O κόσμος της μόδας δε σταματάει ποτέ να γυρνάει και να εξελίσσετε, με νέα πρόσωπα, events, προϊόντα και καινούργιες συνεργασίες να γεμίζουν το calendar μας. Ανακαλύψτε τα πιο αξιοσημείωτα fashion moments της εβδομάδας
MAX&Co. x Richard Quinn
Ένα νέο κεφάλαιο ξεκινά για την MAX&Co. που συνεργάζεται με τον Άγγλο σχεδιαστή Richard Quinn, ιδρυτή της ομώνυμης σειράς ρούχων και βραβευμένο το 2018 με το Queen Elizabeth II Award για το Βρετανικό Σχέδιο. Γεννημένος το 1990, απόφοιτος από το Central St. Martins του Λονδίνου και με μια καριέρα ήδη γεμάτη επιτυχίες, ο σχεδιαστής συνδυάζει στο όραμά του την τεχνολογία, την υψηλή τέχνη και τις κλασικές επιρροές.
Το &Co.llaboration – Mai. – είναι το αποτέλεσμα μιας ψυχεδελικής εξερεύνησης που ξεκινά από το παρελθόν και καταλήγει στο μέλλον. Μια διασταύρωση της αίγλης των παλαιών ταινιών επιστημονικής φαντασίας της δεκαετίας του ‘60 και της δυστοπικής αισθητικής που κυριαρχείται από την Τεχνητή Νοημοσύνη.
*MAi σημαίνει: MAX&Co. Artificial intelligence.
Οι κύριοι χαρακτήρες της capsule συλλογής είναι τα εμβληματικά φλοράλ μοτίβα διά χειρός Quinn τα οποία συναντάμε σε διαφορετικές σιλουέτες, τα πολλαπλά σχέδια με γεωμετρικά μοτίβα και τα καινοτόμα υλικά. Ο Richard Quinn επαναπροσδιορίζει τους κώδικες του MAX&Co. στυλ παρουσιάζοντας πολυτελή φορέματα από κρεπ ντε σιν που κλείνουν το μάτι στη εξαιρετική γαλλική υψηλή ραπτική – το μεγάλο του πάθος – μακριά σακάκια και ελαφριά παλτό σε στυλ Space Age.
Η παλέτα χρωμάτων- υπό τη σημαία του color blocking – διακόπτεται από έντονα χρώματα και μαύρο, ενώ συναντάμε επίσης second leather εφέ από τεχνικό ύφασμα και λουστρίνι, maxi κοστούμι με κεντήματα από παγιέτες και τέλος το καθιερωμένο logo Tee αφιερωμένο στη νέα Capsule. Μια συλλογή, στην οποία το αποτύπωμα του Quinn είναι φανερό σε κάθε λεπτομέρεια, από τη ραφή μέχρι την καινοτόμο επεξεργασία και μέχρι τα μεγάλα φλοράλ που είναι χαρακτηριστικά των οικιακών υφασμάτων.
Το μήνυμα πίσω από τη συλλογή είναι μια πρόσκληση να τολμήσετε, παίζοντας με συνδυασμούς και διαθέσεις που πρέπει να αποτυπωθούν σύμφωνα με το δικό σας στυλ. Στο όνομα της μοναδικότητας.
Η συλλογή παρουσιάζεται σήμερα στα πλαίσια του Milan Fashion Week και θα κυκλοφορήσει τη σεζόν FW24.
MCM goes 'From Munich to Mars' for FW' 24
Ο πολυτελής γερμανικός οίκος MCM παρουσιάζει με υπερηφάνεια τη συλλογή Φθινόπωρο / Χειμώνας 2024, μια συγχώνευση της παραδοσιακής χειροτεχνίας και της φουτουριστικής καινοτομίας. Αντλώντας έμπνευση από το πλούσιο πολιτιστικό μωσαϊκό του Μονάχου, όπου θεμελιώθηκαν οι εμβληματικοί σχεδιαστικοί κώδικες του οίκου, η συλλογή εννοιολογεί την προσέγγιση της MCM που σπάει τα όρια της καινοτομίας μέσα από ένα ταξίδι από το "Μόναχο στον Άρη", όπου οι κώδικες εξελίσσονται και υπερβαίνουν νέα σύνορα. Από τα παραδοσιακά βασικά χειμερινά είδη μέχρι τα μοντέρνα στοιχεία, η τελευταία συλλογή αντικατοπτρίζει το ήθος του οίκου για την πολυτέλεια, την ευελιξία και τον τρόπο ζωής.
