Ο Dolkas και η Michelle Ficker, που συνίδρυσαν το Studio Dorion το 2020, ήρθαν κοντά όταν εργάζονταν μαζί στα γραφεία του σχεδιαστή Billy Cotton. Εκείνη την περίοδο γνωρίστηκαν με τους ιδιοκτήτες αυτού του brownstone στο Brooklyn και συνεργάστηκαν με τον Cotton, με σκοπό να δώσουν και πάλι ζωή σε αυτό το σπίτι, που τότε ήταν άδειο. Πέντε χρόνια αργότερα οι Dolkas και Ficker επέστρεψαν με δική τους πρωτοβουλία για να δώσουν νέα πνοή στους εσωτερικούς του χώρους.
Ο Dolkas, που κατάγεται από την Bay Area, σπούδασε σχεδιασμό κοστουμιών πριν ασχοληθεί με το styling σκηνικών στη Νέα Υόρκη, αφού πρώτα έκανε ένα σύντομο διάλειμμα στο San Francisco ως νεαρός designer σε μια τοπική εταιρεία. Στη συνέχεια ολοκλήρωσε το μεταπτυχιακό του στο Sotheby's Institute of Art στο Λονδίνο. Όσο για τη Ficker, η οποία μεγάλωσε στο Colorado, μετακόμισε στην ανατολική ακτή για να σπουδάσει στη Σχολή Εσωτερικού Σχεδιασμού της Νέας Υόρκης, εργαζόμενη εκείνη την εποχή για τον David Kleinberg και αργότερα για τον Peter Pennoyer. Ο Dolkas και η Ficker «έχουν και οι δύο ένα πάθος για τα έπιπλα και τα αντικείμενα και για το πώς οι άνθρωποι θα μπορούσαν να ζήσουν με αυτά», λέει ο Cotton. «Είναι εκπληκτικό να τους βλέπεις να χρησιμοποιούν αυτά τα εργαλεία στη δουλειά τους και να δημιουργούν το δικό τους όραμα».
Αναφορικά με αυτό το project που πρόσφατα ανέλαβαν και ολοκλήρωσαν από κοινού, η ιδιοκτήτρια, η οποία εργάζεται ως σύμβουλος και ζει με τον σύζυγό της και τους δύο έφηβους γιους τους. Πρώτη φορά προσέλαβε το Studio Dorion για να ολοκληρώσει την ανακαίνιση ενός αχυρώνα στην ιδιοκτησία της στο Litchfield του Connecticut, μετατρέποντάς τον σε ξενώνα. Ενθουσιασμένη με τα αποτελέσματα, τους κάλεσε ξανά για να επανεξετάσουν το brownstone με σκοπό να «ζεστάνουν τους χώρους».
Το αρχοντικό τεσσάρων υπνοδωματίων σε ιταλικό στιλ, που χτίστηκε το 1901, απαιτούσε ένα έμπειρο χέρι. Το όραμα του Studio Dorion πήρε μορφή κατά τη διάρκεια αρκετών ετών, ξεκινώντας από το ανέγγιχτο κύριο μπάνιο, το οποίο ανακαινίστηκε. Η παρακείμενη κύρια κρεβατοκάμαρα, με ένα κρεβάτι σχεδιασμένο από τη Ficker, ανανεώθηκε με ένα έργο τέχνης στον τοίχο από τον Marley Freeman και μια σκανδιναβική μοντέρνα πολυθρόνα της δεκαετίας του 1950 επικαλυμμένη με μαλλί Holland & Sherry.
Στον όροφο του σαλονιού, το καθιστικό και η τραπεζαρία επανασχεδιάστηκαν με στόχο τη ροή και τη λειτουργικότητα: Οι καναπέδες του σαλονιού, που προηγουμένως ήταν επενδυμένοι με λευκό μεταξωτό μπουκλέ, τώρα είναι επενδυμένοι με ένα πιο σκούρο βελούδο από μοχέρ.
Μάλιστα, ένα γραφείο ήταν απαραίτητη προσθήκη για την ιδιοκτήτρια, η οποία εργάζεται κυρίως από το σπίτι. Οι τοίχοι και η οροφή του είναι επενδυμένοι με υλικό δαπέδου φελλού για να αντικατοπτρίζουν το γραφείο. «Της δείξαμε μια φωτογραφία από το γραφείο του Yves Saint Laurent στο Παρίσι που έχει έναν μεγάλο τοίχο από φελλό στον οποίο καρφιτσώνονται πράγματα», λέει ο Dolkas. «Η ιδέα αυτή τους ενθουσίασε».
Η εκτεταμένη συλλογή έργων τέχνης του σπιτιού επιμελήθηκε κατά τη διάρκεια πολλών ετών με αγορές από δημοπρασίες, ταξίδια για ψώνια στην πολιτεία της Νέας Υόρκης και με τη βοήθεια του Brendan Dugan της γκαλερί Karma, τον οποίο η πελάτισσα γνώρισε μέσω του σχολείου των παιδιών της. Στα αξιοσημείωτα κομμάτια της συλλογής περιλαμβάνονται έργα των Alex Katz, Franz Kline, Paul Lee και Andrea Blum.
Δείτε στην gallery περισσότερες φωτογραφίες της κατοικίας!
Φωτογραφίες: Ethan Herrington, ELLE Decor