Ο Gherardo Fellon έρχεται αντιμέτωπος με το κενό των γενεών και με τη νέα ταινία μικρού μήκους της Fall Winter 2019 συλλογής του για τον οίκο Roger Vivier στέλνει το μήνυμα ότι το στιλ δεν έχει ηλικιακό όριο. Ως πρωταγωνίστριες της καμπάνιας διάλεξε την Susan Sarandon, ένα δυνατό όνομα του Hollywood με μεγάλη πορεία καθώς και το ανερχόμενο αστέρι AnnaSophia Robb. Στο cast συμμετέχει επίσης και μία διασημότητα του Instagram, η Tuna the Dog, η οποία έχει 2 εκατομμύρια followers -σχεδόν όσους έχουν οι Sarandon και Robb μαζί. Εμπνευσμένη από την cult ταινία το 1965 του Ιταλού σκηνοθέτη Antonio Pietrangeli, "Io la conoscevo bene", το short film με τίτλο Jewels to Shoes μιλά για την ιστορία μιας επίδοξης ηθοποιού -της Robb- η οποία μετακομίζει στην Νέα Υόρκη για να μάθει για το θέατρο και να πάρει στιλιστικά μαθήματα από την εμμονική με τα παπούτσια δασκάλα δραματικής, την Sarandon.