fbpixel

Search icon
Search
BEAUTY

Me & my baby

ΕΙΡΗΝΗ ΠΑΣΧΑΛΕΡΗ

Me & my baby

WHAT TO EAT...

Must πρωινό: Ασπράδια αβγού με ψωμί ολικής αλέσεως και χυμό πορτοκάλι.

Αγαπημένη healthy συνήθεια: Χυμός με ανανά, αγγούρι και καρότο. Συνδυασμός που ομορφαίνει το δέρμα μου και βοηθάει το πεπτικό σύστημα με τα φρέσκα ένζυμα που περιέχει!

Μια εύκολη, αγαπημένη healthy συνταγή: Κεκάκια βρώμης-σοκολάτας από το βιβλίο μου «Οι συνταγές που άλλαξαν».

Personal secrets

1. Η επιθυμία για ζάχαρη και για γλυκό είναι έντονη κατά τη διάρκεια της εγκυμοσύνης. Φροντίστε να βάζετε στέβια στα ροφήματα και στα γλυκά σας, όπως εγώ, που είναι πιο γλυκιά από τη ζάχαρη, αλλά με ελάχιστες θερμίδες.

2. Κάντε δώρο στον εαυτό σας ένα μασάζ! Οι πόνοι στην πλάτη και σε όλο σας το σώμα είναι έντονοι στην εγκυμοσύνη, οπότε μια στο τόσο θα σας βοηθήσει να νιώσετε καλύτερα.

Διατροφικά tips για την περίοδο

της εγκυμοσύνης: Ένα μικρό γεύμα κάθε 4 ώρες, πολλές φυτικές ίνες, πολύ νερό.

Γυμναστική κατά τη διάρκεια της εγκυμοσύνης: Απαραίτητη, αλλά προσαρμοσμένη στα  νέα δεδομένα και μόνο από εξειδικευμένο trainer.

Beauty tips κατά τη διάρκεια της εγκυμοσύνης: Τo λαδάκι Huile Tonic της Clarins μετά το μπάνιο σε βρεγμένο δέρμα. Προστατεύει από τις ραγάδες και μυρίζει υπέροχα.

Pregnancy fashion: Τα ρούχα της εγκυμοσύνης μπορούν να είναι stylish. Στο www.seraphine.com δείτε τι επέλεξαν οι Jessica Alba, Halle Berry, Angelina Jolie να φορέσουν ως mothers to be.

Μυστικά και συμβουλές

1. Δε σταμάτησα να βάφω τα μαλλιά μου στην εγκυμοσύνη μου, αφού ανακάλυψα την Cromatics της Redken, βαφή χωρίς αμμωνία και parabens, αλλά με τέλειο αποτέλεσμα στο χρώμα.  Βρείτε την στο κομμωτήριο του Δημήτρη Πλατή.

2. Απαλλαγείτε από τα parabens και τα χημικά στα καλλυντικά σας, τουλάχιστον αυτήν την τρυφερή περίοδο.

3. Καθιερώστε baby αφρόλουτρο για το καθημερινό σας ντους.

4. Ενυδατώστε το δέρμα σας όσο ποτέ!

Do’s

1. Επιλέξτε βιολογικά, τουλάχιστον τις πατάτες, τα καρότα και τα φρούτα που τρώτε καθημερινά.

2. Αν έχετε έντονη δυσκοιλιότητα, αλλάξτε δραστικά τη διατροφή σας και προσθέστε πολλές φυτικές ίνες και προβιοτικά.

Dont’s

1. Αποφύγετε το πολύ αλάτι για να μην έχετε πρηξίματα.

2. Μην τρώτε άχρηστες τροφές που μόνο θα σας επιβαρύνουν με κιλά. Κάθε φορά που επιλέγετε να φάτε κάτι σκεφτείτε εκτός από την απόλαυση, αν κάνει καλό σ’

εσάς και το μωράκι σας.

ΕΠΙΜΕΛΕΙΑ ΕΛΕΟΝΩΡΑ ΚΑΝΑΚΗ

adv

GLOW LOVES

Arcadian Experience: 3 νέοι μας δείχνουν την άλλη όψη της Αρκαδίας
VIDEO

Arcadian Experience: 3 νέοι μας δείχνουν την άλλη όψη της Αρκαδίας