Μία αιθέρια παρουσία, µία λιτή, αλλά ταυτόχρονα κοµψή συσκευασία, ένα άρωµα θηλυκό και κλασικό, καθώς και µερικά λεπτά οφθαλµικής ηδονής στοίχισε η νέα καµπάνια του αρώµατος Nο5 του οίκου CHANEL.'Eνας από τους πιο θρυλικούς οίκους µόδας, όπως είναι η Chanel, «ξεθάβει» τη συνταγή της επιτυχίας του κι έρχεται να επιβεβαιώσει γι’ ακόµα µία φορά τη φήµη του. Αυτήν τη φορά µε αφορµή τη νέα καµπάνια του αρώµατος No5, η εκθαµβωτική Gisele Bündchen πρωταγωνιστεί στο film The One That I Want, κερδίζοντας τις εντυπώσεις. Ακολουθώντας τις σκηνοθετικές συµβουλές του Βaz Luhrmann -γνωστός από τις ταινίες Romeo + Juliet, Moulin Rouge και The Great Gatsby-, το γνωστό µοντέλο ακτινοβολεί σε µια εντυπωσιακή παράσταση. Μια ταινία µικρού µήκους που ξεχωρίζει και συναρπάζει... Τα φώτα ανάβουν, τα σκηνικά στήνονται και η νέα µούσα του οίκου ποζάρει µε χάρη. Ο αυστραλός σκηνοθέτης ταξιδεύει τις αισθήσεις µας µέσα στον χωροχρόνο, αναπαριστώντας µέσα από το film τη σύγχρονη γυναίκα, αυτή που εργάζεται, απολαµβάνει, είναι µητέρα, ερωτεύεται. Αναβλύζει έρωτα, πάθος, αισθησιασµό, όπως ακριβώς και το ίδιο το άρωµα. «Η γυναίκα Chanel µπορεί να είναι µόνη της στην παραλία, µπορεί να είναι µε το παιδί της, να έχει µια εξαιρετική καριέρα και ταυτόχρονα να έχει µια αληθινή, ροµαντική σχέση», λέει ο βραβευµένος σκηνοθέτης, προσθέτοντας: «Στο τέλος, η γυναίκα Chanel επιλέγει την αγάπη».Σχετικά µε το άρωµα: Η Coco Chanel ήθελε να δηµιουργήσει ένα άρωµα που να µυρίζει γυναίκα. Με βάση του το γιασεµί και το τριαντάφυλλο, αλλά και η ανάµειξή του µε αλδεΰδες, υπόσχεται αίσθηση φρεσκάδας και µεταµορφώνεται σε µαγικό φίλτρο που σαγηνεύει, προκαλεί έντονο αισθησιασµό και αποπνέει δυναµισµό. Το Νο5 λανσάρεται για πρώτη φόρα στην αγορά το 1921, κερδίζοντας άξια την αγάπη των γυναικών. Η πολυτέλεια, το µυστήριο και η θηλυκότητα παραµένουν στο κλασικό µπουκάλι και ο οίκος Chanel αφιερώνει προς όλους τους fans του τον στίχο “To my heart I must be true”, αποτυπώνοντας τις υποσχέσεις του και την εκτίµησή του προς το κοινό του.
KEIMENO ΔΗΜΗΤΡΑ ΣΑΜΣΑΚΗ