fbpixel

Search icon
Search
Η πιο «αμαρτωλή» καντίνα της Θεσσαλονίκης για όσους αγαπούν τους γλυκούς πειρασμούς
MAGAZINE

Η πιο «αμαρτωλή» καντίνα της Θεσσαλονίκης για όσους αγαπούν τους γλυκούς πειρασμούς

Ο Γιάννης Χρηστίδης κι ο Τάσος Γκουσγκούνης κατάφεραν μέσα από το Jerry’s να χτίσουν μια sweet street food κατάσταση που γράφει πολλά χιλιόμετρα κι εκτός πόλης


Η αλήθεια είναι πως, αν αγαπάς το γλυκό κι έχεις Ιnstagram, σίγουρα έχεις πέσει επάνω σ’ αυτά τα «αμαρτωλά», αφράτα, χρυσαφένια donuts που γεμίζουν με πραλινοσύριγγες, στις λιωμένες μπάρες σοκολάτας που ρέουν μέσα στο ζεστό τσουρέκι τους ή στις Jerry’s Kit Kat τούρτες. Πλέον, το hashtag #JerrysFoodtruck έχει γίνει viral. Οι followers τους ξεπερνάνε τους 130.000, ενώ τα βίντεό τους στο Tik Tok έχουν πάνω από 1,5 εκατομμύριο likes.

flavor-044-as.jpg
Τάσος Γκουσγκούνης και Γιάννης Χρηστίδης

Αν ρωτήσεις τους ίδιους «γιατί έγινε το donut ή το σοκολατένιο Jerry’s burger viral», θα σου πουν πως πίσω από μια δυνατή εικόνα υπάρχει πολύ σκληρή δουλειά κι ένα δυνατό επιχειρηματικό πλάνο που στηνόταν τουλάχιστον για έναν χρόνο πριν «σηκωθεί» το πρώτο story. Η χημεία τους είναι η δύναμή τους, θα πω εγώ. Ο Τάσος παθιάζεται με τις γεύσεις, έχει γνώση γύρω από την πρώτη ύλη κι είναι αυτός που τρέχει το κομμάτι της παραγωγής και στήνει το μενού. O Γιάννης είναι ο άνθρωπος που αγαπά το marketing και το business. «Τον πρώτο χρόνο δουλεύαμε 13 με 14 ώρες καθημερινά, έχοντας μηδέν τζίρο. Όλα ξεκίνησαν στη Θεσσαλονίκη και μέσα σε 4 χρόνια φτάσαμε να μετράμε 17 μαγαζιά. Στην αρχή βλέπαμε όλο αυτό το γκελ στα social media και τη διάδραση με ανθρώπους που δεν είχαν έρθει ποτέ στο μαγαζί και δεν μπορούσαμε να το πιστέψουμε. Οπότε ναι, η εικόνα έχει τεράστια δύναμη. Κι ακόμη μεγαλύτερη δύναμη έχει όταν τη μοιράζεσαι. Σίγουρα, όμως, δεν αρκεί μόνο αυτό. Υπάρχουν πολλά στάδια. Κι εμείς θέλουμε να τα απολαμβάνεις όλα. Ξεκινάς με μια δυνατή φωτογραφία, μπαίνεις στο μαγαζί, κουβεντιάζεις με ανθρώπους που σε κάνουν να χαμογελάς, απολαμβάνεις κάτι νόστιμο, value for money, φτιαγμένο με σωστά υλικά, έτσι ώστε να μη σε βαραίνει. Μετά επιστρέφεις».

Κι έκαναν τα πάντα γι’ αυτό. Φτιάξανε πλάνο στρατηγικής και marketing, επένδυσαν στο management, σε ανθρώπους που εκπαιδεύτηκαν κι «έδεσαν». Έθεσαν υψηλά στάνταρ στη γραμμή παραγωγής, αξιοποίησαν, όμως, και τη δύναμη των social media για να δουν τι αρέσει και τι όχι. Αυτή η διάδραση συνεχίζεται και στα μαγαζιά. Κάπως έτσι, έπεσαν στο τραπέζι ιδέες, όπως τα γλυκά burger, η πραλινοσύριγγα με την οποία γεμίζεις μόνος σου το donut ή το τσουρέκι, τα sweet boxes. «Αγκαλιάζει η Θεσσαλονίκη, τέτοιες προσπάθειες;» αναρωτιέμαι. «Η πολυτέλεια των επιλογών ανεβάζει τις απαιτήσεις. Εδώ υπάρχει ένα κοινό συμπυκνωμένο και πολυσυλλεκτικό που ενδείκνυται για test drive. Προσπαθώντας, όμως, να δεις εάν και κατά πόσο θα δεχτεί μια πόλη ένα νέο προϊόν ή μια ιδέα, ίσως καταλήξεις να το υπεραναλύεις. Αυτό από μόνο του θα σε φρενάρει. Όπως, όμως, και να ‘χει, εμείς ξεκινήσαμε στη Θεσσαλονίκη, το μέρος που αγαπάμε να ζούμε. Κι αυτό τα λέει όλα».

flavor-056.jpg

Η αρχική ιδέα ήταν να στηθεί ένα πρωτοποριακό concept μιας κουμπωμένης σε μαγαζί καντίνας με deli street food φιλοσοφία. Το μενού αρχικά είχε αλμυρές και γλυκές επιλογές. Κέρδισε, όμως, το γλυκό. Υπήρχε κοινό που ήθελε να γευτεί sweet street food εύκολο, όχι, όμως, πρόχειρο. Έτσι, το γλυκό ανέβηκε στο podium και στήθηκε το Jerry’s The Sweet Foodtruck. Λίγο πριν η κουβέντα μας τελείωσει, αναρωτιέμαι τι θα συμβούλευαν κάποιον που ξεκινάει σήμερα: «Αν θες να πετύχεις, χτίσε μια δική σου εμπειρία, έχε υπομονή, πίστεψε, ανακάλυψε ποια είναι τα κριτήριά σου για το “ιδανικό” ή το “τέλειο”. Μετά, βάζε όρια βάσει αυτού. Αν στην πορεία δεις ότι κάποιος άλλος σε αντιγράφει και πάει καλύτερα από σένα, τότε κάτι δεν κάνεις σωστά. Μην το δεις όλο αυτό κερδοσκοπικά, γιατί θα βρεις μπροστά σου εμπόδια. Επιτυχία δεν είναι τι γράφει το κοντέρ στο τέλος της ημέρας ή πόσοι είναι οι followers. Επιτυχία είναι να ξυπνάς Δευτέρα πρωί και να χαίρεσαι που θα πας στη δουλειά σου».

Διεύθυνση: Παύλου Μελά 44, Θεσσαλονίκη | Για τις υπόλοιπες διευθύνσεις πατήστε εδώ.

Φωτογραφία: Έκτορας Νικολάκης, Pov Studio

ΔΗΜΟΣΙΕΥΤΗΚΕ ΣΤΟ ΠΕΡΙΟΔΙΚΟ GLOW ΣΤΟ ΤΕΥΧΟΣ ΙΑΝΟΥΑΡΙΟΥ 2021