fbpixel

Search icon
Search
What's glow: Oι top 12 επιλογές των editors του GLOW.GR για αυτήν την εβδομάδα
WHAT'S GLOW

What's glow: Oι top 12 επιλογές των editors του GLOW.GR για αυτήν την εβδομάδα

Όσα ξεχώρισαν, συζήτησαν και τους απασχόλησαν


Αγάπη Γαβριηλίδου

inout2.jpg

Living 

Ο κλάδος της εστίασης, δέχθηκε μεγάλα χτυπήματα τους τελευταίους μήνες και πλέον, οι άνθρωποι που δραστηριοποιούνται σε αυτόν, προσπαθούν να βρουν και πάλι τα πατήματά τους. Στο πλαίσιο του προγράμματος εταιρικής κοινωνικής ευθύνης "ενωμένοι για ό,τι αξίζει", το οινοποιείο "ΚΕΧΡΗΣ" έχει ξεκινήσει την υλοποίηση στοχευμένων δράσεων για τη στήριξη του συγκεκριμένου κλάδου, συμμετέχοντας με αυτόν τον τρόπο στη συλλογική προσπάθεια για την επανεκκίνηση της οικονομίας. Οι δράσεις αυτές, έχουν ως στόχο τη δημιουργία ενός πιο σταθερού και βιώσιμου μέλλοντος για όλο το δίκτυο των συνεργατών, με φόντο ένα καλύτερο μέλλον για όλους μας!

Thoughts 

Είναι σημαντικό όλοι μας να βρίσκουμε τρόπους να προσφέρουμε βοήθεια σε ανθρώπους που την έχουν ανάγκη. Οκτώ ταλαντούχοι Έλληνες καλλιτέχνες, στέλνουν το δικό τους μήνυμα αισιοδοξίας μέσω της τέχνης τους, στηρίζοντας την Ένωση "Μαζί για το παιδί" με τον πιο όμορφο τρόπο. Δημιούργησαν συλλεκτικά t-shirts που πωλούνται αποκλειστικά στα καταστήματα "Kalogirou", στέλνοντας μηνύματα ελπίδας και χαράς, μέσα από τα πιο ιδιαίτερα σχέδια που απευθύνονται σε άντρες, γυναίκες και παιδιά. Τόσο απλό, αλλά πραγματικά τόσο ουσιαστικό.

Shopping 

Η κάθε εποχή έχει τη δική της μυρωδιά. Το καλοκαίρι, προσωπικά αποφεύγω τα βαριά αρώματα κι επιλέγω πιο φρέσκες μυρωδιές, που παραπέμπουν σε ήλιο, θάλασσα και... διακοπές. Οι προτάσεις είναι πολλές στην αγορά και μία βόλτα σε ένα από τα γνωστά πολυκαταστήματα είναι αρκετή, για να διαλέξουμε το νέο μας άρωμα και να το αφήσουμε να μας ταξιδέψει. Βρείτε αυτό που σας ταιριάζει κι αποκτήστε το, για να σας συνοδεύσει στις διακοπές σας και στις καλοκαιρινές βόλτες στην πόλη.

Βασιλική Δουκουμοπούλου

inout4-oK3bU.jpg


Watching

Βρήκα πολύ ενδιαφέρουσα και άκρως απολαυστική την καλοκαιρινή ενότητα, «Summer Fitness Trends», στη νέα καθημερινή ψυχαγωγική εκπομπή του OPEN TV «Καλοκαίρι #not», που έκανε πρεμιέρα στις 8 Ιουλίου. Η Μαρίνα Κουταρέλλη γνωστή για τη μεγάλη της εμπειρία στον αθλητισμό -είναι η εμπνεύστρια και η «ψυχή» του Spetses Mini Marathon, του μεγαλύτερου event αθλητικού τουρισμού στη χώρα-, μας συστήνεται στη μικρή οθόνη και μας προτείνει κάθε φορά ένα διαφορετικό fitness trend που εύκολα μπορεί ο καθένας μας να υιοθετήσει και να μεταμορφώσει το σώμα του, αναπτερώνοντας πλήρως τη διάθεσή του και αποκτώντας έξτρα ενέργεια. Μου άρεσαν πολύ οι γρήγορες εναλλαγές, καθώς και οι χρηστικές συμβουλές της ίδιας, που μαζί με αγαπημένους αθλητές και γνωστούς Έλληνες που λατρεύουν την άσκηση κάθε φορά θα ανακαλύπτει ένα άθλημα ή έναν τρόπο άσκησης που μπορούμε να υιοθετήσουμε κατά τη διάρκεια των διακοπών, αλλά και δοκιμασμένα, αποτελεσματικά tips διατροφής! Μην το χάσετε!

