Ο πολυτελής γαλλικός εκδοτικός οίκος Assouline προσφέρει έναν aesthetically pleasing αέρα στους εσωτερικούς χώρους. Σε όλο τον κόσμο, τα καλά εξοπλισμένα τραπέζια και ράφια διαθέτουν τα limited-edition coffee table books του διάσημου οίκου. Τα άψογα σχεδιασμένα και κατασκευασμένα βιβλία για υπερ-μικρά θέματα έχουν γίνει από μόνα τους σύμβολα κύρους. Αλλά το γνωστό publishing house πρόκειται να γίνει ακόμη πιο συνώνυμο με το σπίτι, χάρη στο λανσάρισμα μιας νέας σειράς εσωτερικής διακόσμησης, ξεκινώντας με μια νέα συλλογή αρωματικών κεριών.
Εμπνευσμένο από τους best-seller τίτλους της σειράς Travel Series της Assouline, κάθε αρωματικό κερί είναι αρωματισμένο από τον διάσημο αρωματοποιό Jérôme Epinette, που έχει δουλέψει με εταιρείες όπως Byredo και L'Occitane. Μας μεταφέρει, λοιπόν, σε έξι destinations όπως τις: Μύκονος, Τούλουμ, Μαρακές, Ίμπιζα, Γκστάαντ και Σελήνη.
Το δοχείο και η εξωτερική συσκευασία του κεριού αναπαράγουν τα χαρούμενα, τολμηρά εξώφυλλα των βιβλίων. «Ως εταιρεία γραφικών, η συσκευασία είναι τα πάντα για εμάς», φανερώνει ο Alex Assouline, επικεφαλής των επιχειρήσεων στο Harper's Bazaar. «Είμαστε περήφανοι που είμαστε πολύ σχολαστικοί στις λεπτομέρειες πίσω από τον σχεδιασμό των προϊόντων μας. Θέλαμε να βεβαιωθούμε ότι η σύνθεση των κεριών μας αντανακλά τα βιβλία μας με τα ίδια χρώματα και σύμβολα. Θέλαμε επίσης τα μοτίβα να συνδυάζονται και να παντρεύονται με κάθε εσωτερικό χώρο.»
Αυτή τη στιγμή υπάρχουν 34 προορισμοί στη συλλογή Assouline Travel Series, από το Κάιρο μέχρι το Metaverse, αλλά η μάρκα έχει περιορίσει τις τοποθεσίες σε έξι από τις αγαπημένες της οικογένειας - για αρχή τουλάχιστον. Σύμφωνα με τον Assouline, όταν έκαναν έδωσαν βάση στο να έχουν μια καλή γκάμα χρωμάτων και προορισμών. Το Gstaad προστέθηκε για να μην παραλείψουν το χειμωνιάτικο άρωμα και η Ίμπιζα και η Μύκονο επιλέχθηκαν λόγω των χρωμάτων και του πόσο αγαπητοί είναι αυτοί οι προορισμοί. Το Μαρακές αντιπροσωπεύει τις μαροκινές ρίζες της οικογένειας και τέλος, θέλοντας να συμπεριλάβουν και έναν προορισμό με βάση την Αμερική, προέκυψε το Tulum. Η Σελήνη (Moon Paradise) επιλέχθηκε ως στοιχείο έκπληξης- είναι ένας απροσδόκητος προορισμός που αφήνει περιθώριο για διάφορες μεταφορικές ερμηνείες.
Τα αρώματα των κεριών είναι εξίσου ασυνήθιστα με τις εικόνες. Δημιουργημένα από τον αξιόλογο αρωματοποιό Epinette, αποτυπώνουν με ευλάβεια εξωτικές τοποθεσίες σε μία μόνο μυρωδιά. Για τον ίδιο, η συνεργασία ήρθε φυσικά και οργανικά, καθώς επιμένει ότι τα βιβλία και τα αρώματα έχουν και τα δύο την απίστευτη ικανότητα να προκαλούν την επιθυμία για περιπλάνηση.
Τι ακολουθεί για το νέο εγχείρημα της Assouline στο σπίτι; «Καθώς βλέπουμε την Assouline να εξελίσσεται περισσότερο σε ένα πολυτελές lifestyle brand, θέλαμε να προσθέσουμε αντικείμενα στην εμπειρία του brand μας», αποκαλύπτει ο Assouline. «Χρειάστηκαν χρόνια έρευνας και ανάπτυξης για να επιμεληθούμε ένα προϊόν που να ταιριάζει με το επίπεδο ποιότητας που έχουμε με τα βιβλία μας. Εξελισσόμαστε όλο και περισσότερο στον εσωτερικό χώρο, καθώς σήμερα προσφέρουμε αντικείμενα από άλλες μάρκες που συμπληρώνουν μια σύγχρονη βιβλιοθήκη. Τα κεριά μας είναι το πρώτο βήμα στην επέκταση της μάρκας».
Εξού, λοιπόν, και το όνομα 'travel from home', πρόκειται να ταξιδέψουμε στους μοναδικούς αυτούς προορισμούς μέσω της μυρωδιάς και μόνο, από την άνεση του σπιτιού μας!