Το Cycladica… είναι η λεκτική και οπτική αποτύπωση του οράματος της Λασκαρίνας Διδώνη και του Γιάννη Δαρζέντα, ενός νέου και ταλαντούχου ζευγαριού με ραφιναρισμένη αισθητική, που δημιούργησε το site, το οποίο καταπιάνεται με τον πυρήνα του τουριστικού προορισμού, αυτό που ονειρευόμαστε όταν σκεφτόμαστε διακοπές στην Ελλάδα και μπορεί να συμπυκνωθεί στο slogan “Slow Living, Greek Style”. Έμπνευση… αποτέλεσε η λατινική φράση “Mea Terra” (η δική μου γη), ο τόπος που αισθανόμαστε σπίτι μας.
Εμπνευστήκαμε από τις Κυκλάδες και συνθέσαμε μια ταυτότητα, η οποία επικοινωνεί ζεστασιά και φιλικότητα, διατηρώντας τον premium χαρακτήρα της. Ορίσαμε τη στρατηγική τοποθέτηση, δημιουργήσαμε το όνομα και αναπτύξαμε μια ολοκληρωμένη οπτική ταυτότητα, που ξεδιπλώθηκε σε μια σειρά εφαρμογών, από τους προσωποποιημένους χάρτες και τις σημάνσεις των σπιτιών, έως τις πετσέτες θαλάσσης κι ένα δυναμικό website με online κρατήσεις, παράθυρο στο κυκλαδικό τοπίο.
Το site… θα μπορούσε να πει κανείς ότι είναι μια ωδή σ’ ένα αρχιπέλαγος ελληνικών νησιών, αφού εμπεριέχει έναν τρόπο ζωής απλό, στοιχειώδη, αιώνιο. Αντικατοπτρίζει βαθύ σεβασμό στην κουλτούρα, την αρχιτεκτονική και την παράδοση στα νησιά που θεωρείς ως σπίτι. Αντιλαμβάνεται την ανάγκη για ποικιλία προορισμών κι εμπειριών, όπως τα Αναφιώτικα, το κυκλαδίτικο χωριό στην καρδιά της Αθήνας, και υπογραμμίζει τη γνώση ενός από τους πιο μυθικούς και μαγικούς προορισμούς στον κόσμο, αυτόν της Σαντορίνης.
Η συνεργασία με τους ιδιοκτήτες… ήταν μαγική. Θα μπορούσαμε να πούμε ότι ήταν «ο ιδανικός πελάτης». Ξεκινήσαμε με μια τεχνική που ακολουθούμε στο γραφείο, ένα ομαδικό παιχνίδι με κάρτες, όπου ορίσαμε τις αξίες του brand. Στη συνέχεια, η Λασκαρίνα και ο Γιάννης μάς έδωσαν το στίγμα που θέλουν ν’ αφήσουν και η πρώτη φάση ολοκληρώθηκε με το όνειρο κάθε δημιουργού, που δεν είναι άλλο από μια “Carte Blanche”. Δουλέψαμε με πάθος, φροντίδα και προσοχή στη λεπτομέρεια, για ένα αποτέλεσμα που αγαπήθηκε πολύ.
Όταν η Ελλάδα είναι το κυρίαρχο στοιχείο… σ’ ένα project, είναι δώρο, γιατί έχουμε τα καλύτερα συστατικά στα χέρια μας και δημιουργούμε για κάτι που αγαπάμε. Γνωρίζουμε το DNA της χώρας και φυσικά, σχεδιάζουμε έξω από τα κλισέ και τις ευκολίες. Δε μας αφορά το αναμενόμενο, το οποίο δεν είναι η ψυχή της χώρας, αλλά η αποτύπωση. Οι σχεδιαστές πρέπει ν’ αποτυπώνουν τον τόπο με ματιά αλήθειας και να επικοινωνούν παγκόσμια την πραγματική εικόνα. Η ομορφιά ενός τόπου δεν είναι μόνο τα ειδυλλιακά τοπία, αλλά και κάποιες ιδιαιτερότητές του.Η τελική φάση του έργου… συνέπεσε με την παγκόσμια υγειονομική κρίση, κι ενώ υπήρξε μια 15ήμερη παύση εργασιών, η αισιοδοξία και η τόλμη των ιδιοκτητών μάς έκαναν να είμαστε πανέτοιμοι για τη φετινή τουριστική σεζόν, που σαφέστατα είναι διαφορετική.
Ένας ικανός καλλιτεχνικός διευθυντής… μπορεί να επιλέγει ετερόκλητα στοιχεία και να συνθέτει ένα εναρμονισμένο σύνολο, σαν έναν chef που θέλει να διεγείρει τους γευστικούς κάλυκες και φαντάζεται υπέροχες επιγεύσεις.
Η δουλειά ενός designer είναι… η δημιουργία του οχήματος επικοινωνίας ενός brand, και του ιδιοκτήτη, να γίνει ο πρεσβευτής αυτού. Όταν αυτοί οι δύο κάνουν καλά τη δουλειά τους, τότε έχουμε αυξημένες πιθανότητες ο τελικός αποδέκτης να το ανακηρύξει love brand.
Η dream team του έργου αποτελείται από τους creative directors Μιχάλη Γεωργίου και Δημήτρη Στεφανίδη, τη senior art director Έφη Κουκιά, τον UX/UI designer Θανάση Κακίο, την illustrator Tania Cimatti, την κειμενογράφο Rachel Howard και την project manager Φανή Παλαιολόγου.
ΔΗΜΟΣΙΕΥΤΗΚΕ ΣΤΟ ΠΕΡΙΟΔΙΚΟ GLOW ΣΤΟ ΤΕΥΧΟΣ ΑΥΓΟΥΣΤΟΣ-ΣΕΠΤΕΜΒΡΙΟΣ 2020