Με τον Μήνα Μόδας για την περίοδο Φθινόπωρο/Χειμώνας 2023 να είναι προ των πυλών, οι εμβληματικοί οίκοι και τα luxury brands παρουσιάζουν νέα κομμάτια, καινούριες συνεργασίες και αλλαγές που εντυπωσιάζουν. Η αλήθεια είναι πως η χρονιά που πέρασε ήταν γεμάτη αλλαγές και ανακατατάξεις, τα αποτελέσματα των οποίων τώρα έχουν αρχίσει να φαίνονται. Plus, υπήρξαν γεγονότα που τάραξαν τα «νερά», όπως το σκάνδαλο με τον οίκο Balenciaga και την καμπάνια της με μικρά παιδιά και BDSM αντικείμενα, το οποίο όπως είναι ξεκάθαρο έχει δημιουργήσει σημαντικά θέματα στη μείωση των πωλήσεων του οίκου.
Παρακάτω έχουμε συλλέξει τα πιο hot fashion news των high fashion brands και σας τα παρουσιάζουμε!
Balenciaga-National Children’s Alliance
Μέσα από μία ανάρτηση στον προσωπικό τους λογαριασμό στο Instagram, ο οίκος Balenciaga ανακοίνωσε πως θα συνεργαστεί με την Εθνική Συμμαχία για τα Παιδιά. Πριν από λίγους μήνες ο οίκος είχε κατηγορηθεί για σεξουαλική κακοποίηση παιδιών στην καμπάνια Objects, στην οποία τα μοντέλα-παιδιά κρατούσαν αρκουδάκια με BDSM αξεσουάρ. Η εταιρεία Kering SA δήλωσε ότι το τριετές πρόγραμμα με τον μη κερδοσκοπικό οργανισμό με έδρα την Ουάσινγκτον θα βοηθήσει στην εκπαίδευση σχεδόν 2.000 επαγγελματιών που ειδικεύονται στην αντιμετώπιση της παιδικής κακοποίησης. Θα βοηθήσει επίσης περίπου 55.000 παιδιά να λάβουν φροντίδα ψυχικής υγείας κατά τη διάρκεια του προγράμματος.
Το σκάνδαλο πιθανότατα έπληξε τις πωλήσεις της Balenciaga το τελευταίο τρίμηνο του 2022. Η «υπερ-αναπτυξιακή λειτουργία του brand αναμφίβολα θα έχει περιοριστεί από την πρόσφατη έκρηξη δημοσίων σχέσεων γύρω από τις εικόνες κακοποίησης παιδιών στις διαφημίσεις της και αυτό θα έχει πλήξει τις πωλήσεις, κυρίως στις ΗΠΑ», έγραψαν οι αναλυτές της HSBC, συμπεριλαμβανομένης της Aurelie Husson-Dumoutier, σε σημείωμά τους στις 5 Ιανουαρίου.
Μάλιστα, η Balenciaga δεν συμπεριλαμβανόταν στο top 10 των πιο περιζήτητων οίκων για το τελευταίο τετράμηνο του περασμένου έτους σύμφωνα με τη Lyst. Αυτή ήταν η πρώτη φορά που συνέβη κάτι τέτοιο από τότε που η Lyst άρχισε να δημοσιεύει την κατάταξη το 2017, δήλωσε εκπρόσωπος του shopping app.
Burberry-New Logo
Η πρώτη καμπάνια του Chief Creative Officer, Daniel Lee παρουσιάστηκε και μαζί της ήρθε το καινούριο logo του οίκου, το οποίο σηματοδοτεί την νέα εποχή της Burberry. Αφού λοιπόν πρώτα έσβησε όλες τις αναρτήσεις από τον λογαριασμό του, το brand «ανέβασε» μια σειρά φωτογραφιών, στις οποίες παρουσιάζεται η καμπάνια και το logo.
H Burberry αποκαλύπτει μια ολοκαίνουρια ταυτότητα με ανανεωμένο το logo της και μια καμπάνια- ωδή στο Britishness- την πρώτη υπό τον νέο της Chief Creative Director, Daniel Lee. Η καμπάνια έρχεται να αναδείξει την αναδιαμορφωμένη αισθητική του οίκου και να την πάει ένα βήμα παραπέρα, έχοντας μια πιο νεανική και καθαρή βρετανική οπτική.
Το ιδιαίτερο cast αποτελείται από πολλά ταλέντα από τη Βρετανία. Περιλαμβάνει τους μουσικούς John Glacier, Shygirl και Skepta, την ηθοποιό Vanessa Redgrave, τα μοντέλα Lennon Gallagher και Liberty Ross, και τον ποδοσφαιριστή Raheem Sterling. Στην καμπάνια επίσης πρωταγωνιστεί η Νοτιοκορεάτισσα ηθοποιός, Jun Ji-hyun που έγινε brand ambassador του οίκου το 2022.
