Με μια νέα, πολυσυλλεκτική κολεξιόν με πολύτεχνη -mix & match- διάθεση και με ένα φρέσκο πρόσωπο στο δυναμικό τους, έρχονται να υποδεχτούν τα Accessorize τη χειμερινή σεζόν. Το νέο πρόσωπο της παγκόσμιας καμπάνιας για το Φθινόπωρο-Χειμώνα 2016 του brand, είναι η Αμερικανίδα Dree Hemingway, η οποία φωτογραφίζεται για τις ανάγκες τις καμπάνιας, από το διάσημο φωτογράφο Sean Thomas, σε μοναδικές τοποθεσίες στο Buckinghamshire και στα Loft Studios του βορειοδυτικού Λονδίνου. Η Dree, απολαμβάνοντας τη στιλιστική επιμέλεια της Sam Ranger, εντυπωσιάζει με την αβίαστη ομορφιά και τον πηγαίο αυθορμητισμό της σε κάθε concept της καμπάνιας, αναδεικνύοντας με εξαιρετική μαεστρία και φινέτσα, όλα τα must-have trends της σεζόν: από τις τσάντες με τα εκκεντρικά mix & match λουράκια, τις customized κονκάρδες έως τα παιχνιδιάρικα faux furs, τα περίτεχνα statement κοσμήματα και τα λεπτεπίλεπτα statement κασκόλ και φουλάρια. Stay tuned!
ΚΕΙΜΕΝΟ ΑΝΤΙΓΟΝΗ ΤΣΑΓΓΟΠΟΥΛΟΥ