Η προσοχή είναι στραμμένη στη γιορτινή περίοδο αλλά ο χώρος της μόδας δεν σταματάει να παρουσιάζει νέα πράγματα και να προχωράει μπροστά. Mία είδηση της τελευταίας στιγμής είναι η ανακοίνωση του εμβληματικού οίκοι Gucci για το πρώτο show μετά την αποχώρηση του Alessandro Michele. Aπό την άλλη πλευρά, τα διάσημα brands δεν σταματάνε να παρουσιάζουν Χριστουγεννιάτικες συλλογές που κεντρίζουν το ενδιαφέρον και μας κάνουν να χαιρόμαστε την πιο όμορφη εποχή του χρόνου.
Gucci, New Era
Σχεδόν ένας μήνας πέρασε από την απρόσμενη ανακοίνωση του Gucci, ότι ο επί 7 χρόνια creative director Alessandro Michele αποχωρεί ξαφνικά από τον οίκο, χωρίς να υπάρξει περαιτέρω εξήγηση. Εχθές το δημοφιλές brand αποκάλυψε την ημερομηνία για το πρώτο show χωρίς τον καλλιτεχνικό διευθυντή. Όπως όλα δείχνουν το ιταλικό fashion house θα ανοίξει την Αντρική Εβδομάδα Μόδας τον Ιανουάριο, η οποία επρόκειτο να είναι η πρώτη καθαρά ανδρική συλλογή του εδώ και 3 χρόνια. Το show είναι προγραμματισμένο για τις 13 Ιανουαρίου του 2023 και θα είναι ένα από τα 72 μέσα στην εβδομάδα, μαζί με τον JW Anderson, την Prada και την Zegna.
Σ' αυτό το σημείο αξίζει να αναφέρουμε ότι η επιστροφή στη Men's Fashion Week ήταν απόφαση του Michele, η οποία είχε ανακοινωθεί τον περασμένο Οκτώβριο. Η Gucci είχε μοιραστεί ότι απομακρύνεται από τις κοινές επιδείξεις , διαχωρίζοντας τις γυναικείες και ανδρικές συλλογές για τις επόμενες σεζόν. «Έχουμε επιμείνει σε δύο επιδείξεις ανά έτος, αλλά μαζί με τον Alessandro αποφασίσαμε να δώσουμε μεγαλύτερη έμφαση στην ανδρική ένδυση, αφού πραγματοποιήσαμε επιδείξεις μεικτών ρούχων για αρκετές σεζόν», ανέφερε χαρακτηριστικά η ανακοίνωση.
Disney x Givenchy, 100 Year Anniversary Capsule
Μια ολοκαίνουρια συλλογή παρουσιάζεται και μονοπωλεί το ενδιαφέρον μας. Αυτήν τη φορά η Givenchy και η Disney παρουσιάζουν μια
capsule collection, με πρωταγωνιστή τον Oswald the Lucky Rabbit, για τον εορτασμό της Σεληνιακής Πρωτοχρονιάς και των 100 χρόνων της Disney. Είναι η δεύτερη συνεργασία των δυο brands, με την αρχική να έλαβε χώρα τον περασμένο Μάιο. Η συλλογή τιμά τη Σεληνιακή Πρωτοχρονιά και ο Oswald κοσμεί μια σειρά από μπουφάν, φούτερ, τζιν και graphic tees. Μάλιστα, ο δημιουργικός διευθυντής του Givenchy, Matthew M. Williams, σχεδίασε μια "μοναδική παγκόσμια περιοδεία" για τον χαρακτήρα, η οποία τον μεταφέρει από τη Νέα Υόρκη και το Παρίσι στο Λος Άντζελες, τη Σαγκάη και το Τόκιο. Τα βασικά κομμάτια της συλλογής περιλαμβάνουν ένα μπλε κολεγιακό τζάκετ με λευκά μανίκια και γραμμένες τις λέξεις Givenchy και Paris που δείχνουν τον Oswald The Lucky Rabbit να προσφέρει ένα λουλούδι στην αγαπημένη του, Ortensia. Στα must-have τζιν, οι δύο χαρακτήρες επιστρέφουν με στιλ γκράφιτι, ως πολύχρωμα μοτίβα σε ένα τζιν σακάκι με γράμματα Givenchy και ένα εμβληματικό λογότυπο 4G και σε τζιν παντελόνι διακοσμημένο με νότες μουσικής. Σε άλλα σημεία, η συλλογή διαθέτει μια σειρά από παιχνιδιάρικα αξεσουάρ, από τσάντες Disney x Givenchy μέχρι θήκες καρτών και καπέλα.
