Η Emma Chamberlain ξεκίνησε το κανάλι της στο YouTube το 2017 και δεν είχε καμία πρόθεση να γίνει διαδικτυακό φαινόμενο. Μέσα από τα εκατοντάδες βίντεο που έχει ανεβάσει, η 22χρονη δημιουργός έχει μεγαλώσει μπροστά από τα μάτια των θεατών και έχει εξελιχθεί σε μία infuencer ταξιδιών και μόδας με τεράστια επίδραση στο κοινό. Η φήμη του Youtube την έχει οδηγήσει σε ευκαιρίες εκτός των μέσων κοινωνικής δικτύωσης. Έχει γίνει το πρόσωπο της Louis Vuitton, της Lancôme και της Cartier, μεταξύ πολλών ακόμη εμπορικών σημάτων πολυτελείας που την έχουν προσελκύσει. Αυτές τις μέρες, χρησιμοποιεί αυτή την επιρροή της, μαζί με το τεράστιο κοινό της, για να επεκτείνει τη νέα επιχείρησή της, Chamberlain Coffee.