Όταν ξεκίνησε η διαδικασία για την ανακαίνιση του παραθαλάσσιου διαμερίσματός του στη Σαγκάη, ο αρχιτέκτονας εσωτερικών χώρων και δεινός συλλέκτης έργων τέχνης Chasing Wang απέφυγε τη μόδα και τις τάσεις για να πετύχει μια πιο προσωπική πινελιά σε ολόκληρο το σπίτι του. Αντί να επιλέξει τα έπιπλα σύμφωνα με μια συνολική αισθητική, ο Wang, ο οποίος είναι ο ιδρυτής της πολυεπιστημονικής εταιρίας Nong Studio, με έδρα τη Σαγκάη, αποφάσισε να συγκεντρώσει μια διαφορετική συλλογή έργων τέχνης και design για τον μοναδικό λόγο ότι τα αγαπάει και στη συνέχεια του αρέσει να τα συνδυάζει διαισθητικά με τολμηρές αλλά κομψές συνθέσεις. Από αντίκες και art deco διακοσμητικά στοιχεία μέχρι νεωτεριστικά και μεταμοντέρνα κομμάτια, κινεζικές τοιχογραφίες, μαροκινά χαλιά και σύγχρονους πίνακες ζωγραφικής, το διαμέρισμα αυτό αποτελεί παράδειγμα εκλεκτικισμού και δημιουργικής έκφρασης, καθώς και μια «μαρτυρία» της νοοτροπίας και των ερεθισμάτων του Wang.
Μπαίνοντας στο σαλόνι και την τραπεζαρία, μια υποτονική χρωματική παλέτα λευκού, μπεζ και γκρι παρέχει ένα ιδιαίτερο σκηνικό για να φιλοξενήσει μια ζωντανή και ποικίλη συλλογή έργων τέχνης, πυκνοτοποθετημένα μεταξύ τους, που εμφανίζονται πάνω από ένα μινιμαλιστικό τζάκι από μαύρο μάρμαρο. Στο καθιστικό, ένας κυρτός γκρίζος καναπές από Ligne Roset συμπληρώνεται από ένα μετα-μοντέρνο coffee table από γυαλί, ένα vintage φωτιστικό δαπέδου από τη δεκαετία του 1960 και δύο vintage Lady Chairs που σχεδίασε ο Marco Zanuso στη δεκαετία του 1950, ο οποίος έχει επικαλυφθεί εκ νέου με σμαραγδένια πράσινα υφάσματα.
Στην τραπεζαρία, ένα οβάλ μαρμάρινο τραπέζι από τον εμβληματικό Ιταλό σχεδιαστή του 20ού αιώνα, Angelo Mangiarotti, συνδυάζεται με τις πολυθρόνες του Philip Stark's Costes από τη δεκαετία του 1980 και τις vintage καρέκλες Thonet, ενώ το εμβληματικό ράφι για τα βιβλία της δεκαετίας του 1940 του Franco Albini στεγάζει τη συλλογή φωτογραφιών του Wang.
Το σαλόνι γενικότερα δημιουργεί μια δραματική ατμόσφαιρα που περιλαμβάνει μια ασπρόμαυρη ταπετσαρία που απεικονίζει σκηνές από την όπερα. Στο κεντρικό σημείο, ένα vintage γραφείο που κατασκευάστηκε από έναν Ιταλό τεχνίτη συμπληρώνεται από ένα καμπύλο ράφι από ορείχαλκο που θυμίζει τις καμπύλες του γραφείου, όπως και μια αντίκα καρέκλα tte-à-tête του 18ου αιώνα κι ένα ζευγάρι λαμπτήρων Art Deco από το 1925.
Το tea room, που είναι επενδεδυμένο με το κόκκινο χρώμα της κερασιάς, είναι ένας «θησαυρός» από vintage έπιπλα από όλο τον κόσμο. Ο πολυτελής σχεδιασμός μιας vintage Peacock Chair από τη δεκαετία του 1960 έρχεται σε αντιπαράθεση με την αυστηρή γεωμετρία της Charles R. Macintosh's Hill House καρέκλας, που σχεδιάστηκε το 1903, αλλά και τον ιδιόμορφο σχεδιασμό της δεκαετίας του 1980, ενώ ένα coffee table μαροκινού στιλ, ένας θιβετιανός βουδιστικός πίνακας κι ένα κρεμαστό λαμπάκι από ορείχαλκο art deco της Σαγκάης προσθέτουν μερικές έθνικ πινελιές στη διακόσμηση.
Η προσέγγιση mix-and-match του Wang φαίνεται επίσης στην κρεβατοκάμαρα, η οποία διαθέτει πάνελ τοίχου από ανοιχτόχρωμο καπλαμά, ένα ζευγάρι γαλλικές καρέκλες από ορείχαλκο γαλλικού τύπου -που χρησιμοποιούνται ως κομοδίνα- κι ένα μαρμάρινο τζάκι art deco που δημιουργεί μια ζεστή ατμόσφαιρα στον χώρο. Στη γειτονική γκαρνταρόμπα, ο συνδυασμός των θυρωμένων ντουλαπιών με ένα πολύχρωμο χαλί Paper Cuts Outs (Gouaches Découpés) από τον Henri Matisse δημιουργεί ένα υπέροχο αποτέλεσμα άπειρων αντανακλάσεων και μια παιχνιδιάρικη αντιπαράθεση με την κομψή εκλεπτυσμένη κρεβατοκάμαρα.
Δείτε περισσότερες φωτογραφίες του διαμερίσματος στη gallery.
Φωτογραφίες: Yatzer