Σταυρούλα Κλειδαριά
Παρακολούθησα το θεατρικό έργο του Ivan Vyrypaev “UFO”, σε σκηνοθεσία Κλαίρης Χριστοπούλου, στο θέατρο Αυλαία. Μετά την απολαυστική κωμωδία «Ημερολόγιον Ντελίβερι» που αγαπήθηκε ιδιαίτερα από το κοινό της Θεσσαλονίκης, η Ομάδα Άνθρωπος στη Θάλασσα ξεκίνησε τη νέα χρονιά με ένα έργο που υπόσχεται να ανατρέψει την αντίληψή μας για την πραγματικότητα. Μια παράσταση πραγματικά απολαυστική, την οποία συστήνω ανεπιφύλακτα.
Πληροφορήθηκα ότι το Μουσείο Μπενάκη διοργανώνει για δεύτερη χρονιά τη διάλεξη εις μνήμην Αντώνη Μπενάκη. Ο θεσμός, που εγκαινιάστηκε το 2024 με πρώτο ομιλητή τον Δρα Τάσο Σακελλαρόπουλο, Υπεύθυνο των Ιστορικών Αρχείων του Μουσείου Μπενάκη, πραγματοποιείται ετησίως στις 17 Ιανουαρίου, ημέρα της ονομαστικής εορτής του ιδρυτή του Μουσείου, στο κεντρικό κτήριο του Μουσείου είτε στην οδό Πειραιώς.
Ανυπομονώ να δω από κοντά τη νέα ατομική έκθεση του Γιάννη Ψυχοπαίδη με τίτλο «Παλέρμο. Άνθρωποι και Ερείπια», από τις 16 Ιανουαρίου έως τις 8 Φεβρουαρίου 2025, στη Zoumboulakis Galleries στην Αθήνα. Πρόκειται για μια εγκατάσταση στον χώρο από ζωγραφισμένα τούβλα και κεραμίδια, η οποία περιβάλλεται από σειρά εκατό σχεδίων μεικτής τεχνικής. Είναι εντυπωσιακός ο τρόπος με τον οποίο αξιοποιήθηκαν όλα αυτά τα αντικείμενα!
Καλλιρρόη Σιμιτζίδου
Ξεχώρισα τη νέα συλλογή της Intimissimi για τον Άγιο Βαλεντίνο. Λίγο περισσότερο από έναν μήνα πριν την γιορτή των ερωτευμένων, το ιταλικό brand μας παρουσιάζει την καινούρια collection του. Εμπνευσμένη από την retro γοητεία με μια μοντέρνα πινελιά, η σειρά είναι ιδανική για γυναίκες με χαρακτήρα, που αναζητούν ένα αισθησιακό, iconic look. Κάθε κομμάτι είναι σχεδιασμένο για να κάνει κάθε μία από εμάς να αισθάνεται glam και ακαταμάχητη, με ένα στυλ που εκπέμπει αυτοπεποίθηση, σαν μία αγάπη που είναι τόσο γλυκιά όσο και συγκλονιστική. Η καμπάνια, σχεδιασμένη για τα social media, ακολουθεί τις τελευταίες τάσεις, προσφέροντας περιεχόμενο που αντικατοπτρίζει αυθεντικότητα, σύνδεση και αισθητική, με μια πινελιά χιούμορ: το κλειδί για την ιδανική ιστορία αγάπης.
Παρατήρησα πως η Paris Hilton σε ένα πρόσφατο post της έχει επιλέξει ένα ζευγάρι sexy γόβες, οι οποίες ανήκουν στο brand από τη Θεσσαλονίκη, Studio 83. Το brand ανήκει στη δική μας Νάντια Σιδηροπούλου και απευθύνεται σε όλες τις γυναίκες που δε φοβούνται τις περιπέτειες, τη ζωή και τις εκπλήξεις που μπορεί αυτή να κρύβει, κάνοντας το όνειρό της πραγματικότητα δημιουργώντας τη δική της επιτυχημένη επιχείρηση. Είναι γεγονός πως μας γεμίζει χαρά να βλέπουμε αυτοδημιούργητα brands να κατορρθώνουν τόσο σημαντικά πράγματα. Και εις ανώτερα!
Έμαθα ότι η Prada συζητάει πολύ σοβαρά να αγοράσει τον οίκος Versace. Πιο συγκεκριμένα, ο Όμιλος Prada συνεργάζεται με την Citi για πιθανή προσφορά εξαγοράς του ιταλικού maison. Βρίσκονται ανάμεσα σε μια λίστα πιθανών αγοραστών της Versace, η οποία έχει τεθεί προς πώληση από την εταιρεία Capri Holdings. Αυτή η είδηση έρχεται καθώς ο τομέας των ΗΠΑ της Capri αντιμετωπίζει δυσκολίες στις πωλήσεις το τελευταίο διάστημα. Αν συμβεί αυτό, σκεφτείτε πως θα είναι δύο τόσο ισχυρές γυναίκες - Miuccia & Donatella - να βρίσκονται κάτω από την ίδια "στέγη". Τουλάχιστον ενδιαφέρον!
