fbpixel

Search icon
Search
Ο Maison Valentino «άνοιξε» τις πόρτες για τον πιο fashionable προορισμό, το Le Club Couture
TRENDS & CATWALKS

Ο Maison Valentino «άνοιξε» τις πόρτες για τον πιο fashionable προορισμό, το Le Club Couture

Κι ότι άλλο ξεχωρίσαμε από τη χθεσινή ημέρα στο Παρίσι


Η Εβδομάδα Μόδας Υψηλής Ραπτικής στο Παρίσι συνεχίζεται και οι εμβληματικοί οίκοι δεν σταματούν να μας χαρίζουν εντυπωσιακές στιγμές, τόσο όσον αφορά τις δημιουργίες τους όσο και τα  σκηνικά που επιλέγουν να τις παρουσιάσουν. Η χθεσινή ημέρα ήταν αφιερωμένη στους Jean Paul Gaultier, Victor & Rolph και Maison Valetino, οι οποίοι πραγματοποίησαν μοναδικά show και εξαιρετικές συλλογές, με τον δικό του τρόπο ο καθένας. 

Συνεχίστε να διαβάζετε παρακάτω και ανακαλύψτε όλα όσα ξεχώρισαν!

Maison Valentino

befunky-collage-18.jpg

Το ταλέντο του καλλιτεχνικού διευθυντή Pierpaolo Piccioli έχει αποδειχθεί πολλές φορές. Μοναδικές σιλουέτες, καθαρές γραμμές, άρτια κομψότητα, χρώματα και λεπτομέρειες που ξεχωρίζουν είναι μερικά από τα στοιχεία που τον κατατάσσουν στους καλύτερους σχεδιαστές της γενιάς του. 

«Η υψηλή ραπτική είναι μια σφαίρα φαντασίας και ελευθερίας, του μοναδικού και του εξαιρετικού, όπου η δεξιοτεχνία δεν είναι μια φετιχιστική αντανάκλαση της αξίας, αλλά ένα μέσο, μια μεθολογία για την επίτευξη νέων πιθανοτήτων, για τη δημιουργία νέων, τολμηρών realities». Αυτή ήταν η δήλωση που δημοσίευσε ο οίκος, θέλοντας να δώσει το στίγμα της νέας  συλλογής. Η «Le Club Couture» collection παρουσιάστηκε κάτω από τον πύργο του Eiffel, συνεχίζοντας την αγαπημένη συνήθεια του creative director, o οποίος σχεδιάζει έτσι την πασαρέλα ώστε τα μοντέλα να περνάνε από έναν δημόσιο χώρο για να έχουν όλη την ευκαιρία να τα παρακολουθήσουν από κοντά. 

befunky-collage-19.jpg

Στη λίστα των καλεσμένων συγκαταλέγονταν οι Kylie Minogue, Sam Smith, Anne Hathaway, Doja Cat και Charli XCX. Ο ενδυματολογικός κώδικας; Haute-couture-meets-hedonism. Η τελευταία κολεξιόν του Valentino είναι μια θορυβώδης επίδειξη ανεκδιήγητης αυτοέκφρασης. Το μοντέλο που «άνοιξε» το show βγήκε από ένα μαύρο σταθμευμένο μπροστά στον Πύργο του Άιφελ αμάξι, ντυμένη με λευκό πουκάμισο με γραβάτα, mini σορτσάκι διακοσμημένο με φιόγκο και ένα υπερμεγέθες σακάκι και με καυτό ροζ μακιγιάζ εμπνευσμένο από την Grace Jones.

befunky-collage-20.jpg

Μέσα από 89 εμφανίσεις, ο δημιουργικός διευθυντής Pierpaolo Piccioli δημιούργησε μια συλλογή υψηλής ραπτικής, τόσο πληθωρική όσο και οι ιστορικοί τοίχοι του πρώην Wag Club του Soho τη δεκαετία του 1980, όπου ήταν γνωστό ότι σύχναζαν οι Jean-Paul Gaultier, Boy George, David Bowie και Prince. Mini dresses με βολάν, κορμάκια διακοσμημένα με φιόγκους, τολμηρά κοψίματα και παλτό με πούλιες μετέδιδαν μια απαράμιλλη αίσθηση ελευθερίας μέσα από τη μόδα. Φυσικά, τα βασικά στυλ του Valentino παρέμειναν πρωταρχικής σημασίας στη συλλογή. Τα μεταξωτά παλτό σε έντονες αποχρώσεις, οι φουσκωτές φούστες και τα ογκώδη φορέματα αποτέλεσαν pieces υπερπολυτέλειας σε συνδυασμό τώρα με neon καλσόν, platform boots και γυαλιά ηλίου με φτερά- αυτή είναι η απόλυτη γκαρνταρόμπα για μια βασίλισσα της σκηνής.

