fbpixel

Search icon
Search
Η Corporate Affairs Manager της Aegean Airlines, Μαρίνα Σπυριδάκη, εξηγεί πως θα ταξιδεύουμε με ασφάλεια στη νέα εποχή
MAGAZINE

Η Corporate Affairs Manager της Aegean Airlines, Μαρίνα Σπυριδάκη, εξηγεί πως θα ταξιδεύουμε με ασφάλεια στη νέα εποχή

Ο κορυφαίος ελληνικός αερομεταφορέας ανοίγει ξανά τα φτερά του και μας προσκαλεί σε ονειρικά ταξίδια


Μετά την πανδημική κρίση, που έπληξε ιδιαίτερα τις αεροπορικές εταιρίες, πώς βρίσκει η επόμενη μέρα την Aegean; Οδεύοντας αισίως προς τη σταδιακή έξοδο από την πανδημία, παρ’ όλες τις αβεβαιότητες που θα εξακολουθούν να υφίστανται τους επόμενους μήνες, όλοι στην Aegean είμαστε έτοιμοι -με μεγάλη προσμονή- να υποδεχτούμε τους επιβάτες ξανά στις πτήσεις μας και να ταξιδέψουμε και πάλι. Άλλωστε, όλο το προηγούμενο διάστημα εργαστήκαμε συστηματικά για να προετοιμάσουμε την επόμενη μέρα της εταιρίας. Να προετοιμάσουμε, δηλαδή, τις νέες αναβαθμισμένες, περισσότερο «ψηφιακές» και περισσότερο «πράσινες» υπηρεσίες μας, με πλατφόρμα τον ανανεωμένο στόλο, μετά τη σταδιακή προσθήκη των 46 νέων Airbus 320 και 321 neo και να εξελίξουμε την ταξιδιωτική εμπειρία, καθώς αφουγκραζόμαστε και κατανοούμε τις νέες ανάγκες των επιβατών μας. Θέτουμε στο επίκεντρο την ελαχιστοποίηση του περιβαλλοντικού μας αποτυπώματος και υποστηρίζουμε την παγκόσμια προσπάθεια αντιμετώπισης της κλιματικής αλλαγής με όχημα τον νέο μας στόλο.

Παράλληλα, αναπροσαρμόσαμε το δίκτυό μας, επενδύοντας σε περισσότερες απευθείας πτήσεις από και προς τις περιφερειακές μας βάσεις, όπως ο νέος κόμβος της Θεσσαλονίκης, κι ενισχύσαμε τις συνεργασίες μας με φορείς του Τουρισμού για να τονώσουμε την ελκυστικότητα της χώρας μας, χειμώνα - καλοκαίρι. Μια τέτοια πρωτοβουλία είναι και η σύμπραξη για την Κεντρική Μακεδονία, για την οποία είμαστε ιδιαίτερα υπερήφανοι που ενώσαμε τις δυνάμεις μας με τους σημαντικότερους φορείς της περιοχής (Περιφέρεια, Δήμος, Οργανισμοί Τουριστικής Προβολής Θεσσαλονίκης και Χαλκιδικής, Ένωση Ξενοδόχων, Fraport, Marketing Greece).

Πώς ακριβώς έχει αλλάξει η Covid-19 τον τρόπο με τον οποίο ταξιδεύουμε και -με δεδομένο ότι η ασφάλεια είναι το Α και το Ω- πώς έχετε προσαρμοστεί στα νέα δεδομένα;

Δε χωρά αμφιβολία ότι η πανδημία έχει επηρεάσει -κι εξακολουθεί να το κάνει- με καταλυτικό τρόπο κάθε μέρος του ταξιδιού. Ακόμη και τώρα, οι αερομεταφορές και ο Τουρισμός θα είναι υποχρεωμένοι να εφαρμόζουν για πολύ καιρό ακόμη υψηλά υγειονομικά μέτρα και περιορισμούς.

Αυτονόητα για την Aegean αυτό σήμαινε άμεσες και σημαντικές αλλαγές. Πριν ακόμη επιβληθούν τα σχετικά πρωτόκολλα, αλλά και σήμερα, μετά την επανεκκίνηση του ταξιδιού, εφαρμόζουμε σε όλες τις πτήσεις νέα, ενισχυμένα μέτρα υγιεινής και ασφάλειας. Διαφοροποιημένες διαδικασίες επιβίβασης και αποβίβασης, τροποποιήσεις στην εξυπηρέτηση στο αεροσκάφος με σκοπό την αποφυγή συνωστισμού και την ελαχιστοποίηση των επαφών, διαρκείς υπενθυμίσεις στους επιβάτες να τηρούν τα μέτρα κ.ά. είναι μερικές από τις νέες συνθήκες που επιβλήθηκαν, που, όμως, δεν αλλοίωσαν την προσήλωσή μας στις ανάγκες του επιβάτη και στην εξυπηρέτηση που θέλουμε να προσφέρουμε.