Κωνσταντίνος Τανιάς
Εντυπωσιάστηκα γι' άλλη μια φορά με τις δημιουργίες της βραβευμένης με αστέρια Michelin σεφ, Anne-Sophie Pic, που συνεργάζεται με τον Dior για να δημιουργήσει πιάτα που μοιάζουν με έργα τέχνης. Και όλο αυτό, για το café Dior στην Ginza του Τόκιο. Τα βρώσιμα λουλούδια είναι βασικό χαρακτηριστικό των δημιουργιών της, ως φόρος τιμής στον ίδιο τον Christian Dior που ήταν πιστός flower lover.
Διάβασα ότι περισσότερα από 200 fashion items από την πλούσια και γεμάτη χρώματα συλλογή του απόλυτου icon Iris Apfel θα δημοπρατηθούν από τον οίκο Christie's. Σχεδόν έναν χρόνο μετά τον θάνατό της, είναι σπουδαίο που μερικά από τα πιο εμβληματικά κομμάτια της ντουλάπας της θα αποκτήσουν νέα ζωή και θα πάνε σε άλλα χέρια. Η δημοπρασία θα διαρκέσει από τις 28 Ιανουαρίου έως τις 13 Φεβρουαρίου.
Δοκίμασα την αντιγηραντική σειρά Time Eraser της Medisei, η οποία αποτελείται από προϊόντα που συνδυάζουν τη φυσική φροντίδα με την προηγμένη τεχνολογία, με ένα 360° Eye Treatment, μια ολοκληρωμένη λύση για την περιποίηση της ευαίσθητης περιοχής γύρω από τα μάτια. Η διαφορά που παρατήρησα είναι ήδη τεράστια! Θα την βρείτε, σε επιλεγμένα φαρμακεία και καταστήματα καλλυντικών καθώς και μέσω του επίσημου ηλεκτρονικού καταστήματος της Medisei: www.medisei.gr
Γιώργος Αθανασιάδης
Ενθουσιάστηκα με την αποκάλυψη της Συλλογής Κοσμημάτων της εταιρείας Gentle Μonster για το 2025. Ξεκινώντας τη νέα χρονιά, η Gentle Monster παρουσίασε τη νέα της συλλογή που παντρεύει τα γυαλιά ηλίου και οπτικά με τα κοσμήματα, όπως κολιέ με μαργαριτάρια. Σύμφωνα με το brand, η νέα σειρά ενσωματώνει μαγικές λεπτομέρειες υπηρετώντας τη λαμπερή λάμψη. Ακόμη, εκτείνεται σε διάφορες σιλουέτες, με τους σκελετούς να παρουσιάζονται είτε σε κομψό μέταλλο είτε σε διάφανο υλικό. Για να γιορτάσει τη νέα σειρά, η
Gentle Monster θα δημιουργήσει ειδικούς pop-up χώρους σε επτά μεγάλες πόλεις, όπως τη Σεούλ και τη Νέα Υόρκη.
Λάτρεψα το new partnership της Adidas με την ομάδα της F1, "MercedesAMGPetronas". Πρόκειται για μια νέα συνεργασία ανάμεσα σε δύο θρύλους, σε ένα από τα πιο συναρπαστικά αθλήματα παγκοσμίως. Αυτό το collab σηματοδοτεί ένα σημαντικό κεφάλαιο στην ιστορία της Adidas, καθώς εισέρχεται για πρώτη φορά στον μαγικό κόσμο του μηχανοκίνητου αθλητισμού και της Formula 1. Από τη σεζόν του 2025 και μετά, θα δημιουργηθεί μια πλήρης συλλογή ρούχων, παπουτσιών και αξεσουάρ τόσο για την ομάδα όσο και για τους οπαδούς της.
Με συγκίνησε η καθιερωμένη κίνηση των οπαδών της σερβικής ομάδας Partizan, να πετάξουν αρκουδάκια στον αγωνιστικό χώρο, πριν την έναρξη του match, για καλό σκοπό. Στον πρώτο αγώνα κάθε χρονιάς, είθισται οι οπαδοί να φέρνουν teddy bears και να τα εκτοξέυουν στο παρκέ του σταδίου, με στόχο αυτά να περισυλλεχθούν και να δοθούν σε παιδιά και οικογένειες που τα έχουν ανάγκη. Mία μικρή κίνηση, που χαρίζει έντονη χαρά στα παιδιά, ενώ στους οπαδούς το αίσθημα της πληρότητας. Ταυτόχρονα, αυτό δημιουργεί ένα μοναδικό στιγμιότυπο, που σπανίως αντικρίζουμε μέσα στου αγωνιστικούς χώρους.
