Τι είναι στην πραγματικότητα η τέχνη; Τις απαντήσεις σε αυτό το αμφιλεγόμενο ζήτημα προσπαθεί να αναζητήσει η Tiffany&Co. με τον πιο ευρηματικό τρόπο. Ως ο μεγαλύτερος σπόνσορας της έκθεσης Whitney Biennial που αναμένεται να καταφτάσει την άνοιξη του 2017, το γνωστό luxurious brand αναλαμβάνει την παραγωγή μιας σειράς από πέντε βίντεο που αποδεικνύουν πως η τέχνη είναι πάνω απ’ όλα ικανή να επεκτείνει τους ορίζοντες της αντίληψης και της φαντασίας των ανθρώπων. Σε αυτά, φιλοξενούνται μοναδικές συζητήσεις μεταξύ κριτικών και σύγχρονων παραγωγών της μοντέρνας τέχνης. Πρωταγωνιστής του πρώτου μέρους των εκπαιδευτικών short films της σειράς “New Ways of Seeing”, ενός κύκλου εμπνευσμένου από μια παραγωγή του BBC το 1972, είναι με το ιδιαίτερο χιούμορ του ο επικεφαλής κριτικός τέχνης του New York Magazine, Jerry Saltz. Στην μίνι ταινία, ο Saltz ξεκινάει να αναφέρεται στον Botticelli, τον Picasso και τον Duchamp, προτού εμπλακεί σε συζητήσεις με τους καλλιτέχνες της σύγχρονης εποχής, Shantell Martin, Oliver Jeffers και Kehinde Wiley. Όπως φαίνεται, η Tifanny&Co. ακολουθεί με την σειρά της μια νέα μόδα που έχει ξεκινήσει και θέλει τα fashion brands να μετατρέπονται σε εμπνευστές σημαντικών πολιτιστικών projects. Ο Fendi βοήθησε στην αποκατάσταση της Fontana di Trevi, η Tod’s χρηματοδότησε την συντήρηση του Κολοσσαίο και ο οίκος Gucci αποκατέστησε παλιές ταινίες του σινεμά από το Φεστιβάλ Καννών. Τώρα, λοιπόν, είναι η σειρά της Tiffany&Co. να προσφέρει το δικό της έργο, υπενθυμίζοντας στους ανθρώπους πως η τέχνη είναι παράλληλη με την ύπαρξη.
ΚΕΙΜΕΝΟ ΜΑΡΙΑ ΑΡΑΜΠΑΤΖΙΔΟΥ