρχιτεκτονικό όραμα. «Είναι πάντα συναρπαστικό το να περιβάλλετε τον εαυτό σας με ανθρώπους των οποίων το γούστο αγαπάτε απόλυτα, που εμπιστεύεστε πραγματικά, και τους δίνετε χώρο και χρόνο να ξετυλίξουν τις ιδέες τους, οπότε έτσι δεν έχετε μόνο μια εκδοχή, τη δική σας, αλλά πολλές» εξηγεί το ζευγάρι. Το ίδιο συνέβη και με το τωρινό σπίτι τους στο Los Angeles. Η σχεδιάστρια εσωτερικών χώρων τους, Arabella McIntosh, από την εταιρία Palm Beach Black, αποκόμισε τα οφέλη αυτής της φιλοσοφίας όταν διακοσμούσε το Venice home τους κι έτσι δημιούργησε μια φοβερή κατοικία με τρομερές διακοσμητικές αναφορές σε διάφορα στιλ.

slideshow-725201.jpg


Το ζευγάρι μετακόμισε στο Los Angeles για πρώτη φορά όταν έπαιξαν στην ξένη σειρά True Blood, όπου και γνωρίστηκαν για πρώτη φορά. Πριν παντρευτούν το 2010, αγόρασαν ένα bungalow κι ένα διπλανό μέρος με σκοπό να το επεκτείνουν για την οικογένειά τους. Κι έτσι ο David Hertz, ένας πασίγνωστος αρχιτέκτονας, γνωστός για τις οικολογικές του ευαισθησίες ως προς το κομμάτι της αρχιτεκτονικής προσλήφθηκε από το ζευγάρι για να φτιάξει το σπίτι τους. Χρειάστηκαν επτά χρόνια, αλλά το έκανε απρόσκοπτα.  

Η ιδέα του ήταν να δημιουργήσει ένα σπίτι σαν ένα πλοίο, με καταστρώματα, κιγκλιδώματα από ανοξείδωτο ατσάλι, και λείες επιφάνειες ξύλου που «περιτυλίγουν» το εξωτερικό μέρος της κατοικίας. Ο Moyer είχε πει στον Hertz, «Θέλω το εξωτερικό να μοιάζει με παλιό ξύλινο καράβι». Ο αρχιτέκτονας λοιπόν χρησιμοποίησε πέντε κομμάτια ξύλου. Το αποτέλεσμα του σπιτιού είναι «ζεστό και πολυεπίπεδο, λίγο ρομαντικό κι ευμετάβλητο, και ξεχειλίζει από ένα παιχνιδιάρικο στιλ», λέει ο McIntosh, ο οποίος προσλήφθηκε τον περασμένο Ιούνιο για να αναλάβει τις αντίκες που χρησιμοποιήθηκαν στο σπίτι. 

17252023rd2520ave2520shoot25202-6-1.jpg


Η διαρρύθμιση του σπιτιού είναι ανεστραμμένη, με τους χώρους διαβίωσης να βρίσκονται στην κορυφή του σπιτιού αλλά και στο κάτω μέρος, και τα υπνοδωμάτια καταλαμβάνουν μερικά δροσερά δωμάτια στον δεύτερο όροφο. Ο τρίτος όροφος είναι ενιαίας διαρρύθμισης: η ευρύχωρη κουζίνα διευρύνεται στην επίσης άνετη τραπεζαρία, με έπιπλα φτιαγμένα από πράσινο δέρμα, και από εκεί οδηγεί στο οικογενειακό δωμάτιο και στο μεγάλο δωμάτιο στον τελευταίο όροφο με θέα στον ωκεανό (εξοπλισμένο από τη σχεδιάστρια τοπίου Selena Souders). Ένας μεταβατικός χώρος διαθέτει έναν ημιδιαφανή φωτοβολταϊκό ηλιακό θόλο -ένα είδος πέργκολας- που φιλτράρει ομοιόμορφα το φως του ήλιου, ενώ παράγει και ηλεκτρισμό από αυτό. «Υπάρχουν επίσης φεγγίτες που ανοίγουν για να τραβήξουν τον αέρα που υπάρχει κατά καιρούς δροσίζοντας έτσι το σπίτι με φυσικό εξαερισμό», λέει ο Hertz.

slideshow-2.jpg


Σχετικά με την επίπλωση, προτιμήθηκαν τα έπιπλα των Arne Norell, Kurt Østervig, Vladimir Kagan και Stephen Kenn που συνδυάζονται με διάφορες ιδιαιτερότητες, όπως μια vintage μάσκα αερίου, λεπτομέρειες από καουτσούκ και κρεμαστό φωτιστικό κατασκευασμένο από ένα αναμορφωμένο hubcap φορτηγού. Όταν ο McIntosh μάλιστα ανακάλυψε έναν κενό χώρο στον τοίχο του πρώτου ορόφου, η λύση που σκέφτηκε για να τον γεμίσει ήταν πιο πολύ προσωπική. Η μητέρα του, που είναι καλλιτέχνης, ζωγράφισε ένα κοντινό πλάνο του ματιού της Paquin, το οποίο έβαλε σε ένα επιχρυσωμένο πλαίσιο και αυτό μέσα σε ένα άλλο μεγαλύτερο πλαίσιο. «Το βρήκα πραγματικά εντυπωσιακό και δημιουργικό και μόλις το είδα ενθουσιάστηκα και σκέφτηκα ότι πρέπει να χρησιμοποιηθεί στη διακόσμηση», λέει η Paquin, που αναγνώρισε αμέσως το μάτι της.

Δείτε περισσότερες φωτογραφίες του σπιτιού στη gallery.

Πηγή: Architectural Digest