Ο ιταλικός οίκος μόδας Valentino φημίζεται για τις εμπνευσμένες ιδέες του και προτάσεις σε ό,τι αφορά τον κόσμο της μόδας εδώ και χρόνια. Για ακόμα μια φορά, ξεπέρασε τον εαυτό του και αποφάσισε να υιοθετήσει μια εφευρετική προσέγγιση στη νέα του συλλογή, η οποία δημιουργήθηκε κατά τη διάρκεια του παγκόσμιου lockdown.
Επιστρατεύοντας τις Gwyneth Paltrow, Naomi Campbell, Laura Dern και πολλούς ακόμα, εκείνοι ποζάρουν στο σπίτι τους δίνοντας τον καλύτερο εαυτό τους, ενώ φορούν σύνολα από τη συλλογή Valentino Fall-Winter 2020-21. Σε μια προσπάθεια να επικεντρωθούν στις ανθρώπινες ψυχικές και συναισθηματικές συνδέσεις, όλες οι εικόνες από την καμπάνια #ValentinoEmpathy τραβήχτηκαν υπό συνθήκες lockdown kai τραβήχτηκαν από τις ίδιες τις stars ή τα αγαπημένα τους πρόσωπα.
Η Paltrow ζήτησε από τον σύζυγό της, Brad Falchuk, να τραβήξει την δική της μοναδική φωτογραφία, η οποία αποτελεί μέρος των προσπαθειών συγκέντρωσης χρημάτων για το πολυσύχναστο νοσοκομείο Lazzaro Spallanzani της Ρώμης, το οποίο πρωταγωνίστησε στον αγώνα ολόκληρης της Ιταλίας κατά του COVID-19.
Στην εικόνα, η γνωστή celebrity ξαπλώνει νωχελικά φορώντας ένα στράπλες φόρεμα. Η εμφάνιση ολοκληρώνεται με τα μαύρα εκπληκτικά γάντια και μία από τις ολοκαίνουριες δερμάτινες τσάντες του fashion house. Η Laura Dern από την άλλη ανέθεσε τη φωτογραφία της στην Ellery Harper. Η ηθοποιός φοράει ένα μοναδικό από δαντέλα, chunky boots, την ίδια bag του οίκου, ενώ το σκυλί της ακουμπάει στα πόδια της.
Η Naomi Cambell τράβηξε μόνη της, τη δική της φωτογραφία, η οποία την δείχνει να στέκεται μπροστά σε μια πισίνα φορώντας ένα μακρύ σακάκι, ενώ η φίλη της και επίσης supermodel Christy Turlington ποζάρει σε ένα γήπεδο. Στις διασημότητες της καμπάνιας #ValentinoEmpathy συμπεριλαμβάνονται επίσης η ηθοποιός Frances McDormand, τα μοντέλα Adut Akech, Sahteene Sednaoui και Anwar Hadid, ο rapper Ghali, η συγγραφέας Janet Mock, η ηθοποιός & μοντέλο Laetitia Casta, το μοντέλο Liu Wen και η ηθοποιός και τραγουδίστρια Tang Yan.
Ο ανατρεπτικός creative director του Valentino, Pierpaolo Piccioli εξήγησε σε μια δήλωση του που δημοσιεύσε στο Instagram, ότι ήθελε να παρουσιάσει τις αξίες του brand και το ανθρώπινο συναίσθημα, καθώς ο κόσμος πλέον προσαρμόζεται σε μια νέα κοινωνικά πραγματικότητα.
«Τις τελευταίες εβδομάδες, όλοι βιώσαμε έναν νέο κόσμο, αλλά και το τι σημαίνει πραγματικά κοινωνική απόσταση», έγραψε. «Νιώθω πολύ άβολα όταν δεν μπορώ να αγκαλιάσω τα αγαπημένα μου πρόσωπα. Όλοι είμαστε υποχρεωμένοι να μείνουμε μακριά από τους φίλους, τους συναδέλφους και την οικογένεια μας. Έχω συνειδητοποιήσει πόσο ευάλωτοι είμαστε, αλλά και πόσο πιο δυνατοί έχουμε γίνει μέσω των συνδέσεων που δημιουργούμε κοινότητάς μας».
Ο Piccioli με #ValentinoEmpathy φέρνει την ξεχωριστή προσωπικότητα του καθενός και την έννοια της οικειότητας στο προσκήνιο, μέσω μιας σειράς πορτρέτων ανθρώπων που αγαπά πολύ, και οι ίδιοι έχουν φωτογραφηθεί από τους αγαπημένους τους. Plus, όλοι οι συμμετέχοντες συμφώνησαν να διαθέσουν τις αμοιβές τους -συνολικά 1 εκατομμύριο ευρώ- στο νοσοκομείο Lazzaro Spallanzani.