fbpixel

Search icon
Search
Friday Moodboard: Η fashion editor του GLOW ξεχωρίζει τα highlights της μόδας
FASHION NEWS

Friday Moodboard: Η fashion editor του GLOW ξεχωρίζει τα highlights της μόδας

Όλα όσα μας εντυπωσίασαν αυτήν την εβδομάδα


Μέσα σε μία καθημερινότητα που τρέχει και όλο ζητάει, η μόδα μπορεί να μετατραπεί σε εκείνη τη στιγμή «παύσης» που όλοι έχουμε ανάγκη. Ο κόσμος της μόδας μπορεί να σπάσει τον πάγο ανάμεσα σε δύο ανθρώπους, δίνοντας τους την ευκαιρία να «σχολιάσουν» κάτι, όταν δεν έχουν τι να πουν. Μπορεί να αποτελέσει σύνδεση και μόνο με τη φράση «είδα αυτό και σε θυμήθηκα». Μπορεί να «κλείσει» μέσα του όλους τους ανθρώπους κι αυτό είναι κάπως λυτρωτικό γιατί είναι λίγες οι φορές που όλοι μπορούμε να χωρέσουμε κάπου. Μπορεί να μας κάνει να γεμίσουμε χαρά, να κλάψουμε, να νοσταλγήσουμε αλλά και να νιώσουμε προσμονή για κάτι. Και στεφτείτε ότι πολλοί λένε ότι είναι απλώς ρούχα...

Γι αυτά και για πολλά άλλα, που μπορώ να γράφω για ώρες, αγαπώ τη μόδα. Γιατί ακόμα και τα πιο δύσκολα πρωινά μοιάζουν λίγο διαφορετικά όταν κάθομαι μπροστά στη ντουλάπα μου και ψάχνοντας τι θα φορέσω, κάνω συνδυασμούς στο μυαλό μου. Ψυχοθεραπεία...

Παρακάτω όλα όσα ξεχώρισα αυτήν την εβδομάδα!

Maison Margiela - Tabi Film 

Μια ταινία σε σκηνοθεσία του Yuri Ancarani προσφέρει μια εις βάθος ματιά στην τέχνη πίσω από το Maison Margiela Tabi, που παρουσιάστηκε για πρώτη φορά το 1989 στο πρώτο show.

Η ταινία ακολουθεί το ταξίδι ενός ζευγαριού Tabi από τη σύλληψη της ιδέας μέχρι τη συναρμολόγηση του τελικού προϊόντος. Σε μια χειροποίητη, αρτιστική διαδικασία, κάθε στάδιο εκτελείται αποκλειστικά στο χέρι. Η προετοιμασία της βάσης απαιτεί έως και τέσσερις ώρες, ακολουθούμενη από τη δημιουργία του καλουπιού -κομμένο από ξύλινο μπλοκ- και στη συνέχεια το ράψιμο και τη συναρμολόγηση. Στην πρακτική αυτή συμμετέχουν 11 τεχνίτες, καθένας με τη δική του εξειδίκευση, ενώ κάθε σχέδιο ολοκληρώνεται με μια μοναδική λευκή βελονιά.

Η ταινία A Tabi Film αποτελεί μια καταγραφή της τεχνικής και της δεξιοτεχνίας, αποτυπώνοντας το παπούτσι που αντέχει στον χρόνο. Πλάνα από το αρχείο αναδεικνύουν την κληρονομιά που συνοδεύει τη φόρμα αυτή, εκείνη που το καθιστά ξεχωριστό.

Louis Vuitton - Men’s Spring Summer 2026 Pre-Collection

dogs-amazing-campaign.jpg

Ο οίκος Louis Vuitton παρουσιάζει την ανδρική Pre-Collection Άνοιξη/Καλοκαίρι 2026, υπό τη δημιουργική διεύθυνση του Pharrell Williams, σε μια καμπάνια που ενώνει τη βρετανική φινέτσα με τη σύγχρονη κομψότητα. Φωτογραφημένη από τον Oliver Hadlee Pearch, η καμπάνια με πρωταγωνιστές τον Jude Bellingham και τον Callum Turner αποπνέει ατμόσφαιρα παλιάς Αγγλίας, αναδεικνύοντας τη διαχρονική τέχνη του tailoring μέσα από ένα νέο, πιο χαλαρό βλέμμα.

Η συλλογή ισορροπεί ανάμεσα στην παράδοση και τη λειτουργικότητα, με Prince of Wales Monogram σακάκια, τρίκοχα κοστούμια, δερμάτινα windbreakers και denim κομμάτια που συνδυάζουν την αυστηρότητα με την ευκολία. Ξεχωρίζουν τα LV Tilted sneakers, εμπνευσμένα από τη skate κουλτούρα των ’90s, καθώς και η σειρά LV Touch με δερμάτινα αξεσουάρ και τσάντες ταξιδιού.