Σχεδιασμένη από τη creative director Katie Chung, η συλλογή παρουσιάστηκε μόλις χθες στο Palazzo Serbelloni του Μιλάνου στις 22 Φεβρουαρίου. Ο ιστορικός χώρος μεταμορφώνεται με στοιχεία που συμβολίζουν τη Γη και τον Άρη και προκαλεί ίντριγκα και θαυμασμό, προσφέροντας στους παρευρισκόμενους μια ματιά σε δύο διαφορετικούς κόσμους. Δύο πύλες χρησιμεύουν ως πύλη μεταξύ της Γης και του Άρη, δημιουργώντας ένα εξαιρετικό σκηνικό για την παρουσίαση της συλλογής.
Η συλλογή της σεζόν AW24 του οίκου MCM, η οποία ανταποκρίνεται στις ανάγκες των προοδευτικά σκεπτόμενων ατόμων όλων των ηλικιών και φύλων, ενσωματώνει την ευελιξία στον πυρήνα της. Από τις καθημερινές μετακινήσεις μέχρι τις παγκόσμιες περιπέτειες, η σειρά των ευέλικτων κομματιών είναι σχεδιασμένη για τον τρόπο ζωής εν κινήσει, παρουσιάζοντας φουτουριστικά ταξιδιωτικά kit και αξεσουάρ hands-free που δίνουν έμφαση στη λειτουργικότητα χωρίς συμβιβασμούς στο στιλ.
"Η MCM ιδρύθηκε με πνεύμα καινοτομίας και ανεξαρτησίας, επαναπροσδιορίζοντας την πολυτέλεια από την ίδρυσή της. Με δέσμευση στη δεξιοτεχνία, την ευελιξία και τη συμμετοχικότητα, η MCM δίνει τη δυνατότητα στα άτομα να εξερευνήσουν τον κόσμο χωρίς όρια, τόσο σωματικά, όσο και εικονικά και πέρα από αυτόν." Sabine Brunner, Πρόεδρος και Brand & Commercial Officer, MCM.
Frankies Bikinis & Victoria's Secret Pink unite
Η Frankies Bikinis και η Victoria's Secret PINK συνεργάστηκαν για να παρουσιάσουν μια ολοκαίνουργια ετικέτα συνεργασίας, με την ονομασία PINK by Frankies Bikinis. Για να το γιορτάσουν, το σχεδιαστικό δίδυμο λάνσαρε την πρώτη πολυσυλλεκτική συλλογή της ετικέτας, γιορτάζοντας την εμβληματική αισθητική της λατρεμένης μάρκας PINK - επαναπροσδιορισμένη από την ιδρύτρια και δημιουργική διευθύντρια του Frankies Bikinis, Francesca Aiello.
Παίρνοντας έμπνευση από τα γλυκά συναισθήματα των καλοκαιρινών διακοπών και των αποδράσεων, η νέα συλλογή συνδυάζει τις χαρακτηριστικές σιλουέτες κολύμβησης της PINK με μια πινελιά από Frankies Bikinis. Η συλλογή συνοδεύεται από μια καμπάνια στην οποία πρωταγωνιστεί το μοντέλο και επιχειρηματίας, Devon Lee Carlson.
Tyler, The Creator collaborates with Louis Vuitton on spring capsule
Βασιζόμενος στο όραμα του Pharrell Williams για τον οίκο Louis Vuitton, ο μουσικός που έγινε διευθυντής δημιουργικού για τον οίκο πολυτελείας κάλεσε τον φίλο του και συνάδελφό του Tyler, The Creator να συνεργαστεί για τον σχεδιασμό μιας συλλογής για τον οίκο.
Ως εκ τούτου, ο Tyler, The Creator εργάστηκε για την ανδρική συλλογή capsule του Louis Vuitton για την άνοιξη 2024, συνδυάζοντας την αισθητική του "dandy dressing" που καθιέρωσε ο Williams με το χαρακτηριστικό preppy στιλ του πρώτου.
