Οι τελευταίοι μήνες είναι για όλους μας διαφορετικοί και πρωτόγνωροι. Οι ρυθμοί της καθημερινότητας έχουν αλλάξει, έχουμε υιοθετήσει συνήθειες που δεν «περνούσαν» ποτέ από το μυαλό μας και σ’ ένα γενικότερο πλαίσιο, έχουμε αρχίσει όλοι να μαθαίνουμε σ’ έναν καινούριο τρόπο ζωής, που δεν ξέρουμε στην πραγματικότητα μέχρι πότε θα κρατήσει και αν θα επιστρέψουμε ποτέ στα παλιά δεδομένα.
Μπορεί λοιπόν η ανθρωπότητα να βιώνει μία από τις πιο δύσκολες καταστάσεις της σύγχρονης εποχής, αλλά αυτό που παρατηρείται πολύ έντονα, είναι ότι η πλειοψηφία των ανθρώπων δεν αποφασίζει να δει πέρα απ’ αυτό, πέρα από τις αρνητικές επιπτώσεις και τις δυσμενείς συνθήκες. Σε όλους τους τομείς, η ανάγκη της προσαρμογής έχει οδηγήσει τους ανθρώπους στη δημιουργία νέων και παράλληλα υπέροχων πραγμάτων, γεμάτων φαντασία, πρακτικότητα και καινοτομία.
Άραγε όλα αυτά θα εμφανίζονταν αν δεν είχε έρθει στη ζωή μας η πανδημία του COVID-19; Θα αποφασίζαμε να ψάξουμε «βαθιά» μέσα μας για να δούμε τι είναι αυτό που μας λείπει και που αγαπάμε πραγματικά; Θα καταλαβαίναμε ότι τελικά όλοι μας, λίγο-πολύ, έχουμε την ανάγκη να γίνουν τα πράγματα γύρω μας πιο απλά; Μήπως τελικά όλη αυτή η κατάσταση μας έδωσε την ώθηση να γίνουν όλα αυτά πιο γρήγορα;
Στην κατηγορία με τις αλλαγές ανήκει χωρίς δεύτερη σκέψη και ο χώρος της μόδας. Σχεδιαστές, καλλιτεχνικοί διευθυντές και γνωστοί οίκοι αποφάσισαν να «βγάλουν» τον πραγματικό τους εαυτό στην επιφάνεια και να χρησιμοποιήσουν όλα τα «μέσα» για να προσαρμοστούν στους νέους κανόνες. Είναι γεγονός ότι εδώ και αρκετό καιρό, ο κόσμος της μόδας είχε εκφράσει με πολλούς τρόπους την ανάγκη του για διαχρονικότητα, ευελιξία, πρακτικότητα και μεγαλύτερη αμεσότητα για όλο τον κόσμο. Την άποψη αυτή και την καινούρια πρακτική έρχεται να επιβεβαιώσει με την τελευταία της κίνηση, η διαδικτυακή πλατφόρμα Αmazon.
Η Αmazon ανακοίνωσε τη κυκλοφορία των Luxury Stores. Πρόκειται για μία νέα εμπειρία αγορών, η οποία αποτελείται τόσο από καταξιωμένα όσο και από ανερχόμενα fashion και beauty brands. Τα εγκαίνια αυτού του νέου εγχειρήματος θα κάνει ένας από τους πιο πολυτελείς οίκους στη βιομηχανία της μόδας, ο Oscar de la Renta, ο οποίος θα παρουσιάσει το πρώτο «κατάστημα», στο οποίο θα διατίθενται οι Pre-Fall και Fall/Winter 2020 συλλογές, με ready-to-wear collections, τσάντες, κοσμήματα, αξεσουάρ κι ένα νέο άρωμα, ενώ τα παιδικά κομμάτια θα κάνουν την εμφάνισή τους σύντομα. Plus, σύντομα θα συναντήσουμε και άλλα γνωστά luxury brands που θα συμμετέχουν σ’ αυτήν την καινοτόμα πλατφόρμα.
