Τα λαχταριστά παγωτά Häagen-Dazs δημιούργησαν μία νέα πρωτοποριακή καμπάνια με τον τίτλο “Nothing to hide” εκφράζοντας την αγνότητα και τη «διαφάνεια» των πρώτων υλών στις νέες γεύσεις. Πολλά υποσχόμενες fashion bloggers, όπως οι δημιουργοί των «lemoncake»-Χριστίνα Κοροβέση, «Shoprano»-Χρυσιάννα Ανδριοπούλο, «Fashion closet»-Γεωργία Λαβράνου κ.ά. συμμετείχαν σε μία ξεχωριστή φωτογράφιση που θύμισε editorial μόδας, φορώντας ρούχα στις αποχρώσεις των γεύσεων των παγωτών. Σε αυτό το πρωτότυπο concept το στιλ συνάντησε το καλοκαίρι και η γεύση τη δημιουργία μέσα από μια διαδικασία που έδειξαν να χάρηκαν ιδιαίτερα και οι bloggers και οι συντελεστές της φωτογράφησης.
ΚΕΙΜΕΝΟ ΗΡΩ ΚΑΛΕΜΗ