1-01AyY.jpg

Η ανακαίνιση του αεροδρομίου «Μακεδονία», αλλά και το γεγονός ότι η Θεσσαλονίκη αποτελεί πλέον τον δεύτερο μεγαλύτερο κόμβο της Aegean, τι σημαίνουν τόσο για την εταιρία όσο και για την πόλη και τη Βόρεια Ελλάδα; 

Η περαιτέρω ανάδειξη της βάσης μας στη Θεσσαλονίκη με 22 απευθείας διεθνή δρομολόγια σε 13 χώρες, αλλά και απευθείας πτήσεις σε 15 προορισμούς στην Ελλάδα, καθιστώντας το νέο αναβαθμισμένο αεροδρόμιο «Μακεδονία» τον δεύτερο μεγάλο κόμβο της εταιρίας, είχε ήδη προγραμματιστεί από τα τέλη του 2019, με την πανδημία μόνο προσωρινά να αναστέλλει την υλοποίησή αυτού του σχεδιασμού. Άλλωστε, η δυναμική της πόλης και της Μακεδονίας δεν πρέπει να ανατραπεί από την πανδημική κρίση, γι’ αυτό και η Aegean αποφάσισε να επενδύσει με νέα δρομολόγια και αυξημένη χωρητικότητα στον κόμβο της Θεσσαλονίκης, ήδη από το φετινό καλοκαίρι. Μια επένδυση που πλαισιώνεται με τη δημιουργία του νέου -ευελπιστούμε εντυπωσιακού και φιλόξενου- lounge μας, τις επόμενες εβδομάδες. Ενός σύγχρονου, αισθητικά αναβαθμισμένου και πρωτοποριακού χώρου, που σχεδιάστηκε για να υποδηλώνει από την πρώτη στιγμή την ποιότητα, τη φροντίδα και τη φιλοξενία που θέλουμε να προσφέρουμε στους επιβάτες μας, είτε αυτοί είναι επισκέπτες είτε το επιβατικό κοινό της Θεσσαλονίκης. Η Aegean επενδύει στη Θεσσαλονίκη και τη Βόρεια Ελλάδα, γιατί γνωρίζουμε ότι μπορεί να αποτελέσει ένα ισχυρό κέντρο τουριστικής, οικονομικής, πολιτιστικής και τεχνολογικής ανάπτυξης και θέλουμε να το υποστηρίξουμε, όπως, άλλωστε, το έχουμε κάνει μέχρι τώρα.

Η Aegean είναι γνωστή για την κοινωνική ευαισθησία και τα γρήγορα αντανακλαστικά της. Ποια ήταν η συνεισφορά της στο πανδημικό κύμα, αλλά κι αυτό το διάστημα, που η κατάσταση δείχνει να αποσυμπιέζεται; 

Αντιμέτωπη με τις πρωτοφανείς επιπτώσεις της Covid-19, η Aegean, όπως και οι περισσότερες επιχειρήσεις στην Ελλάδα, αλλά και παγκοσμίως, κλήθηκε όχι μόνο να διαχειριστεί τις υφιστάμενες προκλήσεις στην καθημερινή λειτουργία, αλλά και να συνδράμει στη συλλογική προσπάθεια για τον έλεγχο της πανδημίας. Έτσι, δε σταματήσαμε από την πρώτη στιγμή να υποστηρίζουμε την Πολιτεία, αλλά και όλους όσοι ήθελαν να βοηθήσουν και θα συνεχίσουμε να το πράττουμε, με την ελπίδα να μπορέσουμε, το συντομότερο δυνατό, και όλοι μαζί, να αφήσουμε πίσω μας τη δραματική αυτή εμπειρία. Πραγματοποιήσαμε δωρεάν πτήσεις cargo από την Κίνα για τη μεταφορά κρίσιμου ιατροφαρμακευτικού υλικού για τις ανάγκες του Εθνικού Συστήματος Υγείας της χώρας κατά το πρώτο κύμα της πανδημίας, όπως και επαναπατρισμών, μεταφέραμε και συνεχίζουμε να μεταφέρουμε εμβόλια, εξοπλισμό και συνοδευτικό προσωπικό για την πραγματοποίηση του εμβολιαστικού προγράμματος στην Περιφέρεια και είπαμε μαζί με τους Miles+Bonus επιβάτες μας το δικό μας «ευχαριστώ» προς το προσωπικό των νοσοκομείων αναφοράς, προσφέροντας 48.000 ταξίδια για όλο το δίκτυο εσωτερικού. Συνεισφέραμε με όποιον τρόπο μπορούσαμε σε μια μεγάλη συλλογική προσπάθεια.

Στην ανάγκη όλων για θετικές σκέψεις, πώς προβλέπετε το μέλλον του Τουρισμού στη χώρα, των μετακινήσεών μας και της εταιρίας; 

Εκτιμούμε ότι βρισκόμαστε στην αρχή του τέλους της πανδημίας. Ωστόσο, γνωρίζουμε ότι ο δρόμος δε θα είναι εύκολος, ιδιαίτερα έως ότου διασφαλιστεί επαρκής εμβολιαστική κάλυψη. Μπροστά μας έχουμε μια μακρά περίοδο προσπάθειας, αλλά και ανταγωνισμού σε νέες διεθνείς συνθήκες για να επανέλθουμε στα προ κρίσης επίπεδα. Όμως, με προσήλωση στις αρχές και στην κουλτούρα εξυπηρέτησης της Aegean, και κυρίως την αγάπη των επιβατών μας στην εταιρία και στο ταξίδι, θεωρούμε ότι μπορούμε να ατενίζουμε το αύριο με μεγαλύτερη αισιοδοξία.

Ευχαριστούμε το Μέγαρο Μουσικής Θεσσαλονίκης για την ευγενική φιλοξενία της φωτογράφισης.

Φωτογραφία: Έκτορας Νικολάκης, pov studio

ΔΗΜΟΣΙΕΥΤΗΚΕ ΣΤΟ ΠΕΡΙΟΔΙΚΟ GLOW ΣΤΟ ΤΕΥΧΟΣ ΑΥΓΟΥΣΤΟΥ - ΣΕΠΤΕΜΒΡΙΟΥ 2021