fbpixel

Search icon
Search
Η Louis Vuitton επιστρέφει για ακόμη μία σεζόν στο Saint Tropez με ένα ανανεωμένο pop-up εστιατόριο
DESIGN NEWS

Η Louis Vuitton επιστρέφει για ακόμη μία σεζόν στο Saint Tropez με ένα ανανεωμένο pop-up εστιατόριο

Ο πολυτελής οίκος θα κατέχει για άλλη μία σεζόν ένα μοναδικό pop-up εστιατόριο στο Saint Tropez της Νότιας Γαλλίας με την υπογραφή του απόλυτου chef duo


Το ανανεωμένο pop-up εστιατόριο της Louis Vuitton άνοιξε τις πόρτες του για άλλο ένα καλοκαίρι στο κοσμοπολίτικο Saint Tropez, με το δυναμικό ντουέτο των chef Arnaud Donckele και Maxime Frédéric να επιστρέφει και πάλι. 

Οι δύο σεφ, οι οποίοι συνεργάζονται στο ξενοδοχείο Cheval Blanc του Παρισιού, παρουσιάζονται από κοινού για δεύτερη συνεχή χρονιά στο τιμόνι του καλοκαιρινού εστιατορίου της Louis Vuitton στο ξενοδοχείο White 1921 στην Place des Lices. Ο χώρος άνοιξε το Σάββατο 25 Μαΐου και διαθέτει την άποψη του chef Donckele για τη μεσογειακή κουζίνα, ενώ ο Frédéric παρουσιάζει τη δική του επανεκτέλεση για τα κλασικά γαλλικά επιδόρπια.

snapinstaapp-446264229-1201764637536131-8288657150056577781-n-1080.jpg

Το υπαίθριο εστιατόριο 40 μόνο θέσεων, το οποίο προβλέπεται να παραμείνει ανοιχτό μέχρι το τέλος Σεπτεμβρίου, είναι διακοσμημένο με έπιπλα από rattan που τονίζονται με macramé λεπτομέρειες. Το μονόγραμμα της Louis Vuitton, που αποδίδεται στις αποχρώσεις κοραλλί, πορτοκαλί και φούξια του resort 2024 του οίκου, εμφανίζεται στα πάντα, από τα σερβίτσια μέχρι τη διακόσμηση. Η εποχιακή συλλογή επιτραπέζιων σκευών, με το χαρακτηριστικό τροπικό σχέδιο που ενσωματώνει λουλούδια, κοράλλια και αστερίες, πωλείται στο κοντινό κατάστημα του οίκου Louis Vuitton που μπορούν να επισκεφθούν οι πελάτες και θα είναι διαθέσιμη σε όλο τον κόσμο από αυτή την Παρασκευή.

lv-010723-20230625-cn-louis-vuitton-outdoor-015-adb98.webp
Image source: @white1921sttropez

Η boutique της Louis Vuitton που βρίσκεται στο Saint-Tropez θα διαθέτει επίσης τη συλλογή LV By the Pool resort, που εκτείνεται σε κομμάτια από τη ready-to-wear collection του οίκου, τσάντες, παπούτσια και αξεσουάρ. Οι πελάτες μπορούν να απολαύσουν ένα δροσερό ποτό της προτίμησής τους στον παρακείμενο κήπο κατά τη διάρκεια της επίσκεψής τους στη boutique, ενώ ένα προσαρμοσμένο όχημα Mini Moke είναι διαθέσιμο κατόπιν αιτήματος, για να μεταφέρει τους επισκέπτες μεταξύ του καταστήματος και άλλων ειδικών σημείων κοντινής απόστασης.

vuitton-st-tropez-plats-333-adb98-1.webp
Image source: wwd

Οι ιδέες πίσω από αυτές τις υπηρεσίες, αλλά και το pop-up εστιατόριο προήλθε από τις ανάγκες που παρουσιάζουν οι πελάτες. Καθώς οι καταναλωτές στρέφουν τις δαπάνες τους από τα προϊόντα υψηλής ποιότητας στις εμπειρίες, οι μάρκες πολυτελείας επεκτείνονται όλο και περισσότερο σε αυτού του είδους τη φιλοξενία.

Η Louis Vuitton άνοιξε το πρώτο της επώνυμο καφέ και εστιατόριο το 2020, στη ναυαρχίδα boutique της, που διατηρεί στην Οσάκα της Ιαπωνίας. Πλέον έχει επεκτείνει τα συγκεκριμένα ιδιαίτερα καταστήματα εστίασης σε επιπλέον τοποθεσίες όπως στο Τόκιο, στο Τσενγκντού της Κίνας, στη Ντόχα του Κατάρ, στην Μπανγκόκ και στο Παρίσι, όπου ο Frédéric διευθύνει ένα χαρακτηριστικό καφέ και ένα κατάστημα σοκολάτας στον εκθεσιακό χώρο LV Dream.

39643888.webp
Image source: @white1921sttropez

Το άνοιγμα στο Saint-Tropez σηματοδοτεί την έναρξη των ενεργοποιήσεων της Louis Vuitton στον τομέα των resorts, οι οποίες περιλαμβάνουν εστιατόρια, καφέ και takeovers σε καλοκαιρινούς χώρους με πισίνες, οι οποίες φέτος φαίνεται να εκτείνονται από το Μαϊάμι έως το Μακάο. Ταυτόχρονα, ο οίκος ανακοίνωσε πως ένα περιορισμένου χρονικού διαστήματος μπαρ με την υπογραφή της Louis Vuitton πρόκειται να ανοίξει στην Taormina της Ιταλίας αυτό τον Ιούνιο.