Από την εφεύρεση του το 1873, το Levi's® 501® jean έχει τη δική του πορεία, έχοντας εξελιχθεί σ’ ένα αγαπημένο παγκόσμιο σύμβολο πολιτισμού και στιλ. Για τον εορτασμό των 140 χρόνων του Levi’s® 501® jean, η Levi’s® δημιούργησε μια καμπάνια για να τιμήσει τον τρόπο με τον οποίο οι fans, αλλά και γνωστά ονόματα από τους χώρους της Μόδας, της Μουσικής, του Θεάματος επαναπροσδιορίζουν το μοντέρνο και διαχρονικό ρούχο. Χιλιάδες φωτογραφίες στάλθηκαν και φιλοξενήθηκαν στο www.LEVIS501.com. Μια επιλογή από τις μοναδικές αυτές εκφράσεις απ’ όλον τον κόσμο -501 φωτογραφίες- φιλοξενούνται στη limited edition έκδοση “Levi’s® 501® Interpretations”. Το βιβλίο θα διανεμηθεί σε 501 αντίτυπα, όπου το καθένα θα φιλοξενεί κι ένα διαφορετικό εξώφυλλο. Κανένα βιβλίο δε θα είναι το ίδιο και η συσκευασία τους θα είναι μια ειδικά σχεδιασμένη, υφασμάτινη θήκη. Οι Έλληνες Influencers που επιλέχθηκαν να φωτογραφηθούν για την καμπάνια είναι οι Κωσταντίνος Ρήγος (χορογράφος, σκηνοθέτης, φωτογράφος, εικαστικός καλλιτέχνης), Γιάννης Στάνκογλου (ηθοποιός), Φώτης Βαλάτος (δημοσιογράφος), Στέφανος Ζαούσης (φωτογράφος, διευθυντής μόδας στο Sync και Idenity Media & Windows Dresser), Γιώργος Κελέφης (εκδότης του περιοδικού ΟΖΟΝ), Ανδρέας Λαγός (nomad chef), Γιώργος Μπακαλάκος (ραδιοφωνικός παραγωγός του Εν Λευκώ 87,7), Γαβριήλ Νικολαΐδης (blogger coolartisan.tumblr.com & δημοσιογράφος του Missbloom.gr) και Jason Arkley (νοβελίστας και συγγραφέας των επιτυχημένων βιβλίων «Εκλεκτός & Ευλογημένος). Ένας περιορισμένος αριθμός του βιβλίου βρίσκεται διαθέσιμος προς πώληση, παγκοσμίως, σε επιλεγμένα Levi’s® stores καθώς και online στο levi.com, στην τιμή των $55. Έσοδα από τις πωλήσεις θα δοθούν για τους μαθητές του California College of Art (San Francisco), που λειτουργούν πρωτοποριακά με βάση τους τρεις πυλώνες design του Levi’s® brand– craftsmanship, innovation και sustainability (χειροποίητο, καινοτόμο, ανθεκτικό).
ΕΠΙΜΕΛΕΙΑ ΦΑΝΗ ΜΥΛΩΝΑ