Για τον εορτασμό της, η Disney και η Givenchy δημιούργησαν μια μικρού μήκους ταινία, μίξης κινουμένων σχεδίων, η οποία πραγματοποιήθηκε σε συνεργασία με τα Walt Disney Animation Studios μαζί με τον καλλιτεχνικό διευθυντή και φωτογράφο Julian Klincewicz. Με πρωταγωνιστές τους Madelaine Petsch, Amber Liu και Alton Mason, το έργο παρουσιάζει ένα ταξίδι στη Σαγκάη, τη Νέα Υόρκη, το Παρίσι και το Τόκιο. Η capsule συλλογή Disney x Givenchy θα είναι διαθέσιμη από σήμερα 16 Δεκεμβρίου στην Κίνα, τη Σιγκαπούρη και στο pop-up του οίκου στο Tokyo Ikebukuro. Η συλλογή θα λανσαριστεί επίσης στο Miami Aventura pop-up στις 19 Δεκεμβρίου και θα είναι διαθέσιμη για αγορά παγκοσμίως από τις 30 Δεκεμβρίου στην ιστοσελίδα του Givenchy.
Intimissimi, Heidi & Leni Klum
Μαμά και κόρη ενώνουν και πάλι τις δυνάμεις τους, χαρίζοντας μια υπέροχη καμπάνια για τo brand Intimissimi, που επιθυμεί να συνοδεύει και να στηρίζει όλες τις γυναίκες σε κάθε βήμα της ζωής τους. Οι συλλογές είναι φτιαγμένες για όλες τις προσωπικότητες, τις ανάγκες και τα σώματα, ώστε κάθε μία από εμάς να αισθάνεται άνετα. Η νέα αυτή καμπάνια της Heidi και της Leni Klum απογειώνει την έννοια της αυτοπεποίθησης, της χαράς της ζωής και της αγάπης μεταξύ μητέρας και κόρης. Οι δύο τους αντιπροσωπεύουν τον ισχυρό δεσμό μεταξύ μητέρας και κόρης, αλλά και την άνευ όρων αγάπη, φιλία και στήριξη. Η ιδέα πίσω από το τηλεοπτικό spot ήταν να φανούν πώς είναι πραγματικά οι δυο τους. Το κοινό έχει την εντύπωση μίας “behind the scenes” ματιάς και των δύο προσωπικοτήτων σε μία φωτογράφηση. Αισθάνονται ελεύθερες, χαρούμενες και με αυτοπεποίθηση, αλληλεπιδρούν με παιχνιδιάρικο και θετικό τρόπο. Σαν δύο γυναίκες που διασκεδάζουν μαζί φορώντας τα αγαπημένα τους lingerie sets.
Η διαφήμιση κλείνει με πλάνο σε Χριστουγεννιάτικο θέμα. Το κόκκινο χρώμα πρωταγωνιστεί στα lingerie looks που φοράνε οι δύο πρωταγωνίστριες. Η Heidi εμφανίζεται με δαντελένια εσώρουχα διακοσμημένα με μικρά μοτίβα λουλουδιών και αλυσίδες με κοσμήματα, για ένα αισθησιακό, θηλυκό look. Η κόρη της Leni φοράει μεταξωτά και δαντελένια τοπ και σορτς, ένα εκλεπτυσμένο και άνετο κλασικό στυλ. Η εικόνα μεταφέρει στοργή, σιγουριά και φιλία, πλαισιωμένη στη ζεστή ατμόσφαιρα των Intimissimi Χριστουγέννων, φέτος συνώνυμα της αγάπης και της ειρήνης περισσότερο από ποτέ.
Stradivarius, Go Green
Ο χειμώνας έχει κάνει και επίσημα την εμφάνισή του. Παρόλο που όπως έχει γίνει απόλυτα κατανοητό τους τελευταίους μήνες, τα κορίτσια του street style έχουν δώσει «ψήφο εμπιστοσύνης» στα πιο σκούρα χρώματα, στο επίκεντρο έχουν τεθεί κι άλλοι τόνοι, οι οποία αντλούν έμπνευση από τη Μητέρα Φύση και εδραιώνουν τη θέση τους ανάμεσα στις τελευταίες καινοτομίες της Stradivarius.
Πιο συγκεκριμένα, αυτήν τη σεζόν, το πράσινο παστέλ ή το πράσινο wasabi έρχεται δυναμικά και θα συνδυάζεται με εκρού, tans το χρώμα της άμμου και μπλε του ουρανού. Οι υφές είναι επίσης ιδιαίτερα σημαντικές στα νέα προϊόντα του brand: καπιτονέ ρούχα, κοτλέ και πλεκτά υφάσματα συνυπάρχουν σε στυλ όπου η ζεστασιά είναι επιτακτική. Όποιο κι αν είναι το στιλ σας, αξίζει να δώσετε την απαραίτητη προσοχή και το αποτέλεσμα θα σας ανταμείψει.