fbpixel

Search icon
Search
2023 in a nutshell: Οι πιο hot fashion μάρκες και τα best-selling items του έτους
TRENDS & CATWALKS

2023 in a nutshell: Οι πιο hot fashion μάρκες και τα best-selling items του έτους

Αυτά είναι τα most-loved brands και τα προϊόντα που όλοι έχουν φορέσει φέτος


Αν θέλετε να μάθετε ποιες ήταν οι πιο hot μάρκες μόδας και κομμάτια για το 2023, έχουμε τις απαντήσεις. Μια νέα έκθεση που συντάχθηκε από την παγκόσμια πλατφόρμα αγορών μόδας Lyst αποκαλύπτει τα πολυτελή brands και τα κομμάτια που οι αγοραστές δεν μπόρεσαν να χορτάσουν φέτος, από την Miu Miu που στέφθηκε μάρκα της χρονιάς για δεύτερη φορά μέχρι το tank top της Loewe και το mesh ballet flat της Alaïa. 

Διαβάστε παρακάτω για να μάθετε τα πάντα σχετικά με τις φετινές μάρκες και τα αντικείμενα μόδας που απέκτησαν it-status

The Hottest Fashion Brands 2023

The Brand: Miu Miu

11160386.webp

Ο ιταλικός οίκος μόδας Miu Miu στέφθηκε από το Lyst ως η μάρκα της χρονιάς, καταλαμβάνοντας την πρώτη θέση για τη μόδα 2023. Η εταιρεία Miuccia Prada και ο Raf Simons είχαν μια γεμάτη χρονιά, από το λανσάρισμα πολυσυζητημένων συνεργασιών με τη New Balance και την Church's μέχρι τη δημιουργία συναρπαστικών καμπανιών με πρωταγωνίστριες τις Gigi Hadid και Kendall Jenner.

Σύμφωνα με στοιχεία που συγκεντρώθηκαν από 200 εκατομμύρια αγοραστές μόδας τους τελευταίους 12 μήνες, το Lyst αποκαλύπτει ότι οι διαδικτυακές αναζητήσεις για το Miu Miu αυξήθηκαν κατά 39% σε ετήσια βάση, ενώ η κασμιρένια ζακέτα με το λογότυπο βιβλιοθηκάριος-πυρήνας του οίκου σημείωσε αύξηση 12% μετά την εμφάνισή της στην πασαρέλα AW23. Εν τω μεταξύ, η παγκόσμια ζήτηση για τα cult μπαλαρίνες τους - το σχήμα παπουτσιού της χρονιάς - συνέχισε να αυξάνεται, σημειώνοντας αύξηση 75% μεταξύ Μαρτίου και Σεπτεμβρίου.

The Logo: Loewe

loewe-the-logo.webp

Η τρέχουσα logomania της Loewe δεν δείχνει σημάδια ύφεσης, με το χαρακτηριστικό σήμα της με το τετραπλό L να έρχεται στην κορυφή των λογότυπων μόδας το 2023. Αυτό οφείλεται σε μεγάλο βαθμό στην τεράστια επιτυχία του Anagram tank top της μάρκας, το οποίο ήταν μία από τις πιο καυτές αγορές μόδας του φετινού καλοκαιριού και έχει εξαντληθεί σε μεγάλο βαθμό από τότε που η Kylie Jenner το φόρεσε στην Εβδομάδα Μόδας του Παρισιού πέρυσι. Τον Απρίλιο, έγινε το πιο καυτό προϊόν του δεύτερου τριμήνου, με τις αναζητήσεις να αυξάνονται κατά 132% σε σχέση με το προηγούμενο έτος.

Αλλά δεν είναι μόνο τα μπλουζάκια της Loewe που φεύγουν από τα ράφια. Οι δημοφιλείς τσάντες-καλάθια Anagram της μάρκας έχουν πλέον εξασφαλίσει και αυτές cult status, με τις αναζητήσεις να έχουν αυξηθεί κατά 170% σε σχέση με πέρυσι, ενώ η ζήτηση για τα τζιν Anagram έφτασε σε ιστορικά υψηλά επίπεδα τον Ιούνιο.

The Trend: Hot Pants

hailey-bieber-092623-5-932165f86e7e485f9fc56448c27239bd.webp
Image source: Splashnews

Αν πέρυσι η micro mini φούστα βρέθηκε στο επίκεντρο του ενδιαφέροντος, φέτος το παντελόνι είναι το παντελόνι. Οι αναζητήσεις για τα πολύ κοντά σορτς αυξήθηκαν κατά 133% σε ετήσια βάση και η Emma Corrin δημιούργησε μια viral στιγμή όταν περπάτησε στην πασαρέλα AW23 της Miu Miu με ένα ζευγάρι χρυσά εσώρουχα με παγιέτες - στη συνέχεια, οι αναζητήσεις για το brand αυξήθηκαν κατά 257% μέσα σε 24 ώρες. Από τότε, οι αγαπημένες μας A-listers και street stylers έχουν καθιερώσει το στιλ. 

The Shoe: Alaïa’s Mesh Ballet Flat

mesh-flats-307524-1685247261362-main900x0c.jpg
Image source: @erinoffduty

Δεν υπάρχει αμφιβολία για το ποιο ήταν το it shoe του 2023: οι διχτυωτές μπαλαρίνες. Και παρόλο που όλοι, από την Bottega Veneta μέχρι την The Row, έβγαλαν τις δικές τους εκδοχές του "naked shoe", κάθε αληθινός φαν της μόδας ήξερε ότι το μόνο ζευγάρι που άξιζε να επενδύσει κανείς ήταν από την Alaïa.

The Trainer: Adidas Samba

23448bce33e8357d50cbde9ea397c035.jpg
Adidas x Grace Wales Bonner

Το βραβείο για το casual παπούτσι του καλοκαιριού πηγαίνει στα αθλητικά παπούτσια Samba της Adidas. Τα εγκεκριμένα από τις διασημότητες, 73 ετών, αθλητικά παπούτσια έχουν εντοπιστεί σε μερικά από τα μεγαλύτερα ονόματα της μόδας, από την Bella Hadid και την Kendall Jenner μέχρι την Kaia Gerber και τη Rihanna, και σύμφωνα με το Lyst οι αναζητήσεις για αυτά έχουν αυξηθεί κατά 43% μόνο τους τελευταίους τέσσερις μήνες, με τα δημοφιλή αθλητικά παπούτσια να αναζητούνται κάθε 1,7 λεπτά στην πλατφόρμα.

Αλλά δεν είναι μόνο οι διασημότητες και οι influencers που τα αγαπούν. Τα αθλητικά παπούτσια έχουν κερδίσει πολλούς πόντους στο κοινό της μόδας φέτος χάρη σε μια σειρά από φρέσκες συνεργασίες, μεταξύ άλλων με τον Pharrell Williams και τη σχεδιάστρια Grace Wales Bonner με έδρα το Λονδίνο. Τον Νοέμβριο, οι αναζητήσεις εκτοξεύτηκαν κατά 13.227% για το Adidas by Wales Bonner ponyskin Samba την εβδομάδα που κυκλοφόρησαν τα παπούτσια, αποδεικνύοντας ότι πρόκειται να γίνουν μια πραγματικά cult αγορά.

Feature image courtesy of: Miu Miu