Drinking

Ξετρελάθηκα με τη νέα πρόταση σε cocktails, την περίφημη νεοφερθείσα South Village, που αποτελεί ουσιαστικά το «απόσταγμα» μίας μεγάλης ιδέας του Vogatsikou 3 που εκχυλίζεται με έμπνευση, μεράκι και τεχνογνωσία, ενώ φιλτράρεται από τη Μyromeni Vatos μέσα από την παράδοση και τον σεβασμό στην παρασκευή του αυθεντικού, ποιοτικού ποτού. Κάθε φιάλη του κρύβει μέσα της φρούτα, βότανα και αιθέρια έλαια από την ελληνική γη, στην πιο παρθένα τους μορφή. Το cocktail γίνεται η ιεροτελεστία που μπορείτε να απολαύσετε σπίτι, και το Vogatsikou 3 οι προσωπικοί σας sommeliers. Αναζητήστε και πιείτε τις διάφορες 100% χειροποίητες γεύσεις με δύο κινήσεις στις μοναδικές νύχτες του καλοκαιριού: Aνοίγετε απλά το καπάκι και σερβίρετε σε ποτήρι με πάγο. Cheers!

Empowerment

Είμαι ακόμη συγκλονισμένη με το φινάλε της αγαπημένης μου σειράς στο Netflix, Cable Girls. Οι «Τηλεφωνήτριες» μου είχαν από πέρυσι κινήσει το ενδιαφέρον με την retro αισθητική τους, αλλά πάνω από όλα με το περιεχόμενό τους που κατάφερε να αγγίξει τις καρδιές πολλών γυναικών. Μιλώντας για woman empowerment και για την ανάγκη για ισότητα μεταξύ των φύλων -η οποία μπορεί να κινήσει γη και ουρανό- ανεξαρτήτου εποχής, ανακαλύψτε το δυνατό ending ενός από τα πιο ενδιαφέροντα sitcoms της διαδικτυακής πλατφόρμας.

Καλλιρρόη Σιμιτζίδου

inout3.jpg

Greeks do it better

Τα Elegance έχοντας την τιμή της βραβεύσεως ως «LINGERIE BRAND OF THE YEAR 2020» από το καταξιωμένο διεθνές «BEST IN FASHION 2020» παρουσιάζονται με τα brand τους μέσα από τις καλύτερες boutique σε Αθήνα, Θεσσαλονίκη, Μύκονο, Σαντορίνη και στα καλύτερα Hotel Resorts. Όπως κάθε χρόνο έτσι και φέτος τα Elegance νιώθουν μεγάλη τιμή για τη συμμετοχή και τη διάκριση τους σαν το καλύτερο Lingerie brand. Είναι η ανταμοιβή τους, το αποτέλεσμα ομαδικής και συστηματικής δουλειάς με στόχο την συνεχή εξέλιξη και την εξειδίκευση σ’ αυτόν τον τομέα. Ως multibrand store έχουν καταφέρει να επιτύχουν την αποκλειστική συνεργασία αλλά και διοχέτευση της αγοράς μέσω του δικτύου χονδρικής πολύ δυνατών brand names στο εσώρουχο όπως οι εταιρίες PRIMADONNA η οποία εξειδικεύεται στο εσώρουχο αλλά και μαγιό για μεγαλύτερες cup έως I ( πράγμα το οποίο δεν βρίσκεται στην ελληνική αγορά ) αλλά και εταιριών όπως τα ANDRES SARDA, τα οποία συνεχίζουν να μας εκπλήσσουν δημιουργώντας εσώρουχα με λεπτομέρειες που κάνουν τη διαφορά. Στη χρονιά που πέρασε ξεκίνησαν επίσης τη δημιουργία μιας δικής τους σειράς homewear - αλλά και beachwear. Τέλος έχουν συνεργαστεί με ανερχόμενα brands που προσφέρουν στο αγοραστικό κοινό ό,τι πιο νέο και φρέσκο. 

New entry

Ήχοι, χρώματα, γρήγοροι ρυθμοί. Η ζωή στις πόλεις δεν σταματά να κινείται όλες τις ώρες της ημέρας. Οι γρήγοροι ρυθμοί των μεγαλουπόλεων είναι συναρπαστικοί και μπορούν να σας παρασύρουν σε μια νέα περιπέτεια κάθε μέρα. Δεν υπάρχει χρόνος για διάλειμμα, και όταν ο ήλιος δύει, τα φώτα ανάβουν και η σκηνή είναι έτοιμη να σας υποδεχτεί. Σας δημιουργεί την ανάγκη να θέλετε να συνεχίσετε την εξερεύνηση μέχρι ο ήλιος να ανατείλει ξανά. H συλλογή BIG BOLD SPECTRUM από τη Swatch, σας προσκαλεί σε μια περιπέτεια με γρήγορους ρυθμούς, σε μια εξερεύνηση όλου του φάσματος των χρωμάτων της πόλης. Στα τρία νέα μοντέλα, το ημιδιαφανές λουρί σιλικόνης συνδυάζεται με την εντυπωσιακή ημιδιαφανή μαύρη ματ κάσα Ø47mm που αποκαλύπτει το μαγευτικό μηχανισμό quartz στο εσωτερικό της. Το μοναδικό εφέ solar spectrum της μάρκας κάνει την εμφάνισή του κάτω από το μηχανισμό, προσδίδοντας στα ρολόγια δυναμικές αντανακλάσεις σε ένα παιχνίδισμα με το φως. Ενδείξεις και δείκτες σε φωτεινά χρώματα ολοκληρώνουν το μήνυμα της νέα σειράς: Ο χρόνος είναι δικός σας, και η πόλη έχει ακόμη πολλά να σου δείξει… Μπορείτε να αντισταθείτε;