Η καμπάνια ολοκληρώνεται με μια παιχνιδιάρικη capsule συλλογή για κατοικίδια, αποτυπώνοντας το πνεύμα του οίκου: διαχρονική πολυτέλεια με μοντέρνα, δημιουργική ματιά.

Swarovski - 130th Anniversary 

your-morning-juice-just-got-the-swarovski-treatment-to-celebrate-its-130th-anniversary-at-sw.jpg

Με αφορμή τα 130 χρόνια του, ο οίκος Swarovski συνεργάζεται με το θρυλικό Erewhon για μια limited-edition σύμπραξη που ενώνει τη λάμψη με τη φροντίδα του εαυτού. Ο νέος χυμός “Lemon 130” συνδυάζει μάνγκο, λεμόνι, νερό καρύδας, ashwagandha και κουρκουμά, με μια διακριτική πινελιά από... Swarovski shimmer. Κυκλοφορούν μόλις 2.400 φιάλες, διαθέσιμες αποκλειστικά στα Erewhon από τις 29 Οκτωβρίου.

Για να ολοκληρωθεί η εμπειρία, η Giovanna Engelbert, καλλιτεχνική διευθύντρια του οίκου, σχεδίασε μια bright yellow τσάντα tote με κρυστάλλινο logo — την πρώτη στην ιστορία του Erewhon. Θα είναι διαθέσιμη στο Swarovski pop-up στη Hollywood Boulevard από 29 Οκτωβρίου έως 3 Νοεμβρίου.

Μια sparkling συνεργασία που αποδεικνύει πως η πολυτέλεια μπορεί να είναι... απολύτως δροσιστική!

Yannik Sinner - Gucci Altitude

always-ready-for-the-next-ascent-with-gucci-altitude-the-debut-winter-sportswear-collection-by.jpg


Ο οίκος Gucci κάνει το ντεμπούτο του στον κόσμο των χειμερινών σπορ με τη νέα συλλογή Gucci Altitude, εμπνευσμένη από τους Χειμερινούς Ολυμπιακούς Αγώνες Milano-Cortina 2026. Πρωταγωνιστής της καμπάνιας είναι ο Jannik Sinner, πρεσβευτής του brand και ένα από τα πιο λαμπρά αστέρια του τένις, που επιστρέφει στην παιδική του αγάπη για το σκι.

Στις φωτογραφίες, ο Sinner φορά το νέο ski suit της συλλογής, διακοσμημένο με το εμβληματικό GG μοτίβο σε μια μινιμαλιστική αλλά ευδιάκριτη εκδοχή της πολυτέλειας. Η σειρά περιλαμβάνει μπουφάν, ζιβάγκο, γυαλιά σκι και snowboard στις χαρακτηριστικές αποχρώσεις του οίκου, κόκκινο και πράσινο, αποτυπώνοντας το πνεύμα του quiet luxury που πλέον επεκτείνεται και στο alpine στυλ.

Με το Gucci Altitude, ο ιταλικός οίκος επιχειρεί να ενώσει τη διακριτική κομψότητα με την υψηλή τεχνολογία και τις λειτουργικές απαιτήσεις των χειμερινών αθλημάτων. Το αποτέλεσμα είναι μια νέα αισθητική που συνδυάζει τεχνική απόδοση και γοητεία, αποδεικνύοντας ότι η μόδα και ο αθλητισμός μπορούν να συναντηθούν στις πιο απρόσμενες κορυφές.

Levis X Barbour - Limited Edition

made-with-care-built-to-last-two-legacies-stitched-together-with-purpose-available-now-link.jpg


Οι εμβληματικοί οίκοι Levi’s και Barbour ενώνουν τις δυνάμεις τους για μία από τις πιο ενδιαφέρουσες συνεργασίες της χρονιάς, παρουσιάζοντας μια limited-edition συλλογή που γιορτάζει τα 170 χρόνια κοινής κληρονομιάς τους στο workwear.

Η 10-piece συλλογή, διαθέσιμη από τις 30 Οκτωβρίου στο site της Levi’s και σε επιλεγμένα καταστήματα, περιλαμβάνει κερωμένα και denim jackets, γραφικά T-shirts, hoodies, παντελόνια και καπέλα, συνδυάζοντας τη λειτουργικότητα με το διαχρονικό στιλ. Κάθε κερωμένο κομμάτι είναι φτιαγμένο από το χαρακτηριστικό beeswax cotton της Barbour  - υλικό που αποκτά χαρακτήρα με την πάροδο του χρόνου, όπως ακριβώς τα αγαπημένα Levi’s jeans.

Η συνεργασία αποπνέει την αυθεντικότητα των δύο heritage brands και την ίδια στιγμή προσφέρει κομμάτια που προορίζονται να γίνουν μοντέρνα heirlooms, όπως οι διαχρονικές καμπαρντίνες της Kate Middleton ή τα jackets της αείμνηστης Βασίλισσας Ελισάβετ.