fbpixel

Search icon
Search
BEAUTY

Αλλάξτε το σώµα σας!

WELL

Αλλάξτε το σώµα σας!

Βασικές οδηγίες για να µεταµορφώσετε τη σιλουέτα σας υγιεινά και άµεσα!

Φροντίστε να είστε ενυδατωμένοι

Ένας από τους πιο εύκολους τρόπους για να ενεργοποιήσετε τον µεταβολισµό σας είναι η αυξηµένη πρόσληψη υγρών (8-12 ποτήρια καθηµερινά), τα οποία ενισχύουν τις καύσεις και συµµετέχουν στην αποβολή των τοξινών µέσω της διούρησης και της εφίδρωσης. Συγκεκριµένα, η κατανάλωση 500ml νερού µπορεί να προκαλέσει αύξηση του µεταβολισµού κατά 30%, ενώ η κατανάλωση 1.5 λίτρου νερού ηµερησίως µπορεί ν’ αυξήσει την ηµερήσια δαπάνη ενέργειας κατά 48 θερµίδες. Στην ενυδάτωση του οργανισµού συµβάλλουν σηµαντικά µε την υψηλή περιεκτικότητά τους σε νερό τα φρούτα, τα λαχανικά, τα γαλακτοκοµικά, το τσάι, ο ελληνικός ή στιγµιαίος καφές, τα ροφήµατα (π.χ. κρόκος κοζάνης).

Καταναλώνετε άφθονα τρόφιμα ολικής αλέσεως

Τα δηµητριακά και τα ζυµαρικά ολικής αλέσεως, το πολύσπορο ψωµί, το πλιγούρι, καστανό ή αναποφλοίωτο, είναι πλούσια σε φυτικές ίνες, οι οποίες καταπολεµούν τη δυσκοιλιότητα και µειώνουν την αποθήκευση του λίπους. Επίσης, επιλέγετε τροφές πλούσιες σε βιταµίνη C (φράουλες, εσπεριδοειδή, πιπεριές, ντοµάτα, ρόκα, σέλινο), που βοηθούν τον οργανισµό να παράγει γλουταθειόνη, µια ουσία του ήπατος που αποµακρύνει τις τοξίνες.

Φάτε αγκινάρες

Τα δύο βασικά συστατικά της αγκινάρας είναι η σιλυµαρίνη και η κυναρίνη. Η σιλυµαρίνη είναι µία ισχυρή αντιοξειδωτική ουσία, η οποία καταπολεµά τις ελεύθερες ρίζες στον οργανισµό µας. Επίσης, διατηρεί υγιές το ήπαρ. Η κυναρίνη διεγείρει την παραγωγή κι έκκριση χολής κι έτσι βελτιώνονται τα συµπτώµατα των γαστρεντερικών προβληµάτων, όπως κοιλιακός πόνος, ναυτία, διάρροια ή δυσκοιλιότητα. Η κατανάλωση αγκινάρας, καθώς και αφεψηµάτων µ’ εκχυλίσµατα αγκινάρας, έχει διαπιστωθεί ότι µειώνει τα επίπεδα χοληστερόλης στο αίµα, έχουν αποτοξινωτική δράση και ρυθµίζουν την αρτηριακή πίεση χάρη στη διουρητική δράση τους.

The basics

Μειώστε τη ζάχαρη και το αλάτι και αποφύγετε την προσθήκη τους στα τρόφιµα και το µαγείρεµα.

Καταναλώνετε γαλακτοκοµικά.

Πίνετε άπαχο γάλα, προτιµήστε γιαούρτι ( 0% ή 1,5% λίπος) και τυριά χαµηλών λιπαρών!

Τρώτε µικρά και συχνά γεύµατα, καθώς έτσι µπορείτε να ελέγχετε τις ποσότητες φαγητού και ν’ αποφεύγετε τα τσιµπολογήµατα.

Στοχεύστε στις 5 µερίδες.

Καταναλώνετε καθηµερινά τουλάχιστον πέντε µερίδες φρούτων και λαχανικών, που περιέχουν άφθονα αντιοξειδωτικά και φυτικές ίνες, που ενισχύουν τον µεταβολισµό και µειώνουν την αποθήκευση λίπους.

ΚΕΙΜΕΝΟ ΒΙΚΥ ΧΑΤΖΗΒΑΣΙΛΕΙΟΥ

adv

GLOW LOVES

Γιατί η Ariana Grande είναι κάτι παραπάνω από μια pop τραγουδίστρια
LIFE & CAREER

Γιατί η Ariana Grande είναι κάτι παραπάνω από μια pop τραγουδίστρια