New area

Τις προηγούμενες μέρες πραγματοποιήθηκε η πρώτη digital Haute Couture Fashion Week στο Παρίσι. Διάσημοι οίκοι αλλά και art directors είχαν την ευκαιρία να παρουσιάσουν τις καινούριες τους συλλογές όπως πραγματικά τις φαντάζονταν εδώ και χρόνια, χωρίς όρια και κανόνες, δείχνοντας τον πραγματικό τους χαρακτήρα με πρωτοποριακές και καινοτόμες ιδέες. Όλα τα shows είχαν την αίγλη τους με κάποια να μαγνητίζουν τα βλέμματα λίγο περισσότερο από κάποια άλλα. Το ενδιαφέρον μου κέρδισε ο οίκος Chanel με τις δημιουργίες τις Virginie Viard, η οποία επανέφερε το διαχρονικό ύφασμα του οίκου, το tweed, με μία aggressive dark πινελιά και με ξεκάθαρες επιρροές του αείμνηστου Karl Lagerfeld. Από την άλλη πλευρά ο οίκος Schiaparelli εντυπωσίασε με τη διαφορετικότητά του, καθώς τη θέση των μοντέλων πήραν τα σκίτσα του art director Daniel Roseberry. Η γεύση που άφησε αυτή η πρώτη προσπάθεια είναι γλυκιά με μεγάλη ανυπομονησία για αυτό που επρόκειτο να ακολουθήσει στο μέλλον.

Μαρία Κουτσάκα

inout1-0450d.jpg

Nails done

Το μοβ και το λιλά μπορεί να ανήκουν στην ίδια χρωματική οικογένεια, αλλά μπορούν να ανήκουν και στο ίδιο σχέδιο νυχιών. Όπως σε αυτό που βλέπετε στην παραπάνω φωτογραφία και είναι τόσο fashionable. Βέβαια, μπορείτε να πειραματιστείτε με τα σχέδια και τους τόνους του μοβ και να φτάσετε ένα άκρως fashion forward αποτέλεσμα. Plus, το μοβ αναδεικνύει τη μαυρισμένη σας επιδερμίδα, οπότε τολμήστε το!

The makeup collab

Αυτήν την περίοδο ξεχωρίζω τη συνεργασία της MAC με την Teyana Taylor! Η Teyana, μία δυναμική και δημιουργική καλλιτέχνις, εμπνέεται από το πνεύμα της μοναδικότητας, είναι trendsetter κι ενσωματώνεται απόλυτα στη δημιουργική κατεύθυνση της εταιρίας. Με έμπνευση την αγάπη της για τις τάσεις της μόδας & της ομορφιάς από τα αγαπημένα μας 90’s, η Teyana δούλεψε μαζί με τη MAC για να δημιουργήσουν αυτήν την αποκλειστική συλλογή, δίνοντας το στίγμα της από τη δημιουργία των προϊόντων και τα ονόματα των αποχρώσεων, μέχρι το packaging και το ύφος της φωτογράφισης. «Οι επιρροές μου γι’ αυτή τη συλλογή είναι τα 90’s και η καρδιά & η ψυχή του Harlem. Ήθελα να το δείξω αυτό, με τις αποχρώσεις, αλλά και τις συσκευασίες των προϊόντων» όπως δήλωσε η ίδια. Love it!

Good Cause 

Πραγματική χαρά μοίρασε απλόχερα ο Όμιλος ξενοδοχείων GHotels, με μια κίνηση ευγνωμοσύνης για τον καταλυτικό ρόλο που διαδραμάτισε το ΕΚΑΒ στην αντιμετώπιση της πανδημίας, προσφέροντας στον Πρόεδρο του φορέα, κ. Νίκο Παπαευσταθίου, πακέτα δωρεάν διακοπών για τους ανθρώπους του ΕΚΑΒ από όλη την Ελλάδα, στις ξενοδοχειακές εγκαταστάσεις του Ομίλου, στην Κασσάνδρα Χαλκιδικής. Μάλιστα, στα κεντρικά γραφεία του Παραρτήματος του ΕΚΑΒ στην Πυλαία Θεσσαλονίκης, ο Διευθύνων Σύμβουλος των GHotels, κ. Νίκος Γρηγοριάδης, παρέδωσε στον κ. Παπαευσταθίου 300 voucher διακοπών, τα οποία θα δώσουν ανάσα ξεκούρασης και χαλάρωσης στους εργαζόμενους, στη μοναδική εμπειρία φιλοξενίας των GHotels στη Χαλκιδική. So proud!