Διάβαζα προχθές ένα εξαιρετικό άρθρο για το πώς η γενιά μας είναι συνέχεια κουρασμένη και πως η πιο συχνή απάντηση στην ερώτηση «Πώς είσαι;» είναι «Κομμάτια...». Κάπου στα μέσα του κειμένου συνειδητοποίηση πόσο τεράστια πραγματικότητα είναι όλο το παραπάνω. Και πως όχι μόνο είμαστε κομμάτια αλλά αισθανόμαστε και μια εσωτερική ικανοποίηση όταν βγαίνει αυτή η απάντηση μέσα από το στόμα μας. Γιατί, για κάποιον λόγο, που αλήθεια δεν μπορώ να πιστέψω ποιος είναι αυτός, μάς έχουν πείσει ότι όσο πιο κουρασμένος είσαι τόσο πιο πολύ τα καταφέρνεις. Τόσο πιο επιτυχημένος είσαι. Τόσο πιο ικανός... Κι αυτό είναι το triger point της υπόθεσης.
Σε μία εποχή που έχουμε υποθετικά τα πάντα - σε λίγο θα έχουμε ιπτάμενα αυτοκίνητα - είμαστε τρομερά κουρασμένοι για να τα απολαύσουμε. Και τελικά, τι κάνουμε στο τέλος; Τίποτα. Μπαίνουμε στην ίδια λούπα ξανά και ξανά και γεμίζουμε ενοχές επειδή δεν κάναμε κάτι για να αλλάξουμε αυτό που λέγαμε ότι θα αλλάξουμε. Άρα... Μια τρύπα στο νερό γιατί πάλι καταλήγουμε στα ίδια.
Ωστόσο πάντα θα βρεις μικρές ανάσες για να αναπνεύσεις και να αφήσεις πίσω σου αυτά που σε βαραίνουν. Και μία τέτοια ανάσα είναι όλα τα καινούρια πράγματα στον κόσμο της μόδας που κέντρισαν το ενδιαφέρον μου και σας τα παρουσιάζω παρακάτω!
The North Face X Skims - New Collaboration

Η νέα συνεργασία The North Face x SKIMS επιστρέφει ανανεωμένη, παρουσιάζοντας μια capsule συλλογή που επαναπροσδιορίζει το σύγχρονο winterwear. Συνδυάζοντας την τεχνική υπεροχή της The North Face με τη signature εφαρμογή και μινιμαλιστική αισθητική της SKIMS, η συλλογή εισάγει εξελιγμένα outerwear, contouring base layers και ευέλικτα separates σε μια παλέτα χειμερινών αποχρώσεων όπως Bone, Kyanite και Onyx.
Για πρώτη φορά, το collaboration περιλαμβάνει και kidswear, επεκτείνοντας το fashionable performance ντύσιμο σε όλη την οικογένεια. Η καμπάνια, φωτογραφημένη από τις Laura Obermeyer και Jackie Nickerson στις χιλιανές κορυφές, αποτυπώνει τη δυναμική συνύπαρξη τεχνολογίας και αισθητικής μέσα από εντυπωσιακό μονοχρωματικό layering.
Η Kim Kardashian δηλώνει πως στόχος ήταν «να διευρύνουν τα όρια του χειμερινού ντυσίματος», ενώ ο David Whetstone της The North Face επισημαίνει τη συνέργεια τεχνικής και design. Η συλλογή κυκλοφορεί στις 9 Δεκεμβρίου μέσω SKIMS, TNF και επιλεγμένων retailers.
Moncler Grenoble - FW25 Collection

Η νέα συλλογή Moncler Grenoble για το FW25 αποδεικνύει για ακόμη μια φορά πως η ορεινή τεχνογνωσία μπορεί να συναντήσει την αστική κομψότητα με τον πιο σύγχρονο τρόπο. Βαθιά ριζωμένη στην κληρονομιά του βουνού, η συλλογή επαναπροσδιορίζει το performance winterwear, συνδυάζοντας εξελιγμένα υλικά, weatherproof τεχνολογίες και μια refined αισθητική που λειτουργεί εξίσου καλά στις πίστες όσο και στους δρόμους της πόλης.
Τα insulating puffers και τα τεχνικά shells προσφέρουν προστασία σε ακραίες συνθήκες, ενώ τα modular layers ενισχύουν την ευελιξία του ντυσίματος, επιτρέποντας ομαλές μεταβάσεις από outdoor δραστηριότητες σε urban σύνολα. Παράλληλα, τα καλοσχεδιασμένα base layers και τα αξεσουάρ προσθέτουν πολυτελή ζεστασιά και effortless στιλ, ενισχύοντας κάθε χειμερινή γκαρνταρόμπα.
Στο σύνολό της, η FW25 συλλογή της Moncler αποτυπώνει την απόλυτη ισορροπία ανάμεσα σε υψηλή απόδοση και εκλεπτυσμένη αισθητική, επιβεβαιώνοντας τον πρωταγωνιστικό ρόλο του brand στο σύγχρονο mountain lifestyle.
COMME DES GARÇONS POCKET - Attica City Link