Victor & Rolph

befunky-collage-21.jpg

Το σχεδιαστικό δίδυμο του οίκου αποφάσισε να φέρει τα... πάνω κάτω στο χθεσινό show. Eπέλεξαν να ξεκινήσουν το show τους με τα signature τούλινα gowns του, σε pastel παλέτα. Και έπειτα έγινε η ανατροπή. Τα μοντέλα μπήκαν στο catwalk με τα ίδια ακριβώς αυτά φορέματα τοποθετημένα επάνω τους ανάποδα, δίπλα τους, μπροστά τους, ακόμη και οριζόντια, δημιουργώντας μία ψυχεδελική εικόνα, σαν κάποιος να έβγαινε από το σώμα του. Όλο αυτό, βέβαια, ντύθηκε με μεταξωτά τούλια και satins, κορδέλας και haute couture embellishments. Το σχεδιαστικό duo είναι εξάλλου γνωστό για τα artisanal gowns του, όπως και τα φορέματα με τα τεράστια logos που παρουσίασαν το 2019.

befunky-collage-22.jpg

«Είναι μια παράλογη εκδοχή του στερεότυπου ενός ballgown υψηλής ραπτικής, το οποίο μεταφράσαμε για τον 21ο αιώνα. Προέρχεται από την αγάπη για τη λάμψη [αλλά] όπως και το άρωμά μας, θέλουμε να είναι όμορφο και θέλουμε επίσης να έχει μια έξυπνη ιδέα», δήλωσε μεταξύ άλλων το δίδυμο Rolf Snoeren και Viktor Horsting. Τα τρία πρώτα φορέματα ήταν κλασικά κατασκευασμένα, σε σχήμα cupcake ball gowns, με κορσέδες στη μέση στολισμένες με κρύσταλλα και φιόγκους και ζαχαρένιες παστέλ φούστες. Στη συνέχεια ήρθε ένα μοντέλο με μπεζ κορσέ, με το ροδακινί φόρεμά της να κουνιέται 10 εκατοστά μπροστά της, να συγκρατείται από το σώμα της με ένα κρυφό πλαίσιο και να μοιάζει σαν να το μεταφέρουν κάποιοι άλλοι και όχι το μοντέλο. 

Jean Paul Gaultier

befunky-collage-23-E36yl.jpg

Ο Haider Ackermann έκανε αυτό που γνωρίζει καλύτερα, έχοντας ανταποκριθεί στο κάλεσμα του Jean Paul Gaultier να παρουσιάσει τη νέα haute couture συλλογή του οίκου. Πήρε τα ψαλίδια και τις βελόνες του και παρουσίασε looks σε αψεγάδιαστο tailoring, με φίνα υφάσματα, λαμπερά χρώματα, edgy γραμμές, cut outs και λάμψεις, πολλές λάμψεις.

Στην πραγματικότητα, ο Ackermann έκανε τόσες πολλές αναφορές στην Madame Grès σε σημείο που αναρωτιόταν κανείς αν είχε μπερδέψει τα G και αν διοχέτευε την Grès και όχι τον Gaultier. Πλέον, αν κάποιος έψαχνε για τα χαρακτηριστικά του JPG - ναυτικά σχέδια, cross-dressing και street chic - υπήρχαν ελάχιστες. 

befunky-collage-24-kV8jK.jpg

Ήταν σχεδόν σαν να είχε δοθεί στον Ackermann το σετ ενός κανονικού ατελιέ υψηλής ραπτικής στο Παρίσι και αποφάσισε να αποδείξει ότι μπορεί να είναι ένας καλόπιστος couturier, παίζοντας με τις κλασικές τεχνικές του plissé, του draping και των άψογων tailleurs. Και αυτό σήμαινε ότι τα ρούχα έδιναν υπερβολική έμφαση στις κλασικές φόρμες υψηλής ραπτικής και όχι στο πρωτοποριακό ντραπέ για το οποίο φημίζεται.