fbpixel

Search icon
Search
Business Talk με τη Μάχη Σταυρίδου-Δάπη
MAGAZINE

Business Talk με τη Μάχη Σταυρίδου-Δάπη

Για τον νέο ορισµό της πολυτέλειας στην ξενοδοχειακή βιοµηχανία


Κάθε εποχή έχει τη δική της αισθητική. Όπως και κάθε βιοµηχανία έχει τη δική της δοµή και τις δικές τις προκλήσεις. Το να χτίσει κανείς µια ξενοδοχειακή µονάδα, αλλά και οποιοδήποτε brand ισχυρό DNA και «προσωπικότητα», που µεταφράζεται σε αυθεντική εµπειρία για τον καταναλωτή, απαιτεί ευελιξία και «προσαρµόσιµες» ανέσεις. ∆εν είναι τυχαίο, άλλωστε, πως κάθε καινοτοµία που ενσωµατώνεται σ' ένα ξενοδοχείο συµβάλλει στην ενδυνάµωση της µονάδας. Κι αυτό είναι ένα στοίχηµα. Ειδικά, στην Ελλάδα του 2018, που ο όρος καινοτοµία είναι παρεξηγηµένος.

Η Μάχη Σταυρίδου-∆άπη είναι ένα σοβαρό παράδειγµα επιχειρηµατία που εδώ και 20 χρόνια και µετά την εµπειρία του M&M house που δηµιούργησε τη δική του εποχή, επιµελείται τη διακόσµηση και τον εξοπλισµό διαφορετικού-προφίλ χώρων. Την προσεγγίσαµε, γιατί ακριβώς εστιάζει σε ιδιώτες, εταιρίες, αλλά και ξενοδοχειακές επιχειρήσεις κι έχει αφοσιωθεί στο να συνθέτει ένα φάσµα από παραµετροποιηµένες υπηρεσίες, όπως Hotel Projects και Hotel Amenities, ενώ αναλαµβάνει το Art Direction και το Debut Management σε σύµπραξη µε εταιρίες του χώρου.

Για projects που γίνονται in-house αναλαµβάνει υποστηρικτικό ρόλο, ενώ σε άλλες περιπτώσεις αναλαµβάνει ένα 360 µοιρών πακέτο. Στόχος της, τα τελευταία χρόνια, είναι να επενδύει στο κεφάλαιο «ξενοδοχειακός εξοπλισµός» σε σύµπραξη µε εταιρίες, όπως η Zealots of Nature by Coco-Mat και η Spick and Span, η Flamant, η Εichholtz, η Lampe Berger, η Paola Navone by Reisenbach, ενώ σύντοµα ξεκινά η συνεργασία µε την one of a kind- Zaha Hadid Design Collection.

Νew-age luxury

Ζούµε σε µια εποχή που ένα mini bar ή ένα à la carte µενού, που σερβίρεται στο δωµάτιο του ξενοδοχείου, που θεωρούνταν πολυτέλεια έχει ξεπεραστεί. Τα ξενοδοχεία καλούνται να παρέχουν µια εξατοµικευµένη εµπειρία διαµονής και το ίδιο επιχειρεί να κάνει κι εκείνη. Τα εξειδικευµένα συστήµατα ύπνου, η σωστή επιλογή υλικών, η αειφορία, αλλά και η high end αισθητική που αποτυπώνεται στο décor και την επίπλωση, στα προϊόντα περιποίησης, στο art de table, στα µαξιλάρια ή τα σεντόνια, είναι ο νέος ορισµός της πολυτέλειας. Και ειδικά όσον αφορά στο πεδίο της διακόσµησης, δεν είναι τυχαίο πως πρώτα οι τάσεις φωτογραφίζονται στον ξενοδοχειακό σχεδιασµό κι έπειτα διαχέονται στην ευρύτερη αγορά. Η περίοδος που τα boutique hotels µονοπωλούσαν το ενδιαφέρον των ανήσυχων φίλων του design έχει επέλθει. Πλέον, το design είναι κριτήριο για το αν σε εκφράζει ο προορισµός που θα επιλέξεις. 

dapi-1280x1693.jpg

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΟΛΟΚΛΗΡΟ ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣTO ΤΕΥΧΟΣ GLOW 136 ΑΠΡΙΛΙΟΣ 2018

ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΑ: STUDIO VD ΝΙΚΟΣ ΒΑΒΔΙΝΟΥΔΗΣ-ΧΡΗΣΤΟΣ ΔΗΜΗΤΡΙΟΥ