O δημοφιλής εκδοτικός οίκος βιβλίων και lifestyle λευκωμάτων, Assouline, καταφέρνει πάντα να μας ταξιδεύει στα πιο γοητευτικά μέρη του κόσμου, κάνοντάς μας συνοδοιπόρους σε ρομαντικές και νοσταλγικές ιστορίες, οι οποίες έχουν αφήσει το μαγικό στίγμα τους στον χρόνο και χώρο. Και αυτήν την εποχή, μας εκπλήσσει με τις κομψές αναγνωστικές της προτάσεις, χάρη στις νέες fashion αφίξεις της. Ας δούμε μαζί τα καινούργια κορυφαία coffee table books μόδας, τα οποία αξίζει να επιλέξουμε.
Let's take a look together!
Burberry
Περισσότερα από 165 χρόνια καινοτομίας, περιπέτειας και μοναδικής έκφρασης του βρετανικού χαρακτήρα ζωντανεύουν στο "Burberry", έναν πλούσια εικονογραφημένο τόμο, γεμάτο με υλικό από το αρχείο του luxurious brand και όχι μόνο. Πέντε κεφάλαια, με 200 εικονογραφήσεις, απεικονίζουν την εξέλιξή του, από μια οικογενειακή επιχείρηση, που ιδρύθηκε το 1856, σε έναν διάσημο Οίκο πολυτελείας το 2022.
Κάθε κεφάλαιο διερευνά μια σειρά από αξιοσημείωτα γεγονότα και στιγμιότυπα, για τα οποία είναι γνωστή η Burberry. Επιδραστικοί γνώστες της μόδας, χαρακτηριστικές καμπαρντίνες και η timeless βρετανική ταυτότητα, στοιχεία τα οποία αναβαθμίζονται, επανασχεδιάζονται και ανακατασκευάζονται σε κάθε συλλογή - αλλά πάντα αποτελούν έμβλημα της ιστορίας, της δεξιοτεχνίας και του διαχρονικού στιλ του label. Αυτός ο τόμος, από τη "Legends Collection" της Assouline, αποτελεί ένα must-have για όποιον εκτιμά τη σχεδιαστική αριστεία και τον αέρα κομψότητας, αντιπροσωπευτικά δείγματα της φιλοσοφίας του.
Gold: The Impossible Collection (Special Edition)
Χρυσός. Καθαρός, άφθαρτος, εκθαμβωτικός. Από την πρώτη στιγμή της εμφάνισής του, το πολύτιμο αυτό μέταλλο έχει δημιουργήσει αμέτρητες φαντασιώσεις και πεποιθήσεις. Είτε χαρίζει λάμψη στα φωτοστέφανα των Αγίων, στα στέμματα των βασιλιάδων και των παπών, είτε αστράφτει στις πασαρέλες υψηλής ραπτικής, το όνομά του έχει ταυτιστεί με ένα αιώνιο σύμβολο πλούτου, μεγαλοπρέπειας και δόξας.
Ο χρυσός προσέδιδε πάντα μια θεϊκή σπίθα σε κάθε ανθρώπινη προσπάθεια. Η εκθαμβωτική επίδραση του υπνωτιστικού μετάλλου είναι καθολική και παραμένει η υπέρτατη αναπαράσταση της πολυτέλειας. Με διεισδυτικά κείμενα από την ιστορικό Τέχνης, Bérénice Geoffroy-Schneiter, ο χειροποίητος τόμος με τίτλο "Gold: The Impossible Collection" παρουσιάζει 100 από τους πιο σπάνιους και πολύτιμους θησαυρούς, οι οποίοι "παντρεύουν" το φυσικό μεγαλείο και την ανθρώπινη δεξιοτεχνία, από εκπληκτικά λεπτομερή αντικείμενα αρχαίων παγκόσμιων πολιτισμών μέχρι εκπληκτικές σύγχρονες δημιουργίες των καλλιτεχνών Man Ray, Hu Qin και Chris Burden. Το luxurious book είναι τοποθετημένο σε μια exclusive θήκη, καλυμμένη με φύλλα χρυσού και ένα διαφανές συρόμενο καπάκι, εμποτισμένο, επίσης, με νιφάδες χρυσού.