Bottega Veneta-Andiamo bag
Ο Matthieu Blazy είναι ακόμα ένας καλλιτεχνικό διευθυντής που έχει φέρει καινούρια πνοή στον οίκο που είναι επικεφαλής. Από την ημέρα που ανέλαβε τα ηνία, το #NewBottega βρίσκεται παντού και ο ίδιος του δίνει τον καλύτερό του εαυτό για να απογειώσει το luxury brand, το οποίο ηγείται.
Μια νέα τσάντα, η δεύτερη από τον Blazy για την Bottega Veneta και άξια συνέχεια της Kalimero τσάντας του 2022, είναι το καινούργιο αγαπημένο αντικείμενο από τον οίκο. Η τσάντα με το όνομα "Andiamo" είναι το πρώτο major accessory του οίκου για την SS 2023 συλλογή. Η Andiamo είναι εμπνευσμένη από τις μεγάλες τσάντες του Σαββατοκύριακου -εξού και το όνομα Andiamo, το οποίο στα Ελληνικά σημαίνει «Πάμε!»- αλλά με τα χαρακτηριστικά λουριά του και τον μεταλλικό επιχρυσωμένο κόμπο μπορεί να χρησιμοποιηθεί από όλους τους fashionistas, σε διάφορες περιστάσεις.
Το νέο αυτό σχέδιο είναι διαθέσιμο από τις 7 Φεβρουαρίου στο site της Bottega Veneta, ενώ η καμπάνια της τσάντας χαρακτηρίζεται από κομψότητα και από υψηλή αισθητική.
Jimmy Choo-30 years Sailor Moon
Για να γιορτάσει τα 30στα γενέθλια του διάσημου manga «Pretty Guardian Sailor Moon» ή όπως την γνωρίζουμε στην Ελλάδα απλά «Sailor Moon», ο διάσημος οίκος παπουτσιών Jimmy Choo δημιούργησε μία capsule συλλογή, εμπνευσμένη από την ατομικότητα και τη γυναικεία ενδυνάμωση. Η συγγραφέας Naoko Takeuchi αφήνει το δικό της στίγμα στο γνωστό shoe brand. Αυτή η συνεργασία στοχεύει στο να συνδυάσει τα οράματα των δύο γυναικών, γιορτάζοντας την αδιαμφισβήτητη επιρροή της Sailor Moon στην pop κουλτούρα και τη μόδα. Η μοναδική συλλογή υποδημάτων και αξεσουάρ είναι πραγματικά εντυπωσιακή και θα κάνει κάθε look να ξεχωρίσει.
Προσφέροντας μια μοναδική συλλογή από παπούτσια και αξεσουάρ, η συλλογή αντλεί έμπνευση από τους βασικούς χαρακτήρες του manga, τις «Sailor Guardians», δηλαδή την Sailor Ερμή, την Sailor Άρη, την Sailor Δία, την Sailor Αφροδίτη και φυσικά την Sailor Moon μαζί με την γάτα της Luna.
«Το Pretty Guardian Sailor Moon είναι ένα μοναδικό παγκόσμιο φαινόμενο. Ένα manga και ένα anime που αντηχεί στην ψυχή, γεφυρώνει πολιτισμούς και γλώσσες. Μιλά σε διαφορετικές γενιές και μας φέρνει όλους μαζί. Αυτό είναι που με τράβηξε στο να γιορτάσω μαζί της τα 30 της χρόνια, μέσω αυτής της συνεργασίας. Το να μπορώ να συνεργάζομαι τόσο στενά με τη Naoko Takeuchi ήταν τόσο μοναδικό. Αυτή η συνεργασία υπογραμμίζει τις κοινές μας αξίες. Όχι μόνο για τη γυναικεία ενδυνάμωση. Αλλά και για την ικανότητα της μόδας να εμπνέει τη συμμετοχή και την ατομικότητα μέσω της προσωπικότητας και της αυτοπεποίθησης. Η έννοια της μεταμόρφωσης μέσω της μόδας είναι κεντρική για τη Naoko Takeuchi. Τα ρούχα παίζουν ζωτικό ρόλο στην ταυτότητα των super ηρωίδων της, ειδικά τα παπούτσια τους. Ο πιο ισχυρός μετασχηματιστής που μπορούν να έχουν», δήλωσε η creative directori του οίκου Sandra Choi.