Το Harrods του Λονδίνου, ένα από τα μεγαλύτερα και πιο ιστορικά εμπορικά κέντρα στον κόσμο, υποδέχεται μια νέα άφιξη - αυτήν τη φορά το pop-up café του οίκου Jimmy Choo. Από τις πρώτες κιόλας φωτογραφίες, καταλάβαμε πως πρόκειται για ένα περιβάλλον βγαλμένο από παραμύθι, που χρησιμοποιεί το ροζ ως βασικό χρώμα σε κάθε γωνία.
Οι πληροφορίες αναφέρουν πως το εντυπωσιακό café εντός του περίφημου πολυκαταστήματος, θα παραμείνει ανοιχτό έως τις 30 Σεπτεμβρίου του τρέχοντος έτους, προσκαλώντας το κοινό να βιώσει μια once-in-a-lifetime εμπειρία, που συνδυάζει ιδανικά τη μόδα με τη γαστρονομία.
Inside the pink oasis!
Ένας μικρός, ultra cute χώρος φωτίζει τον όροφο στον οποία στεγάζεται μέσα στο Harrods, κεντρίζοντας το ενδιαφέρον των περαστικών. Ένας παράδεισος στην πιο funky εκδοχή του, με girly αισθητική και πολυτελείς λεπτομέρειες. Το πρωταγωνιστικό ροζ έχει ταιριάξει συγκλονιστικά με το glossy χρυσό - δύο χρώματα που ο Jimmy Choo επιλέγει συχνά για τις συλλογές αξεσουάρ και υποδημάτων του.
Το Choo Café, όπως ονομάζεται, βρίσκεται στο shoe department του εμπορικού καταστήματος, ενώ σκοπό έχει να προσφέρει στους επισκέπτες του την απόλυτη εμπειρία αγγλικού τσαγιού για τους λάτρεις του είδους, αλλά και για τους αθεράπευτους fashion addicts!
Το ροζ επιλέχθηκε ως σήμα κατατεθέν του luxury brand, υποστηρίζοντας τη φράση "Think pink" και αναδεικνύοντας μια πιο αισιόδοξη πλευρά της ζωής - μιας πλευράς που όλοι μας έχουμε ανάγκη. Ακόμη, η απόχρωση αυτή λειτουργεί και ως μια προαναγγελία για όσα πρόκειται να δούμε στη νέα συλλογή του οίκου με τίτλο "Varenne Avenue", η οποία θα ενταχθεί στην οικογένεια δερμάτινων ειδών "Varenne" και αναμένεται να κυκλοφορήσει το ερχόμενο φθινόπωρο. Μια πρώτη γεύση της collection δίνεται εντός του café.
Πέρα από εκλεκτούς καφέδες και γευστικά τσάι, το café θα προσφέρει κι εξαιρετικά γλυκά, καθώς και πεντανόστιμα snacks. To μενού φαγητού θα επιμεληθούν οι βραβευμένοι σεφ του Harrods μ' έμφαση στο βρετανικό καλοκαίρι - από φρέσκες φράουλες, σμέουρα, τσάι και σαμπάνια, μέχρι κλασικά σάντουιτς, ιδανικά για picnic.
Κι όμως, αυτό δεν είναι το πρώτο café ενός επώνυμου fashion brand που ανοίγει στο Harrods. Το 2019, η Fendi άνοιξε το δικό της pop-up café μέσα στο διάσημο πολυκατάστημα, με το μονόγραμμα της μάρκας σε όλους τους εσωτερικούς χώρους, σε καπουτσίνο και σε κέικ.
Κάτι τέτοιο συμβαίνει και στην προκειμένη περίπτωση, με το logo του οίκου να πρωταγωνιστεί σε εκλεκτά σερβίτσια, σε μπισκότα, στα τραπέζια και στις γωνιές όλου του χώρου. Παράλληλα, καθρέφτες και μεταλλικές προσθήκες απογειώνουν το τελικό αποτέλεσμα, απογειώνοντας το όλο design concept.
Ποτέ άλλοτε ένα ταξίδι στη βρετανική πρωτεύουσα δε φάνταζε τόσο πολυπόθητο, με μια επίσκεψη στο Choo Café να εξιτάρει του λάτρεις της μόδας, αλλά και των εκλεκτών γεύσεων!