fbpixel

Search icon
Search
To νέο fashion coffee table book της Assouline που αξίζει μια θέση στη συλλογή σας
FASHION NEWS

To νέο fashion coffee table book της Assouline που αξίζει μια θέση στη συλλογή σας

...και ό,τι άλλο ξεχωρίσαμε μέσα στην εβδομάδα!


O κόσμος της μόδας δε σταματάει ποτέ να γυρνάει και να εξελίσσετε, με νέα πρόσωπα, events, προϊόντα και καινούργιες συνεργασίες να γεμίζουν το calendar μας. Ανακαλύψτε τα πιο αξιοσημείωτα fashion moments της εβδομάδας.

Chanel x Assouline

screenshot-2024-04-11-at-43643-pm.png


Η Assouline επανεξέτασε το best seller της Ultimate volume Chanel: The Impossible Collection σε μια ανανεωμένη, νέα μορφή που επιτρέπει στους αναγνώστες να περιηγηθούν εύκολα στην ιστορία του οίκου ξανά και ξανά. Στο βιβλίο Chanel: The Legend of an Icon, το κείμενο του δημοσιογράφου Alexander Fury και η επιλογή εκατό κομματιών συναντούν αρχειακές και σύγχρονες εικόνες, δημιουργώντας την οριστική συλλογή για την πλούσια κληρονομιά της Chanel.

Ο οίκος Chanel αντιπροσωπεύει τη σύγχρονη μόδα. Υπό την ιδρυτή του, εφευρέθηκε το στιλ της σύγχρονης γυναίκας, μέσα από την εικόνα της ίδιας της Gabrielle Chanel. Έντυνε τις γυναίκες για να είναι ελεύθερες και τα χειραφετημένα ρούχα της αντανακλούσαν το μεταβαλλόμενο τοπίο της κοινωνίας. Τα σχέδιά της επηρέασαν ριζικά το τι φοράμε σήμερα και πώς το φοράμε.

Το έργο του οίκου υπό τον διάδοχό της Karl Lagerfeld μεταμόρφωσε εκ νέου τη μόδα: Σχεδίασε το πρότυπο για έναν σχεδιαστή μόδας που αναβιώνει έναν ετοιμοθάνατο οίκο με στοιχεία από τη δική του ιστορία. Ακριβώς όπως η Chanel δημιούργησε τη σύγχρονη μόδα, ο Lagerfeld με τη σειρά του καθιέρωσε το σχέδιο του σύγχρονου οίκου μόδας.

Το νέο coffee table book θα κυκλοφορήσει για προπαραγγελία στις αρχές Μαΐου!

Ο Tom Ford καταφτάνει στα καταστήματα Luisa World

tom-ford-2.jpg
Photography credits: Robin Galiegue
Οι λάτρεις του luxury fashion στην Ελλάδα έχουν έναν σταθερό προορισμό για τις αγορές του, τα καταστήματα Luisa World. Ανάμεσα στα hot brands του πλανήτη αυτή τη στιγμή, που φιλοξενούν στις συλλογές τους, ξεχωρίζει και εκείνο του Tom Ford. Οι νέες συλλογές του αμερικάνικου brand πολυτελείας που είναι συνώνυμο με την ανεπιτήδευτη απλότητα και την αυθόρμητη κομψότητα, βρίσκονται ήδη στο Luisa World και σας περιμένουν να τις ανακαλύψετε.

Η σαγήνη, η γοητεία και το glam είναι τα διαχρονικά χαρακτηριστικά του brand TOM FORD, όμως τώρα, στις φετινές ανοιξιάτικες και καλοκαιρινές συλλογές που θα βρείτε αποκλειστικά στα καταστήματα LUISA WORLD, έρχονται επίσης στην επιφάνεια η ανεπιτήδευτη απλότητα και ο κομψός αυθορμητισμός.

Μεταξωτά πουκάμισα και openwork μακριά πλεκτά φορέματα, velvet tuxedo παντελόνια και μίνι φορέματα με κρόσσια, δερμάτινες καμπαρντίνες και σουέτ σαφάρι παλτό, βραδινά halterneck φορέματα και φυσικά, ultra chic παπούτσια, τσάντες και αξεσουάρ γίνονται επιλογές που θα τραβήξουν την προσοχή και θα σας βάλουν στο επίκεντρο με τρόπο διασκεδαστικό, έντονο αλλά πάντα κομψό. 

H Converse Greece χρησιμοποιεί τεχνολογία AI για το λανσάρισμα του converse.gr

converse-surreal-4.jpg

H Converse Greece σχεδιάζει καμπάνια AI για το launch του πρώτου official e-shop converse.gr που ξεκίνησε την λειτουργία του τον Μάρτιο στην Ελλάδα και την Κύπρο. Η Converse Greece συνεργάστηκε με την αρχιτέκτονα Τίνα Μαρινάκη που βρίσκεται πίσω από το @athens_surreal με έδρα την Νέα Υόρκη και μαζί δημιούργησαν μια σειρά από εικόνες εμπνευσμένες από ελληνικά τοπία με στόχο το λανσάρισμα του νέο e-shop. 

Το converse.gr θα φιλοξενεί digital exclusive συλλογές, collaborations, κλασικά κομμάτια, apparel και αξεσουάρ του brand. Επίσημος αντιπρόσωπος της Converse σε Ελλάδα και Κύπρο είναι η Sport & Fashion Freedom.

H Gigi Hadid πρωταγωνιστεί στη νέα καμπάνια της Miu Miu

miu-miu.jpg
Η Gigi Hadid πρωταγωνιστεί στη νέα καμπάνια της Miu Miu, η οποία γιορτάζει το έργο του πρωτοπόρου Άγγλου φωτογράφου Yevonde. Γνωστή για την πρωτοποριακή χρήση του χρώματος στη φωτογραφία πορτραίτου, η νεαρή ακτιβίστρια για τα δικαιώματα των γυναικών ξεκίνησε ως μαθητευόμενη φωτογράφος αφού απάντησε σε μια αγγελία στο The Suffragette και στη συνέχεια έγινε μία από τις πιο περιζήτητες φωτογράφους της κοινωνίας της δεκαετίας του 1930.

Αφιερώνοντας το ιδιαίτερο στιλ προσωπογραφίας της, η καμπάνια βλέπει την Hadid να απαθανατίζεται σε φόντο dégradé με κορεσμένες ροζ και μπλε αποχρώσεις. Με φακό του θρυλικού Steven Meisel και styling της Lotta Volkova, η νέα καμπάνια προβάλλει τις κλασικές τσάντες Wander και Arcadie του brand, εξυμνώντας το δυναμικό πνεύμα της Yevonde και μια καριέρα που ορίζεται από την ανεξαρτησία και την πρόκληση. Αφού άνοιξε το studio της σε ηλικία μόλις 21 ετών - σε μια εποχή που οι δρόμοι καριέρας των γυναικών ήταν εξαιρετικά περιορισμένοι - η ατρόμητη κληρονομιά της φωτογράφου ζει μέσα από το σουρεαλιστικό της στυλ και τις εμπνευσμένες από το κολάζ ρυθμίσεις της. 

Παρουσιάζοντας νέες ζωντανές αποχρώσεις των χαρακτηριστικών τσαντών της Miu Miu, οι Arcadie και Wander εμφανίζονται στις αποχρώσεις "Caramel" και "Cognac" μαζί με το "Soleil" και το φωτεινό πορτοκαλί.