Το NUMBER 3 ανακοινώνει την άφιξη του νέου COMME des GARÇONS POCKET στο Attica City Link, στο κέντρο της Αθήνας, σηματοδοτώντας ένα σημαντικό ορόσημο: τη συμπλήρωση 20 χρόνων από το άνοιγμα του πρώτου COMME des GARÇONS Guerrilla Store στην πόλη. Μια κληρονομιά που το NUMBER 3 συνεχίζει με συνέπεια, επαναφέροντας το avant-garde πνεύμα του οίκου στο ελληνικό κοινό.
Το νέο κατάστημα αποτελεί το πέμπτο COMME des GARÇONS POCKET στην Ευρώπη, μια retail εμπειρία που παγκοσμίως φιλοξενείται αποκλειστικά σε εμβληματικά πολυκαταστήματα όπως οι Galeries Lafayette, τα Selfridges και τα Harrods. Το concept των POCKET γεννήθηκε από την επιθυμία του οίκου να δημιουργήσει μικρά “παντοπωλεία μόδας” με προσιτά, καθημερινά προϊόντα που διατηρούν τον χαρακτήρα του brand.
Σχεδιασμένο από τη θρυλική Rei Kawakubo, η οποία βρίσκεται πίσω από τα COMME des GARÇONS και το Dover Street Market, το νέο shop-in-shop στο Attica City Link εκφράζει ιδανικά τη φιλοσοφία των POCKET: διαρκής εξέλιξη, προσβασιμότητα και απόλυτη πίστη στο αντισυμβατικό, δημοκρατικό πνεύμα του οίκου.
Adam's Shoes - New Winter Collection

Η Adam’s Shoes παρουσιάζει και φέτος μια από τις πιο ολοκληρωμένες και fashion-forward χειμερινές συλλογές της, συγκεντρώνοντας όλες τις τάσεις της σεζόν σε μια πλούσια γκάμα σχεδίων. Στη νέα winter collection πρωταγωνιστούν οι γόβες – σε ψηλά ή χαμηλότερα τακούνια – με ιδιαίτερες λεπτομέρειες, glossy φινίρισμα και χρωματικές επιλογές που ανανεώνουν κάθε εμφάνιση με κομψότητα και σύγχρονη διάθεση.
Ιδιαίτερη παρουσία έχουν και φέτος τα ψηλοτάκουνα μοκασίνια, σε εκδόσεις από δέρμα ή λουστρίνι, με διακοσμητικά στοιχεία και διχρωμίες που τους χαρίζουν δυναμισμό. Η συλλογή εμπλουτίζεται ακόμη με cowboy μπότες, sneakers σε updated στυλ και αποχρώσεις, κομψά μποτάκια, loafers και πολλές ακόμη επιλογές που καλύπτουν κάθε ανάγκη του χειμερινού στιλ.
Η Adam’s Shoes συνεχίζει να ξεχωρίζει για την ποικιλία, τη δημιουργικότητα και τα μοναδικά της σχέδια.
Kissha Jewelry - New brand

Η Αθήνα υποδέχεται αυτή τη σεζόν ένα νέο κόσμημα στη σκηνή του σύγχρονου design: το Kissha Jewelry, ένα brand με καθαρή αισθητική και διακριτική αυτοπεποίθηση. Η άφιξή του ξεχωρίζει χάρη στα προσεκτικά επιλεγμένα κομμάτια του, διαθέσιμα σε περιορισμένες ποσότητες, σχεδιασμένα για γυναίκες που αντιλαμβάνονται το στιλ ως μέρος της προσωπικής τους ταυτότητας.
Εμπνευσμένη από το πουλί Kissha – σύμβολο της χαράς της ανακάλυψης μικρών θησαυρών – η φιλοσοφία του brand αντιμετωπίζει κάθε κόσμημα ως μια λεπτή, καθημερινή στιγμή λάμψης που συνοδεύει τη γυναίκα από το πρωί έως το βράδυ.
Πίσω από το project βρίσκεται η Τζόση Βιτζηλαίου, με μακρά πορεία στην επικοινωνία και την αισθητική premium brands, μεταφέροντας αυτή την εμπειρία στη διαδικασία επιλογής και επιμέλειας κάθε κομματιού.
Η πρώτη συλλογή του Kissha παντρεύει μια premium, μίνιμαλ αισθητική με εύκολη κομψότητα, προσκαλώντας κάθε γυναίκα να εντάξει μια πινελιά λάμψης στην καθημερινότητά της.