Tiffany & Co. Vision and Virtuosity (Ultimate Edition)
Ρομαντισμός και δημιουργική έμπνευση πρωταγωνιστούσαν πάντα στο παγκοσμίου φήμης Αμερικανικό είδωλο, Tiffany & Co. Όταν ο ιδρυτής του πολυτελούς label, Charles Lewis Tiffany, άνοιξε το πρώτο του κατάστημα το 1837 στη Νέα Υόρκη, πουλώντας φανταχτερά είδη, εισαγόμενα από το Παρίσι, δεν μπορούσε να φανταστεί τα οράματα γοητείας που το όνομά του θα προκαλούσε σε όλο τον κόσμο. Κατά τη διάρκεια των 185 χρόνων της, το δημοφιλές brand συνέχισε να εξελίσσεται δημιουργικά, αγκαλιάζοντας καλλιτεχνικές και πολιτιστικές επιρροές και βρίσκοντας συναρπαστικούς τρόπους να ανανεώνει την πλούσια κληρονομιά της.
Σχεδιασμένος ως ο κατάλογος που θα συνόδευε την έκθεση "Vision and Virtuosity" στη γκαλερί "Saatchi" στο Λονδίνο, ο τόμος "Tiffany & Co. Vision and Virtuosity" της Assouline, διαθέσιμος σε εκδόσεις Icon και Ultimate, περικλείει όλο το μαγικό και elegant σύμπαν του Οίκου, αναδεικνύοντας τις δημιουργικές εμπνεύσεις του, τις πνευματώδεις διαφημίσεις και τις βιτρίνες, τις συλλογές κοσμημάτων "Blue Book", την τεχνογνωσία στα διαμάντια, καθώς και τις ιστορίες πίσω από το μπλε κουτί, την κλασική ταινία "Breakfast at Tiffany's" και το υπέροχο κίτρινο διαμάντι "Tiffany".
Valentino Rosso
Κανείς δεν καταλαβαίνει το κόκκινο όσο ο Valentino. Σε έναν γοητευτικό εορτασμό και εξερεύνηση της σχέσης του ιταλικού Οίκου με το χρώμα, το book με τίτλο "Rosso Valentino" αξιοποιεί περισσότερα από πενήντα χρόνια ενός από τα πιο σχολαστικά διατηρημένα αρχεία της μόδας. Πάνω από 180 εμβληματικά φορέματα και αξεσουάρ του brand, από τα θρυλικά μεταξωτά φορέματα χορού και τις δημιουργίες υψηλής ραπτικής από σιφόν μέχρι τα slingbacks "Rockstud" και τις ζώνες με αγκράφα VLogo Signature με κομψά τελειώματα.
Διατρέχοντας τις εποχές του Valentino Garavani μέχρι τον σημερινό δημιουργικό διευθυντή, Pierpaolo Piccioli, ο τίτλος απεικονίζει την απαράμιλλη σχέση του Valentino με ένα από τα πιο παθιασμένα, σαγηνευτικά, ισχυρά και πολιτισμικά συμβολικά χρώματα στον κόσμο.
Yves Saint Laurent at Home
Ο Yves Saint Laurent και ο Pierre Bergé διακρίθηκαν ως αληθινοί γευσιγνώστες, οι οποίοι προσέγγιζαν κάθε έργο με φαντασία και αυστηρότητα, δημιουργώντας μεγαλοπρεπείς χώρους με προσωπικότητα και γνήσια προέλευση. Με βαθιά εκτίμηση για την Τέχνη και τον εσωτερικό σχεδιασμό, οι δύο τους δημιούργησαν μια στενή συνεργασία με τον παγκόσμιας κλάσης σχεδιαστή Jacques Grange, αλλά και ιδιωτικούς χώρους, γεμάτους θαυμασμό και γοητεία.
Μέσα από το eclectic cofee table "Yves Saint Laurent at Home", οι αναγνώστες καλούνται να ανακαλύψουν το savoir-faire του δημιουργικού διδύμου μέσα από τις πιο εξαίσιες φωτογραφίες των εσωτερικών χώρων και των κήπων του Château Gabriel του Yves, του dacha στην Deauville, της Villa Majorelle στο Μαρακές, του διαμερίσματος στην Rue de Babylone και του Maison de couture στη Avenue Marceau. Με φωτογραφίες της Marianne Haas, κείμενα και ειδικές συνεισφορές από τους Jacques Grange, Catherine Deneuve, Betty Catroux, Laurence Benaïm, Louis Benech και άλλα μέλη της οικογένειας "Yves", η κληρονομιά του creative ζευγαριού συνεχίζεται.