Πόσες φορές έχετε πιάσει τον εαυτό σας να έχει την ιδέα για τη δημιουργία μιας επιχείρησης, αλλά να την αμελεί, καθώς δεν ξέρει πώς να την μετατρέψει σε πραγματικότητα; Μην ανησυχείτε, παρακάτω συγκεντρώσαμε τα πιο on-point tips, τα οποία θα σας βοηθήσουν να βάλετε τις σκέψεις σας σε σειρά και να ξεκινήσετε να δουλεύετε για τις ιδανικές συνθήκες που θα κάνουν το όνειρό σας πραγματικότητα. Γιατί όχι;
1. Δημιουργήστε τους δικούς σας όρους
Πολύ συχνά, δανειζόμαστε τους όρους από άλλους ανθρώπους - γεγονός που μπορεί να μας περιορίσει όταν πρόκειται να δουλέψουμε γι' αυτό που θεωρούμε καλή επιχειρηματική ιδέα. Κάτι που εντέλει οδηγεί σε κάτι που λέμε «παράλυση αποφάσεων», δηλαδή όταν υπερβάλλουμε σε επανάληψη και αναζητούμε ήδη την τελειότητα προτού αναλάβουμε δράση. Αντ' αυτού, καλό θα ήταν να επεξεργαστείτε τι θεωρείτε ότι είναι μια καλή ιδέα, σκεφτείτε αν είναι εμπορικά βιώσιμη, αν ένα συγκεκριμένο χρονοδιάγραμμα για την έναρξή της θα λειτουργήσει για εσάς, και μείνετε σε αυτούς τους ορισμούς - επειδή είναι αληθινοί για εσάς.
2. Κάντε την έρευνά σας
Αυτό δεν σημαίνει μόνο να κάνετε μια γρήγορη αναζήτηση στο Google για να βεβαιωθείτε ότι δεν υπάρχει κάποιος που να κάνει ήδη αυτό που σκεφτήκατε. Εννοούμε σοβαρή έρευνα αγοράς που περιλαμβάνει κοινωνική ακρόαση, δεδομένα καταναλωτών, αναζήτηση στατιστικών στοιχείων από τις εκθέσεις και εξέταση προβλέψεων τάσεων - πολλές από τις οποίες είναι δωρεάν στο διαδίκτυο. Είναι ένα απαραίτητο βήμα για να μετατρέψετε μια επιχείρησή σας σε πραγματικότητα.
3. Ξεκινήστε σιγά σιγά
Αν θέλετε να βγάλετε ένα εκατομμύριο, βγάλτε πρώτα ένα ευρώ. Αυτή είναι μια από τις καλύτερες συμβουλές που μπορεί κανείς να δώσει στον οποιοδήποτε. Οι τεράστιες φιλοδοξίες είναι σπουδαίες, αλλά η ύπαρξη έξυπνων συστημάτων και διαδικασιών για να φτάσετε εκεί είναι επιτακτική ανάγκη. Οι νικητές και οι ηττημένοι έχουν τους ίδιους στόχους: οι περισσότεροι άνθρωποι θέλουν να δημιουργήσουν πλούτο όταν ξεκινούν μια εταιρεία. Ο λόγος που πετυχαίνουν ή όχι δεν βασίζεται στο μέγεθος του στόχου- βασίζεται στο σχέδιο για να φτάσουν εκεί. Ίσως είναι να δοκιμάσετε ακόμα και μερικά δωρεάν δείγματα ή απλώς να ρωτήσετε φίλους και συναδέλφους αν θα τους ενδιέφερε να πληρώσουν για αυτό που προσφέρετε. Όπως και να έχει, σκεφτείτε αρχικά σε μικρό μέγεθος και επεκτείνετε την ιδέα κάθε μέρα.
4. Διαλέξτε ένα target group
Είμαστε τόσο εκτεθειμένοι σε πληθώρα πληροφοριών - podcasts, βιβλία, ταινίες, τηλεόραση και μέσα κοινωνικής δικτύωσης μας βομβαρδίζουν στις μέρες μας. Και πάλι, αυτό μπορεί να οδηγήσει σε αδράνεια όσον αφορά την προώθηση μιας ιδέας, επειδή είστε καταβεβλημένοι με το σε ποιον πρέπει να απευθυνθείτε και γιατί. Πρέπει να σκεφτείτε για ποιον προορίζεται το προϊόν σας, συμπεριλαμβανομένου του πότε και γιατί θα το χρησιμοποιούσαν, πού εμφανίζονται και πώς θα διαχειριζόντουσαν - το προϊόν ή την υπηρεσία σας. Τι πραγματικά παρέχετε; Ποιο πρόβλημα λύνετε και για ποιον και πότε; Δεν μπορείτε να λανσάρετε ένα προϊόν για «όλους» - οπότε ο περιορισμός της εστίασής σας δεν είναι κακό πράγμα.
5. Επικεντρωθείτε στο mono-task
Το Mono-tasking είναι κάτι που υποστηρίζετε από πολλούς επιχειρηματίες guru. Σας επιτρέπει να επικεντρώνεστε σε μία μόνο εργασία κάθε φορά αντί να προσπαθείτε να κάνετε πολλαπλά tasks - κάτι που είναι αδύνατο στην πραγματική ζωή. Σκεφτείτε το εξής, δεν κάνετε πολλά πράγματα ταυτόχρονα, αλλά αλλάζετε γρήγορα μεταξύ των εργασιών, γεγονός που δημιουργεί αναποτελεσματικότητα, σύγχυση και μπορεί μερικές φορές να οδηγήσει σε λάθη - όλα αυτά που θέλετε να αποφύγετε τις πρώτες μέρες μιας νέας επιχείρησης. Εργαστείτε με πλάνο ή ακολουθώντας τη to-do list σας με μοναδική εστίαση σε διαφορετικές εργασίες για να δημιουργήσετε έναν πιο αποτελεσματικό τρόπο κατανομής στόχων.