fbpixel

Search icon
Search
FASHION NEWS

Queens of Media

LINDA FARROW

Queens of Media

Για χάρη τεσσάρων ισχυρών influencers και βασιλισσών των social media, η Linda Farrow παραμέρισε ονομαστούς σχεδιαστές στην διαμόρφωση της αναμενόμενης Spring/Summer 2017 capsule collection της. Γνωστή για τις ιδιαίτερες συνεργασίες της κάθε σεζόν, η σχεδιάστρια των luxurious οπτικών έχει δημιουργήσει στο παρελθόν συλλογές με καταξιωμένους ανθρώπους μέσα από τον χώρο της μόδας, όπως τον Matthew Williamson και την Dries Van Noten, καθώς και με εκκεντρικά label, όπως την αγγλική KTZ, την παρισινή Yazbukey και το Khaleda Rajab στο Μπαχρέιν. Για την τελευταία της κολεξιόν, όμως, η Farrow είχε διαφορετικές φιλοδοξίες, γι’ αυτό και συγκέντρωσε την Αυστραλή  Nicole Warne του Garypeppergirl.com, την Leaf Greener, μια Κινέζα στυλίστρια και εκδότρια του δικού της προσωπικού περιοδικού μόδας Wechat, το ρωσικής καταγωγής μοντέλο και blogger Elena Perminova, καθώς και τo style icon του YouTube Negin Mirsalehi, για να δημιουργήσουν μια αποκλειστική συλλογή που θα χαρακτηριζόταν για το «παγκόσμιο προφίλ» της. Οι τέσσερις διάσημες φυσιογνωμίες των 7 εκατομμυρίων followers, σχεδίασαν η καθεμιά ξεχωριστά το δικό της ζευγάρι γυαλιά ηλίου, το οποίο συμπεριλήφθηκε στη συλλογή. Οι ίδιες υπήρξαν και οι πρωταγωνίστριες στην καμπάνια για την σειρά οπτικών, την οποία σκηνοθέτησε ο ταλαντούχος φωτογράφος Mariano Vivanco. Με την εγγύηση πολυτέλειας της Linda Farrow, καθώς και με την υπογραφή των γνωστών millennians, η νέα capsule collection είναι σχεδόν βέβαιο πως θα είναι ασυναγώνιστη!


ΚΕΙΜΕΝΟ ΜΑΡΙΑ ΑΡΑΜΠΑΤΖΙΔΟΥ

GLOW LOVES

The Night Care Routine: Ποια η πραγματική σημασία της νυχτερινής περιποίησης της επιδερμίδας;
MAGAZINE

The Night Care Routine: Ποια η πραγματική σημασία της νυχτερινής περιποίησης της επιδερμίδας;