Η δυνατότητα αγοράς πολυτελών κομματιών μέσω κινητής συσκευής, ίσως για πολλούς μέχρι πριν από λίγο καιρό να φαινόταν αδύνατη, αλλά αυτό δε σταμάτησε την Αmazon από την υλοποίηση αυτής της ιδέας. Τα Luxury Stores, όπως τα αποκαλούν, θα επιτρέψουν στα brands να δημιουργήσουν αυτό που αποκαλεί η ίδια η Αmazon «store within a store» εμπειρία, δηλαδή «κατάστημα μέσα στο κατάστημα». Με απλά λόγια αυτό σημαίνει ότι δίνει στα διάφορα brands που θα συμμετέχουν τη δυνατότητα για μεγαλύτερο έλεγχο στα αποθέματά τους, την επιλογή και την τιμολόγηση, ενώ παράλληλα αξιοποιεί τη τεράστια δημοφιλία της Αmazon με στόχο να προσελκύσουν ένα μεγαλύτερο κοινό. Κι εδώ είναι που ταιριάζουν τα ερωτήματα που θέσαμε παραπάνω.
Μήπως όλο αυτό το νέο εγχείρημα τόσο από την πλευρά των γνωστών, πολυτελών οίκων που θα συμμετέχουν όσο και από την πλευρά της Αmazon έχει ως στόχο την αμεσότητα και την πρόσβαση σ’ αυτό το είδος πολλών και όχι απλά μιας μικρής μερίδας ανθρώπων όπως γινόταν μέχρι σήμερα;
Διαθέσιμα λοιπόν στο Amazon app, μόνο κατόπιν πρόσκλησης, τα Luxury Stores συνδυάζουν την άνεση που έχουν γνωρίσει και αγαπήσει οι πελάτες της Amazon με καινοτόμες τεχνολογίες όπως αυτή του «View in 360». Αυτή η διαδραστική λειτουργία θα ξεκινήσει να κυκλοφορεί σε επιλεγμένα κομμάτια, επιτρέποντας στους επισκέπτες να εξερευνήσουν όλα τα σχέδια με τη λεπτομέρεια των 360 μοιρών και με στόχο την καλύτερη απεικόνισή τους αλλά και για να γίνουν οι επιλογές τους ευκολότερες και πιο ελκυστικές. Επιπλέον τα fashion και beauty brands θα μπορούν να προσελκύσουν και να «διασκεδάσουν» το κοινό τους μέσα από αφηγήσεις, συμπεριλαμβανομένων βελτιωμένων εικόνων αυτόματης παραγωγής αλλά και κινούμενων γραφικών.
«Ακούμε και μαθαίνουμε πάντα από τους πελάτες μας και αντλούμε έμπνευση από τα σχόλια των μελών της Prime που θέλουν τη δυνατότητα να αποκτήσουν τα αγαπημένα τους luxurious brands μέσα από το κατάστημα της Amazon. Είμαστε ενθουσιασμένοι που προσφέρουμε στα πολυτελή labels τις υπηρεσίες και την τεχνολογία για να δημιουργήσουμε μια εμπνευσμένη, αυξημένη εμπειρία πελατών. Είναι ακόμα η πρώτη μέρα και ανυπομονούμε να αναπτύξουμε πολυτελή καταστήματα, να καινοτομήσουμε εκ μέρους των πελατών μας και να ανοίξουμε μια νέα πόρτα για τους σχεδιαστές σε όλο τον κόσμο, ώστε να έχουν πρόσβαση σε υπάρχοντες και νέους πελάτες πολυτελείας», δήλωσε η Christine Beauchamp, Πρόεδρος της Amazon Fashion.
Συνοπτικά, τη συγκεκριμένη χρονική στιγμή, οι επισκέπτες μπορούν να περιηγηθούν αποκλειστικά στις δημιουργίες του αμερικανικού οίκου Oscar de la Renta καθ’ όλη τη διάρκεια της σεζόν. Plus, έχουν τη δυνατότητα για πρόσβαση στη Fall/Winter 2020 collection του, η οποία είναι διαθέσιμη μόνο στις boutiques και στο website του Oscar de la Renta. Για μεγαλύτερη απήχηση, η Amazon μαζί με το fashion house συνεργάστηκαν σ’ ένα launch video, με πρωταγωνίστρια την Cara Delevigne, σε σκηνοθεσία του Bunny Kinney, και στιλιστικές επιλογές του Jason Bolden, γιορτάζοντας το φανταστικό «πάντρεμα» της μόδας με την τεχνολογία.
Δε βλέπουμε την ώρα και τη στιγμή για την εξέλιξη και την απήχηση αυτού του φρέσκου και ιδιαίτερα καινοτόμου εγχειρήματος. Ίσως να είναι το εναρκτήριο λάκτισμα μίας νέας εποχής για τη μόδα, πιο προσιτής σε όλους...