Το γόητρο της Gigi Hadid δεν περιορίζεται μονάχα σε καμπάνιες μόδας και fashion shows. Αυτή τη φορά, το top model φαίνεται να γοήτευσε τη BMW, η οποία προσέχοντας το γεγονός ότι η Gigi έχει αναδειχθεί σε αναπόσπαστο κομμάτι της pop culture. H πρόσφατη διαφήμιση της γερμανικής εταιρείας για το νέο Μ2, μας ζητάει “να κρατήσουμε το βλέμμα μας πάνω στην Gigi” όσο πέντε Laguna Blue M2 πλέκονται σε on the road κυματισμούς, σε ένα αεροδρόμιο στην έρημο Mojawe της Καλιφόρνια. O διάσημος σκηνοθέτης Marc Foster και ο βραβευμένος με Όσκαρ εικονολήπτης Mauro Fiore («Avatar», «Τhe Equalizer») φρόντισαν ώστε το κατακόκκινο φόρεμα και η τραβηγμένη αλογοουρά της να χάνονται με αυστηρό περπάτημά μέσα σε ένα από τα πολυτελή οχήματα. Όταν ξαφνικά αυτά σταματούν συγχρόνως, οι τηλεθεατές καλούνται να μαντέψουν σε ποιο από τα πέντε βρίσκεται η, πολύ αισθησιακά δυναμική θα λέγαμε, Gigi Hadid και να αποστείλουν τις απαντήσεις τους στο αποκλειστικό Μ2 microsite EyesonGigi.com. Take a guess youself..https://www.youtube.com/watch?v=V6dm7gFFFgs
ΚΕΙΜΕΝΟ ΑΘΗΝΑ ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΙΔΟΥ