"Είμαι αποφασισμένη να δημιουργήσω έναν Kusama κόσμο, που κανείς ποτέ δεν έχει φτιάξει και εισβάλλει μέσα του", αποτελεί το κεντρικό motto της δημοφιλούς Γιαπωνέζας artist, Yayoi Kusama. Η ίδια δεν αφήνει τίποτα να στέκεται εμπόδιο στη δημιουργική της διαδρομή και συνεχώς μας εκπλήσσει με την πρωτότυπη καλλιτεχνική της ματιά στα παγκόσμια κοινωνικά, και όχι μόνο, δρώμενα. Μετά από δέκα χρόνια, επανέλαβε το ισχυρό creative ραντεβού της με το πολυτελές fashion house, Louis Vuitton, συνθέτοντας από κοινού το γεμάτο χρώματα concept "creating infinity", εξελίσσοντας και επεκτείνοντας το αρχικό τους project.
Συνδυάζοντας τη δημιουργικότητα της Yayoi Kusama και το savoir-faire της Louis Vuitton, η νέα capsule συλλογή τους επαναπροσδιορίζει τα εμβληματικά κομμάτια του οίκου, εμπλουτισμένα με τα χαρακτηριστικά μοτίβα της καλλιτέχνιδας. Γιορτάζοντας την τέχνη, την τόλμη και την επιδεξιότητα, οι ξεχωριστές ζωγραφισμένες και μεταλλικές τελείες, καθώς και το ψυχεδελικό λουλούδι της Kusama ζωντανεύουν το σύμπαν της Louis Vuitton. Η καινοτόμος τεχνική που έχουν εφαρμόσει, χαρίζει ένα εντυπωσιακά ρεαλιστικό χειροποίητο τρισδιάστατο αποτέλεσμα σε ένα άκρως εντυπωσιακό εφέ καθρέφτη. Το λανσάρισμα της exclusive collection γιορτάζεται με μια καμπάνια στην οποία πρωταγωνιστούν διεθνούς φήμης supermodels.
Οι ευφάνταστες μεταμορφώσεις
Στο πλαίσιο της έναρξης του collab τους, ένας αριθμός από τα καταστήματα του luxurious brand έχει αναδιαμορφωθεί, ακολουθώντας την special αισθητική ταυτότητα του project. To χαρακτηριστικό πουά της artist και τα ιδιαίτερα animatronics πρωταγωνιστούν.Το κατάστημα της Louis Vuitton στο Παρίσι που φιλοξενείται σε ένα art-deco κτίριο του 1912, αποτελεί ένα από τα πολυάριθμα σημεία που έχουν διακοσμηθεί για να σηματοδοτήσουν τη συνεργασία. Το φουσκωτό ρεαλιστικό αντίγραφο της ίδιας, που αγκαλιάζει το κτήριο, κοιτάζοντας πάνω από την οροφή του, σαγηνεύει τα βλέμματα, κάνοντας καθημερινά τον γύρο του διαδικτύου με πλήθος εικόνων και βίντεο.
Στην περιοχή "Meatpacking District" της Νέας Υόρκης, ένα pop-up spot του δημοφιλούς label μετατράπηκε σε "καμβά" για το όραμα της Kusama. Ο χώρος καλύφθηκε με κιτ πουά σε διάφορα μεγέθη και χρώματα στους τοίχους, τα πατώματα και την οροφή του, καταφέροντας από τα πρώτα λεπτά να κλέψει τις εντυπώσεις.
Το pop-up κατάστημα του Soho, διακοσμήθηκε με τις αντίστοιχες χρωματικές παλέτες και patterns, καλύπτοντας τη λευκή βαμμένη βιτρίνα, τους εσωτερικούς τοίχους, την οροφή και τα πατώματα. Ένας υπέροχος πολύχρωμος κόσμος υποδέχεται το κοινό, τραβώντας την προσοχή του, χάρη στη maximal προσωπικότητά του.
Στο κατάστημα του Harrods στο Λονδίνο,η πρόσοψη, οι βιτρίνες και οι εσωτερικοί του χώροι μεταμορφώθηκαν σε μια παιδική χαρά για τις αισθήσεις του κοινού, μέσα από μια σειρά εκπληκτικών εγκαταστάσεων, που κεντρίζουν το ενδιαφέρον, προσκαλώντας τους επισκέπτες σε ένα ολιστικό ταξίδι γνωριμίας με την eclectic κουλτούρα που αντιπροσωπεύουν.
Στο Harajuku του Τόκιο, ο pop up χώρος του συνεχίζει το κίτρινο και μαύρο θέμα στο ισόγειο και τον πρώτο όροφό του. Το σουρεαλιστικό σύμπαν που έχει δημιουργηθεί οδηγεί το κοινό σε ένα μοναδικό experience που τους διδάσκει τι σημαίνει πρωτοτυπία.
Sources: Dezeen, Louis Vuitton