Ήλιος, θάλασσα και τζιτζίκια... Το σκηνικό, το οποίο βρίσκεται γύρω μου καθώς γράφω αυτές τις λέξεις. Κι έτσι, αυτόματα, όλα γίνονται πιο όμορφα, πιο γλυκά, πιο φυσικά. Το καλοκαίρι πλησιάζει στο τέλος του, ωστόσο μένει ακόμα λίγος χρόνος για να δημιουργήσουμε αναμνήσεις που θα μας συνοδεύουν κατά τη διάρκεια του χειμώνα, όταν η απαιτητική καθημερινότητα και οι γρήγοροι ρυθμοί θα έχουν αντικαταστήσει τα ζεστά πρωινά στην παραλία και τα ειδυλλιακά ηλιοβασιλέματα. Σε περίπτωση που βρίσκεστε κι εσείς σε παρόμοια κατάσταση με εμένα την ώρα που διαβάζετε το συγκεκριμένο άρθρο, σας προσκαλώ σε ένα σύντομο fashion journey σε όλα όσα ξεχώρισαν την εβδομάδα που μας πέρασε.
Ταξιδεύουμε;
Dior - New Flagship in New York

O Dior άνοιξε τις πόρτες της ανακαινισμένης ναυαρχίδας της στη Νέα Υόρκη, η οποία βρίσκεται μόλις λίγες μέτρα μακριά από την πρώτη boutique του οίκου στην αμερικανική πρωτεύουσα της μόδας που δημιουργήθηκε το 1948, στη γωνία της 57ης Οδού και της Λεωφόρου Madison.
Το κατάστημα που αποτελείται από τέσσερις ορόφους και φέρει επίσημα την ονομασία «House of Dior», σχεδιάστηκε από τον παγκοσμίου φήμης αρχιτέκτονα Peter Marino, παρουσιάζει τις πιο πρόσφατες δημιουργίες του oίκου υπό την καθοδήγηση του Jonathan Anderson: γυναικεία και ανδρικά prêt-à-porter, δερμάτινα είδη, κοσμήματα και αρώματα.
Στον τέταρτο όροφο, ωστόσο, η boutique φιλοξενεί κάτι εντελώς διαφορετικό: το πρώτο Dior Spa στις Ηνωμένες Πολιτείες. Εκεί, ο γαλλικός οίκος προσφέρει εις βάθος διαγνώσεις δέρματος μέσω του Dior Measurements, ενός προηγμένου εργαλείου που μπορεί να αναλύσει το κολλαγόνο, την ενυδάτωση, τα επίπεδα pH και την ελαστικότητα της επιδερμίδας, καθώς και πολλές άλλες θεραπείες, όπως περιποιήσεις προσώπου (με τεχνολογίες όπως Cold Laser, Υπέρηχος, Microcurrent, LED, Κρυοθεραπεία και Έγχυση Οξυγόνου), φωτοθεραπεία και συνεδρίες «Ευτυχίας» που ενισχύουν τη σεροτονίνη.
Τέλος, λίγο πιο μακριά από το νέο αυτό εγχείρημα οι επισκέπτες μπορούν να βρουν το πρώτο ανεξάρτητο κατάστημα Dior Maison, το οποίο φιλοξενεί μια ποικιλία εξατομικευμένων διακοσμητικών αντικειμένων, όπως ανθοδοχεία, ξύλινα κουτιά για ρολόγια, μπρούντζινοι δίσκοι και κηροπήγια από ορείχαλκο.
Kendall Jenner x Alo - New collection

Η Kendall Jenner και η Alo συνεργάζονται ξανά για την καμπάνια της συλλογής Φθινόπωρο 2025, η οποία περιλαμβάνει μια σειρά επιλογών που επιμελήθηκε προσωπικά η Jenner. Η πρώτη από τις τέσσερις επερχόμενες capsule collections που θα κυκλοφορήσουν καθ’ όλη τη διάρκεια του Οκτωβρίου εστιάζει σε νέα σχέδια που αποπνέουν το αναβαθμισμένο αθλητικό στυλ της Alo για την επερχόμενη σεζόν.
Η καμπάνια, με τίτλο "Luxury Is Wellness" και φωτογραφημένη στο Amangiri της Γιούτα, παρουσιάζει το μοντέλο να φορά νέα κομμάτια από τη συλλογή The Core. Μεταξύ των κομματιών που επέλεξε η Jenner για την συλλογή, ξεχωρίζουν το Airbrush High-Waist 5″ Biker Short, το Airbrush One and Done Onesie και τα brallet Airlift Intrigue και Splendor.
«Η φιλοσοφία της Alo γύρω από την ευεξία αντικατοπτρίζει πραγματικά τον τρόπο που προσπαθώ να ζήσω, με πρόθεση και φροντίδα για τον εαυτό μου από μέσα προς τα έξω. Είτε ταξιδεύω, είτε βρίσκομαι σε γύρισμα, είτε απλώς χαλαρώνω στο σπίτι, επιστρέφω πάντα στις μικρές συνήθειες που με κρατούν προσγειωμένη», δήλωσε η Jenner.
Burberry - Back to the city

