Δεν πέρασε πολύς καιρός από τη μέρα που η Maria Grazia Chiuri παρουσιάσε τη συλλογή της Dior Cruise 2022 collection στο Καλλιμάρμαρο με στόχο να αναδείξει την ελληνική πολιτιστική κληρονομιά. Ήταν μια ωδή στον ελληνικό πολιτισμό με δημιουργίες, οι οποίες εκφράζουν τις διαφορετικές εκφράσεις της θηλυκότητας. Όπως είναι γνωστό, η πρώτη γυναίκα creative director του οίκου, συνεργάστηκε για τη συγκεκριμένη συλλογή, με ελληνικά εργαστήρια που διατηρούν μέχρι σήμερα δεξιοτεχνία και ανεκτίμητες τεχνικές μεθόδους, συνδυάζοντας για παράδειγμα ραπτική με κεντήματα ή δημιουργίες ζακάρ με έντονα στοιχεία διακόσμησης.
Δεν ήταν άλλωστε η πρώτη φορά που ο Γαλλικός οίκος έρχεται σε επαφή με τη χώρα μας αλλά και με τον αρχαίο πολιτισμός της. Πριν από μερικές δεκαετίες ο ιδρυτής και μεγάλος μόδιστρος Christian Dior παρουσίασε haute couture σχέδια, τα οποία φωτογραφήθηκαν μπροστά στην Ακρόπολη. Έτσι λοιπόν, 70 χρόνια μετά, ο οίκος Dior αποκάλυψε τη νέα του καμπάνια, σε έναν από τους πιο εμβληματικούς αρχαιολογικούς χώρους της Ελλάδας, αποτίοντας φόρο τιμής στην φωτογράφιση του Paris-Match στην Ακρόπολη.
Η Maria Grazia Chiuri αποφάσισε να γιορτάσει έτσι την αιώνια ομορφιά της Ελλάδας, τα τοπία της και τις ισχυρές της εμπνεύσεις, μέσα από τις προσωπικότητες, τους καλλιτέχνες και τις εικόνες που τρέφουν την ποιητική και τις μοναδικές αναφορές της.
Φωτογράφος της καμπάνιας είναι η Julia Hetta, η οποία αποτύπωσε με τον δικό της μοναδικό τρόπο τα μοντέλα να φορούν δημιουργίες που είχαν ως πηγή έμπνευση τον αρχαίο ελληνικό πέπλο και τον χιτώνα, και φέρνουν στον νου τις Καρυάτιδες και τις αρχαίες θεές. Ενσαρκώνουν με τον δικό τους τρόπο το μοντέρνο και αθλητικό πνεύμα όλων των σιλουετών που εμφανίστηκαν στο Παναθηναϊκό Στάδιο. Έντονο χαρακτήρα έχουν και τα statement pieces του οίκου, όπως η Lady Dior αλλά και τα Dior Bobby και Dior Vibe, τα οποία απέκτησαν μία Grecian Chic αισθητική. Η χρωματική καθαρότητα αυτής της Dior 2022 Cruise σκιαγραφεί μια σαγηνευτική σύγχρονη οδύσσεια -που επίσης ανακαλύπτεται μέσω ενός βίντεο του Fabien Baron- συνδυάζοντας το παρελθόν και το παρόν, την κληρονομιά και τη δημιουργικότητα.
Τη μοναδική καμπάνια ντύνει με τη φωνή της το cover girl του νέου τεύχους Νοεμβρίου, Ιωάννα Γκίκα!