Αγάπη Γαβριηλίδου
Με εντυπωσιάζει το πόσο έτοιμοι είμαστε όλοι σε πολλές περιπτώσεις, να ακολουθήσουμε πολύ συγκεκριμένα μοτίβα όσον αφορά στην καθημερινότητά μας, ακόμη κι όταν δε μας ταιριάζουν απόλυτα. Με αφορμή τη νέα χρονιά, τα social media έχουν κατακλυστεί από μηνύματα που αφορούν το manifest, τον προγραμματισμό, τους στόχους και τα next steps, όμως εμένα προσωπικά όλο αυτό με βρίσκει πλέον απέναντι. Θεωρώ πως είναι αρκετά πιεστικό το να βάζουμε στον εαυτό μας τόσα όρια και να λέμε «ναι» σε challenges και αν μπορώ να πω κάτι για το 2025, είναι πως ίσως θα πρέπει να κάνουμε επιτέλους focus στο τι πραγματικά θέλουμε ο καθένας ξεχωριστά, μακριά από «πρέπει» και κανόνες.
Βρέθηκα τις τελευταίες ημέρες μπροστά πολλά σχόλια και αναλύσεις, με φόντο τη θετική επίδραση του μετρό στην πόλη της Θεσσαλονίκης και στο πόσο έχει αλλάξει η εικόνα, ειδικά στο κέντρο της πόλης. Ναι, είναι ξεκάθαρο πως κάθε έργο τέτοιου τύπου χρειάζεται χρόνο, χρειάζεται υπομονή, ωστόσο, τα πρώτα δείγματα -ακόμη και με τις όποιες αστοχίες- είναι άκρως θετικά και ενθαρρυντικά με φόντο και το μέλλον, καθώς είναι εμφανές πως η κίνηση έχει μειωθεί αισθητά, με αρκετούς κατοίκους να επιλέγουν το μετρό για τις μετακινήσεις τους και όχι το αυτοκίνητο για παράδειγμα. Ας κοιτάξουμε λίγο τα πράγματα με μία πιο θετική ματιά, εστιάζοντας στα benefits και θεωρώ πως σύντομα η κατάσταση θα βελτιωθεί ακόμη περισσότερο.
Άκουσα μια συνέντευξη που παραχώρησε ο Novak Djokovic με φόντο το Australian Open, με τον Σέρβο να γυρίζει λίγο πίσω και να μιλάει για όσα έζησε στη Μελβούρνη το 2022, όταν δεν μπορούσε να πάρει μέρος επειδή ήταν ανεμβολίαστος. «Δεν κρατάω κακία. Ήρθα τον επόμενο χρόνο και κέρδισα. Οι γονείς μου και όλη η ομάδα μου ήταν εκεί και ήταν μία από τις πιο συγκινητικές νίκες μου, μετά από όλα όσα πέρασα», σημείωσε χαρακτηριστικά ο Σέρβος, που φέτος θα διεκδικήσει ξανά τον τίτλο στη Μελβούρνη και σε περίπτωση που τα καταφέρει, θα φτάσει τους 25 major τίτλους, γράφοντας ξανά ιστορία. Δεν ήταν μία εύκολη εμπειρία για εκείνον, ωστόσο, έδωσε την «απάντησή» του εντός court.
Μάρα Γρηγοριάδου
Ανακάλυψα κι εγώ τη συνεργασία Louis Vuitton x Murakami, που όλοι οι λάτρεις της μόδας, όπως κι εγώ, μπορούν να συνδέσουν άμεσα με τις αρχές της δεκαετίας του 2000, όταν το θρυλικό μονόγραμμα, με εντολή του τότε δημιουργικού διευθυντή Marc Jacobs, έγινε απροσδόκητα pop και πολύχρωμο, αγκαλιάζοντας την χαρακτηριστική kawaii αισθητική του Ιάπωνα καλλιτέχνη. 20 χρόνια μετά, το δημιουργικό δίδυμο ένωσε και πάλι τις δυνάμεις του για μια χαρούμενη κι εορταστική επανέκδοση που εμπλουτίζει και επεξεργάζεται την αρχική συλλογή προσφέροντας 200 ολοκαίνουριες δημιουργίες. Για τον εορτασμό του γεγονότος, έχει δημιουργηθεί ένα πραγματικά καθηλωτικό ταξίδι, που περιλαμβάνει τρισδιάστατες προθήκες, pop-ups και pop-ins, εμπλέκοντας το κοινό μέσω ειδικών πρωτοβουλιών ανά τον κόσμο.
Αγαπώ το γεγονός πως η βιομηχανία της μόδας και της ομορφιάς αγκαλιάζει βιώσιμες πρακτικές, όπως αναδείχθηκε από την εμφάνιση της Pamela Anderson στις Χρυσές Σφαίρες του 2025. Κοσμούσε τον λαιμό και τα άκρα της με πάνω από 225 διαμάντια, εργαστηριακά σχεδιασμένα από την Pandora, προωθώντας φιλικές προς το περιβάλλον εναλλακτικές λύσεις στην πολυτελή μόδα.
Είδα στο Instagram πως οι Dolce & Gabbana παρουσίασαν την πρώτη τους έκθεση στο Παρίσι, με τίτλο "Du Coeur à la Main", στο Grand Palais. Η έκθεση θα διαρκέσει έως τις 31 Μαρτίου και απαρτίζεται από πάνω από 200 looks από τις συλλογές Alta Moda και Alta Sartoria, καθώς και 300 χειροποίητα αξεσουάρ, δίνοντας έμφαση στην ιταλική χειροτεχνία και την τέχνη επί γαλλικού εδάφους.