Σε μια νέα σειρά με τίτλο "Back to the City", ο φωτογράφος και σκηνοθέτης Angelo Pennetta απαθανατίζει τα τοπόσημα του Λονδίνου από την οπτική ενός κόκκινου διώροφου λεωφορείου.
«Σκεφτείτε το σαν μια ξενάγηση σε αυτήν την απίστευτη πόλη. Μια γιορτή για τον διάσημο ορίζοντά της, τα όμορφα κτίριά της και τους Λονδρέζους που επιλέγουν να την αποκαλούν σπίτι τους», δήλωσε ο Daniel Lee, διευθυντής δημιουργικού της Burberry.
Η καμπάνια παρουσιάζει μια σειρά από πολύχρωμους χαρακτήρες, όπως τον μουσικό Jimothy Lacoste, ο οποίος δημιούργησε ένα αποκλειστικό soundtrack για την ταινία, την «Bus Aunty» του TikTok, γνωστή και ως Bemi Orojuogun, που ποζάρει με τα διάσημα κόκκινα λεωφορεία της πόλης, και τα μοντέλα Nora Attal, Rubuen Bilan-Carroll και Libby Bennett.
Η καμπάνια είναι μια ξενάγηση, με το καστ να φορά κομμάτια από τη συλλογή Φθινόπωρο 2025 της Burberry, καθώς και νέα είδη όπως το Fitzrovia — ένα νέο στιλ καμπαρντίνας με διπλό κούμπωμα, κλείσιμο στον λαιμό, επωμίδες, ζώνη με αγκράφα B και πλαϊνές τσέπες με κουμπί. Άλλα κομμάτια που εμφανίζονται καθ’ όλη τη διάρκεια περιλαμβάνουν ένα δερμάτινο bomber jacket και τη τσάντα Strand, η οποία διαθέτει καπιτονέ σχέδιο και το λογότυπο του brand.
Nike X LEGO - New Collection

Μετά την αποκάλυψη της επόμενης σειράς σετ Nike x LEGO, το δίδυμο ετοιμάζεται για μια μεταγενέστερη κυκλοφορία που θα περιλαμβάνει ρούχα, αθλητικά παπούτσια και άλλα αξεσουάρ παιχνιδιών. Η συνεργασία Nike και LEGO παρουσίασε πρόσφατα τα σετ “Nike Dunk Trickshot” και “Slam Dunk”, με 454 και 809 κομμάτια αντίστοιχα.
Για τους λάτρεις των sneakers αλλά και όσους αγαπούν τις κατασκευές, η νέα συλλογή θα περιλαμβάνιει co-branded κομμάτια prêt-à-porter, όπως μπουφάν, t-shirt και κάλτσες. Το μπουφάν, που έχει ήδη εμφανιστεί διαδικτυακά, φαίνεται να είναι κατασκευασμένο από κόκκινο νάιλον και φέρει στο πίσω μέρος τις φράσεις “MASTER BUILDERS” και “CHAMPIONSHIP ATHLETES”, μαζί με το συνδυασμένο σύμβολο του LEGO brick και το λογότυπο Swoosh της Nike. Πέρα από τα ρούχα, η συλλογή φημολογείται ότι θα περιλαμβάνει και ένα σακίδιο πλάτης, καθώς και ένα ζευγάρι Nike Dunk Low sneakers. Ίσως ένα από τα πιο ξεχωριστά αξεσουάρ είναι μια πλαστική μπάλα μπάσκετ που φέρει το ίδιο συνδυασμένο λογότυπο LEGO brick και Swoosh.
Louis Vuitton - L’Âme du Voyage

Ένα ποιητικό ταξίδι ξεδιπλώνεται από τον αρχαίο Κρεμαστό Ναό Xuankong, διασχίζοντας τις κορυφές του Zhangjiajie, έως τον θρυλικό ποταμό Lijiang του Guilin, όπου οι εμβληματικοί κορμοί και τα travel accessories της Louis Vuitton μεταφέρουν τους ταξιδιώτες σε ένα σκηνικό πέρα από τον ορίζοντα.
Μέσα στα ασβεστολιθικά καρστ του Guilin και τα λαμπυρίζοντα ποτάμια του, η ταξιδιωτική καμπάνια αποτυπώνει τα μαγευτικά τοπία της Κίνας μέσα από τον φακό του Αμερικανού φωτογράφου Alec Soth — μια πρόσκληση να ανακαλύψει κανείς τους κρυμμένους θησαυρούς της χώρας, συνοδευόμενος από τους κορμούς και τις εμβληματικές αποσκευές της Louis Vuitton.
Γιορτάζοντας το πρωτοπόρο πνεύμα του οίκου, η νέα καμπάνια αποκαλύπτει το πανοραμικό τοπίο λιμνών και βουνών της Κίνας – αποτυπώνοντας την στοχαστική ουσία ενός ταξιδιού, όπου τα σχέδια της Louis Vuitton στέκουν ως σιωπηλοί μάρτυρες μιας πορείας διαμορφωμένης από την ομορφιά.