fbpixel

Search icon
Search
VIDEO

Ένα film που αναβιώνει τη χρυσή εποχή και τη λάμψη του Hollywood

Μέσα από τη νέα καμπάνια του οίκου Gucci

Ο ιταλικός οίκος μας παρουσιάζει τη νέα του συλλογή για την Άνοιξη / Καλοκαίρι 2019 μέσα από ένα film ωδή στη χρυσή εποχή του Hollywood αποπνέοντας λάμψη, glam και πραγματική διασκέδαση. Σκηνοθετημένο από τον Glen Luchford, η καμπάνια Gucci Showtime εμπνέεται από τις χολιγουντιανές κλασικές ταινίες και τα μουσικά κομμάτια των 40’s και 50’s όπως τις An American in Paris (1951), The Band Wagon (1953), Cover Girl (1944), There’s No Business Like Show Business (1954), Gentlemen Prefer Blondes (1953) and Singin’ in the Rain (1952). Ο Gucci γιορτάζει τη γέννηση της αστραφτερής κουλτούρας των τραγουδιστών, των ηθοποιών και των χορευτών εκείνης της εποχής και τις πολύχρωμες φαντασμαγορικές παραστάσεις τους μέσα από το δικό του musical.

Η ταινία αποτίει επίσης φόρο τιμής σε αυτό το διάσημο είδος, καθώς βλέπουμε χαρακτήρες ντυμένους με κομμάτια Gucci, όπως embellished φορέματα, τεράστια διαμαντένια κολιέ, καθώς και το κλασικό 40s tailoring, καπέλα και σιλουέτες. Τραγουδούν, χορεύουν κλακέτες και εκτελούν συγχρονισμένες χορογραφίες, που μοιάζουν σαν να έχουν ξεπηδήσει από τη μηχανή του χρόνου.

Το soundtrack του βίντεο είναι το "There’s No Business Like Show Business ", ένα τραγούδι του Irving Berlin που γράφτηκε για το musical Annie Get Your Gun και έγινε διάσημο από τον Ethel Merman στην ομώνυμη ταινία του ίδιου ονόματος There’s No Business Like Show Business.

GLOW LOVES

Το αρχιτεκτονικό γραφείο The KS Project αναζητά συνεχώς νέους τρόπους σκέψης κι εφαρμογής ιδεών στον σχεδιασμό
MAGAZINE

Το αρχιτεκτονικό γραφείο The KS Project αναζητά συνεχώς νέους τρόπους σκέψης κι εφαρμογής ιδεών στον σχεδιασμό