Το αποτέλεσμα είναι μια σειρά από trans-seasonal σιλουέτες που φορούν ανοιξιάτικους χρωματισμούς, στις οποίες τόσο η εικονογραφία και τα μονογράμματα statement του brand όσο και τα μονογράμματα του Tyler συνδυάζονται για να κοσμήσουν υφασμάτινα ρούχα και κρεμώδη παλέτες.Το μονόγραμμα Craggy αποτελεί κεντρικό στοιχείο της σειράς, και το συναντάμε σε αντιανεμικά μπουφάν, τζιν μπουφάν και ασορτί παντελόνια, ενώ πλαισιώνει εμφανίσεις εμπνευσμένες από τη σχολική στολή, όπως ένα πλεκτό πουλόβερ cable-knit, μια ζακέτα με λογότυπο ζακάρ και ένα αμάνικο πουλόβερ Faire Isle.
Μιλώντας για την απόφαση να συνεργαστεί με τον Tyler, ο Williams δήλωσε σε ένα δελτίο: "Ο Tyler είναι στενός μου φίλος και συνεργάτης εδώ και χρόνια και πάντα συνδεόμασταν σε θέματα μουσικής και σχεδιασμού.
"Αυτή η συνεργασία είναι μοναδική για τη Louis Vuitton, επειδή αποτελεί φυσική επέκταση της φιλοσοφίας μας, βασιζόμενη στο δίκτυο απίστευτων καλλιτεχνών και δημιουργών. Υπάρχουν τόσα πολλά στοιχεία ειδικά για τον Tyler ενσωματωμένα σε αυτά τα κομμάτια και ήταν εμπνευσμένο να τον βλέπουμε να τελειοποιεί την τέχνη του και να συνεργαζόμαστε μαζί του για αυτή την ανοιξιάτικη συλλογή".
Η capsule collection εδραιώνει περαιτέρω την ήδη μακροχρόνια σχέση μεταξύ της Louis Vuitton και του Tyler, The Creator, ο οποίος πρόσφατα συνέθεσε το soundtrack για την ανδρική επίδειξη του brand για το φθινόπωρο/χειμώνα 2022.
H συνεργασία του Tyler με την Louis Vuitton θα εμφανιστεί στα καταστήματα της μάρκας από τις 21 Μαρτίου.
Uniqlo in partnership with Tate Modern
Βασισμένη στο ήθος ότι "Το παιχνίδι είναι για όλους", η συλλογή LifeWear παρουσιάζει τέσσερα ζωντανά έργα τέχνης που ενσαρκώνουν το πνεύμα του παιχνιδιού. Διαθέσιμη από τον Φεβρουάριο του 2024, η συνεργασία αυτή απορρέει από μια μακροχρόνια συνεργασία που ξεκίνησε το 2016, ενώνοντας την Uniqlo και την Tate στη δέσμευσή τους να κάνουν την τέχνη και το παιχνίδι προσιτά σε ποικίλα κοινά.
Τα έργα τέχνης που παρουσιάζονται, επιμελημένα από τη συλλογή της Tate, περιλαμβάνουν έργα των Bob και Roberta Smith, Nicholas Monro, Wilhelmina Barns-Graham και Alexander Calder.
Το "Draw Hope" είναι ένα έργο τέχνης γεμάτο παιχνιδιάρικη διάθεση από τους Bob και Roberta Smith. Οι "βάρκες", με τις εντυπωσιακές κόκκινες και μπλε γραμμές, είναι ένα έργο τέχνης του γλύπτη και χαράκτη Nicholas Monro, του οποίου οι γραφικές εικόνες είναι εμπνευσμένες από τα πολύχρωμα κόμικς του κινήματος Pop Art. Το έργο "Orange and Red on Pink" της αφηρημένης καλλιτέχνιδας Wilhelmina Barns-Graham εκφράζει με τόλμη την αγάπη για τη ζωή μέσα από τον εορτασμό του χρώματος, της υφής, της ενέργειας και της ζωντάνιας. Το "Antennae with Red and Blue Dots" του Alexander Calder, είναι ένα αντιπροσωπευτικό έργο ενός καλλιτέχνη που είναι γνωστός για την ανάσα νέας ζωής στη σύγχρονη τέχνη.
Η Uniqlo δήλωσε επίσης ότι επέκτεινε τη συνεργασία της με την Tate Modern μέσω του Uniqlo Tate Play μέχρι το 2029.