Kαθώς ο υδράργυρος συνεχίζει να ανεβαίνει, το ίδιο συμβαίνει και με τον ανταγωνισμό για τα προνομιακά ακίνητα δίπλα στην παραλία σε μια μάχη των beach clubs, με τα πολυτελή brands μόδας να τρέχουν για να καταλάβουν τα κορυφαία καλοκαιρινά hot spots και να παρουσιάσουν τις ετικέτες τους στα πάντα, από ξαπλώστρες μέχρι ομπρέλες και πετσέτες.
Τώρα, για πρώτη φορά στις ΗΠΑ, η Louis Vuitton συνεργάστηκε με το MM Beach Club στο Casa Neos στο Miami για να ξεκινήσει ένα αποκλειστικό pop-up κατάστημα και ένα takeover δίπλα στην πισίνα εμπνευσμένο από την τελευταία γυναικεία resort συλλογή LV by the Pool της μάρκας.
Η έναρξη και το pop-up παρουσιάστηκαν την Πέμπτη με ένα εορταστικό cocktail event, που περιλάμβανε gourmet bites που απηχούν το πνεύμα των εμβληματικών ακτών της Μεσογείου. Η παρουσία της Louis Vuitton στο χώρο θα διαρκέσει έως τις 7 Ιουλίου.
Το Casa Neos είναι ένα από τα πιο πρόσφατα members only club που εγκαθίστανται στην πόλη της Φλόριντα, το οποίο ιδρύθηκε κατά μήκος του Miami beach, με κοντινή απόσταση από το κέντρο της πόλης και ενώθηκε με τα ZZ's Club και The Bath Club, με πολυτελείς υπηρεσίες που επαναπροσδιορίζουν την VIP μεταχείριση. Το κτίριο των 30.000 τετραγωνικών μέτρων λειτουργεί από την Riviera Dining Group και διευθύνεται από τον Gregory Galy, ιδρυτή του εστιατορίου Mila, ενός πολυχώρου υψηλής ποιότητας μεσογειακής και ιαπωνικής κουζίνας, που συγκαταλέγεται στα πέντε πιο κερδοφόρα εστιατόρια στις ΗΠΑ.
"Στις μέρες μας το μάρκετινγκ έχει να κάνει με τη δημιουργία αποκλειστικών εμπειριών για τους επισκέπτες και να διασφαλίσουμε ότι παραμένουμε καινοτόμοι, διαφορετικοί, μοναδικοί και φέρνουμε την πολυτέλεια σε διαφορετικά επίπεδα. Με τη Louis Vuitton αναγνωρίζουμε ότι είναι οι καλύτεροι στο παιχνίδι ως προς την καινοτομία, την εστίαση στην αριστεία, τη δεξιοτεχνία, τον καινοτόμο σχεδιασμό και προφανώς την επιτομή της πολυτέλειας", δήλωσε η Marine Giron-Galy, εταίρος και επικεφαλής branding officer της Riviera Dining Group.
Η ανάληψη της γαλλικής μάρκας θα επικρατήσει στον στολισμό του MM Beach Club, του αίθριου του εστιατορίου, της πισίνας και των βεραντών με τα χαρακτηριστικά μοτίβα της Louis Vuitton, τα οποία θα αναδείξουν όλα τα στοιχεία του beach club, συμπεριλαμβάνοντας τις ξαπλώστρες, τις ομπρέλες στην πισίνα, τις καμπάνες, τα μαξιλάρια και του εσωτερικού της πισίνας, αναδεικνύοντας αποχρώσεις του κοραλλί, του φούξια και το μανταρινί, μεταφέροντας τους επισκέπτες να βιώσουν το πνεύμα του ταξιδιού και της παράκτιας ζωής.
"Αυτό είναι κάτι που η Ευρώπη έχει δει να αναπτύσσεται τελευταία και ανυπομονούσαμε πολύ να μεταφέρουμε αυτή την καινοτόμο ευκαιρία στο Μαϊάμι. Ο Louis Vuittton είχε την καλοσύνη να μας εμπιστευτεί σε αυτή τη νέα περιπέτεια στην οποία βλέπουμε πολλές δυνατότητες, οπότε είμαστε πολύ ενθουσιασμένοι που φέρνουμε αυτή τη συνεργασία σε πέρας", πρόσθεσε η Giron-Galy.
Η πισίνα του ξενοδοχείου έχει μετατραπεί σε μια ενεργητική κοραλλί και φούξια όαση, όπου το δάπεδό της έχει χαραχτεί με τα floral μοτίβα της μάρκας, ενώ υπάρχει και ένα υπερμεγέθης γλυπτό από κοχύλι στο σχήμα του floral μοτίβου. Ένας κινούμενος πάγκος με refreshments έχει διακοσμηθεί με τα ίδια μοτίβα για να αποτυπώσει μια φρέσκια προσέγγιση στη ζωή στον προορισμό, ενώ όλα αυτά συνοδεύονται από την εκπληκτική θέα που διαθέτει το resort.
Καθώς οι επισκέπτες εισέρχονται στην κύρια είσοδο του χώρου, θα συναντήσουν μια εγκατάσταση επιμελημένη με επιλεγμένες εμφανίσεις από τη συλλογή LV by the Pool resort. Το pop-up κατάστημα, στο οποίο θα πραγματοποιούνται επίσης ιδιωτικά ραντεβού, διαθέτει ολόκληρη την capsule συλλογή LV by the Pool, καθώς και δερμάτινα είδη, ready-to-wear, αξεσουάρ, ταξιδιωτικές προτάσεις και είδη lifestyle, όπως επιτραπέζια σκεύη και σανίδες του σερφ. Αποκλειστικά για την pop-up εμπειρία υπάρξει και μία τσάντα OnTheGo Miami, χειροποίητη από φυσική raffia με λεπτομέρειες από κίτρινο δέρμα.
Η συγκεκριμένη δράση στο Μαϊάμι, ενώ είναι η πρώτη στις ΗΠΑ, αποτελεί την πιο πρόσφατη lifestyle πρωτοβουλία της μάρκας. Η Louis Vuitton στο παρελθόν έχει δημιουργήσει μια καλοκαιρινή σειρά σε τοποθεσίες όπως το Huangcuo Beach στο νησί Xiamen της Κίνας και το The Mandarin Oriental Bodrum στην τουρκική riviera, καθώς και το Zuma Mykonos το 2023. Φέτος το πολυτελές brand συνεργάστηκε με το Galaxy Macau για τo πρώτο takeover της πισίνας εκεί τον Μάιο.