Ένα ψηφιακό project. Ένας θρυλικός οίκος. Ένα εμβληματικό κομμάτι μόδας. Όλα αυτά τα στοιχεία αναδεικνύουν την τέχνη της κλασικής καμπαρντίνας, ενώ εμείς μπορούμε να αποκτήσουμε ένα τέτοιο hot item από το ενημερωμένο Intervista στη Θεσσαλονίκη. Ο ιστότοπος artoftrench.com αποτίνει φόρο τιμής στην εμβληματική καμπαρντίνα του οίκου Burberry και σε όσους τη φοράνε, καλώντας τους επισκέπτες του site να επιδείξουν τις δικές τους καμπαρντίνες απ’ όλο τον κόσμο με σκοπό να προβληθούν στη συγκεκριμένη σελίδα. Aπό τον Νοέμβριο του 2009, που πρωτοδημιουργήθηκε, παρουσιάζει μια σειρά πορτρέτων από τον blogger Sartorialist (Scott Schuman), έχοντας πάνω από 22 εκατομμύρια επισκέψεις από τους χρήστες σε 200 και πλέον χώρες. O οίκος μόδας Burberry, με ιστορία που αριθμεί πάνω από 156 χρόνια δεξιοτεχνίας, αναδεικνύει τη βρετανική ευαισθησία. Η καμπαρντίνα παραμένει το key item για όλες τις κολεξιόν, ενώ κατά καιρούς χρησιμοποιείται ώστε να ερμηνευθούν οι τάσεις και το mood της εποχής. Η καμπαρντίνα είναι ένα κλασικό λειτουργικό κομμάτι που δεν έχει φύλο, ενώ ο σχεδιασμός και η αισθητική του παραμένουν διαχρονικά και υπερβαίνουν τις τάσεις της μόδας. Μπείτε στο site και απολαύστε τα πιο ιδιαίτερα street styles με κοινό την καμπαρντίνα.
ΚΕΙΜΕΝΟ ΕΛΕΟΝΩΡΑ ΚΑΝΑΚΗ