Για να σηματοδοτήσει το πρώτο του pre-Fall 2022 show στη Νότια Κορέα που έλαβε χώρα στις 30 Απριλίου, ο οίκος Dior άνοιξε ένα νέο pop-up κατάστημα στη Seoul, το οποίο έχει ήδη καταφέρει να γίνει συνώνυμο της πολυτέλειας και της μοναδικής σχεδιαστικής ταυτότητα του γαλλικού fashion house.
Η εντυπωσιακή boutique βρίσκεται στο Seongsu-dong, μια πρώην εγκαταλελειμμένη βιομηχανική περιοχή που, πλέον, έχει μετατραπεί σε έναν ultra modern δρόμο, και περιβάλλεται από κήπους σε γαλλικό στιλ, ενώ εκτείνεται προς τα πάνω, με αποτέλεσμα να θυμίζει ένα πολυώροφο κτίριο, που απλώνεται σε μια έκταση σχεδόν 1.700 τετραγωνικών μέτρων.
Η τεράστια δομή από μεταλλικό πλέγμα που καλύπτεται από μια γυάλινη οροφή παραπέμπει στην πρόσοψη ενός παλιού παριζιάνικου κτιρίου εμπνευσμένου από τα πρόσφατα ανακαινισμένα ιστορικά κεντρικά γραφεία της εταιρείας στη λεωφόρο 30 Avenue Montaigne, τα οποία αποτελεί ό,τι πιο hot αυτήν τη στιγμή στην Πόλη του Φωτός.
Το κατάστημα περιέχει διάφορα corners στο εσωτερικό του, το καθένα αφιερωμένο σε ένα συγκεκριμένο τμήμα της γυναικείας σειράς ενδυμάτων με την υπογραφή του οίκου. Μια ξύλινη μονάδα στο κέντρο του pop-up store, εμπνευσμένη από φιλοξενεί τη συλλογή pre-Fall '22, που σχεδιάστηκε από την creative director του Dior, Maria Grazia Chiuri.
Γύρω από τη μονάδα υπάρχει ένα τμήμα παπουτσιών, όπου μπορεί ο επισκέπτης να ανακαλύψει τις πιο updated συλλογές με sneakers του luxury brand, ενώ ένας ακόμη χώρος στο ίδιο σημείο είναι αφιερωμένος στις τσάντες, καθώς και σε άλλα mini δερμάτινα είδη. Μια βιτρίνα παρουσιάζει την Dior Chez Moi homewear capsule collection. Να σημειωθεί πως υπάρχει ένα ειδικά διαμορφωμένο δωμάτιο, το οποίο επιτρέπει στους πελάτες να προσαρμόσουν τα Dior Book Totes τους, βάσει του δικού τους γούστου.
Το τεράστιο κτίριο στεγάζει επιπλέον ένα πανέμορφο café με μια γιγαντιαία οθόνη που αναπαράγει έναν όμορφο ψηφιακό κήπο "trompe l'oeil" ως background: ένα αντίγραφο των κήπων του σπιτιού στο οποίο μεγάλωσε ο ίδιος ο Christian Dior ως παιδί, στην Granville της Νορμανδίας. Κατόπιν κράτησης, οι επισκέπτες μπορούν να απολαύσουν ένα ποτό σε αυτόν τον μαγικό κήπο, ο οποίος μεταμορφώνεται ανάλογα με τις στιγμές μέσα στην ημέρα και με βάση το φυσικό φως. Το θέαμα είναι τόσο εντυπωσιακό και ρεαλιστικό.
Το εγχείρημα αυτό επιτρέπει στον Dior να επικοινωνεί και να ενισχύει τα ερείσματά του στην Ασία και, το πιο σημαντικό, να δοκιμαστεί αγοραστικά στη νεότερη ανερχόμενη συνοικία της Seouls, μιας στρατηγικής αγοράς για το διάσημο fashion house. Ο οίκος Dior, η ναυαρχίδα του ομίλου LVMH, αναπτύσσεται σταθερά στη Νότια Κορέα, όπου πλέον διαθέτει 17 καταστήματα, πέρα από το συγκεκριμένο pop-up store. Το τελευταίο σχεδιάστηκε για να παραμείνει στη θέση του για τουλάχιστον ενάμιση χρόνο -ή ακόμη και περισσότερο, εάν χρειαστεί-, παρουσιάζοντας νέες μοναδικές capsule collections από εποχή σε εποχή.
Περιηγηθείτε στην gallery για να δείτε περισσότερες φωτογραφίες του καταστήματος!
Tour the rest, παρακολουθώντας το παρακάτω video!
Φωτογραφίες: Superfuture