«Μία εικονική celebrity με μία εικονική μάρκα», έτσι χαρακτηρίζει η πρόεδρος της εταιρίας Jordache, Liz Berlinger, τη συνεργασία τους με τη Sarah Jessica Parker. Το fashion icon βαδίζει στα βήματα των Heidi Klum και Elizabeth Hurley, ποζάροντας για τις κολεξιόν Jordache Look collection και The Jordache Collection. Με βάση τις δηλώσεις της Berlinger, το brand λάνσαρε τη The Jordache Collection αποκλειστικά online, κάτι το οποίο σηματοδοτεί την εισαγωγή του label στον κόσμο των διαδικτυακών υπηρεσιών, ενώ το site θα φιλοξενεί αναβαθμισμένες εκδοχές των vintage συλλογών του. Η νέα σειρά Jordache jeans περιλαμβάνει στοιχεία από τα 70’s και τα 80’s, straight-leg σιλουέτες, νέα σχέδια, όπως acid-washed jeans, αλλά και one-of-a-kind vintage χειροποίητα κομμάτια Jordache, στα οποία έδωσε νέα πνοή ένας αμερικανός σχεδιαστής. Η καμπάνια με πρωταγωνίστρια τη μοναδική Sarah Jessica Parker απαθανατίστηκε από τον Michael Thompson και οι συλλογές θα τεθούν προς πώληση στο Wal-Mart!
ΚΕΙΜΕΝΟ ΕΛΕΑΝΑ ΓΟΥΔΗΡΑ