fbpixel

Search icon
Search
The Talks: Με την Marketing Manager της Breitling, Έλενα Δεδούση
#GREEKSDOITBETTER

The Talks: Με την Marketing Manager της Breitling, Έλενα Δεδούση

Mε αφορμή την συμπλήρωση ενός χρόνου της boutique στη Θεσσαλονίκη


Παρόλο που μοιάζει να είναι φτιαγμένη για τη συγκεκριμένη θέση, η ίδια ομολογεί πως δεν ήταν όνειρο της να εργαστεί στον χώρο της υψηλής ωρολογοποιίας. Κάπως προέκυψε και πλέον η Έλενα Δεδούση νιώθει πραγματικά τυχερή που μετράει ήδη μια καριέρα 20 ετών στον χώρο.

«Όλα ξεκίνησαν την εποχή του πανεπιστημίου όταν είδα μια αγγελία για την IWC, που τότε πρέπει να εκμυστηρευτώ πως δεν γνώριζα καν. Eξερευνώντας λίγο την ιστορία της ενθουσιάστηκα. Ο χώρος με κέρδισε αμέσως και όταν μετά από κάποια χρόνια ήρθε η πρόταση της Breitling για να αναλάβω το marketing και την επικοινωνία σε Ελλάδα και Κύπρο, μια και το brand ήθελε να επανασυστηθεί στο ελληνικό κοινό, η απάντησή μου ήταν αμέσως θετική. Να λοιπόν που τώρα βρισκόμαστε εδώ, 4 χρόνια μετά και συζητάμε για καινούργια ανοίγματα, επενδύσεις και για μια τεράστια ανάπτυξη σε ένα πολύ σύντομο χρονικό διάστημα...», λέει η ίδια. 

Τι θεωρείς πως είναι luxury σήμερα και ποιες είναι οι αδιαμφισβήτητες αξίες που πρεσβεύει ένα high end brand σύμφωνα με την εμπειρία σου;

Πιστεύω ότι ο όρος «πολυτέλεια» έχει αλλάξει πολύ μέσα στα τελευταία χρόνια ειδικά στη μετά-Covid εποχή. Στις μέρες μας πλέον, θεωρούμε πολυτέλεια το να έχουμε περισσότερο χρόνο για εμάς, για την οικογένειά μας και για τους φίλους μας, για να απολαμβάνουμε ταξίδια και εμπειρίες. Είναι πολύ σημαντικό το γεγονός, ότι καταφέραμε να βάλουμε τα υλικά αγαθά στην άκρη και να δώσουμε περισσότερο βάρος στην προσωπική και ψυχική υγεία μας, στην ποιότητα ζωής μας.

Ένα brand που θέλει να εξελιχθεί και να προχωρήσει μπροστά θα πρέπει σίγουρα να προσφέρει στους πελάτες του αυθεντικές στιγμές, εμπειρίες, εξαιρετική ποιότητα και υπευθυνότητα στις πρακτικές που χρησιμοποιεί. Ο καταναλωτής είναι πλέον πολύ απαιτητικός και επιθυμεί να υπάρχει διαφάνεια όσο αφορά όλα τα μέρη της παραγωγής και της πρώτης ύλης. Και ταυτόχρονα θέλει να επενδύει σε οίκους που δεν προκαλούν και δεν είναι επιφανειακά πολυτελείς, χωρίς ουσία. Η αυθεντικότητα και η ποιότητα θα έλεγα πως είναι λέξεις «κλειδιά».

gr225586-01-1800x2700.jpg

Το κατάστημα Breitling εδώ και έναν χρόνο σχεδόν, φώτισε την αγορά της Θεσσαλονίκης με την υπεροχή που το διακρίνει. Τι πιστεύεις πως κάνει το brand ξεχωριστό και τι νέο έχει φέρει στην πόλη μας;

Oι boutiques της Breitling στην Αθήνα και στη Θεσσαλονίκη, αλλά και σε όλο τον κόσμο, διατηρούν τα ίδια ακριβώς πρότυπα, τα οποία εκφράζουν έναν πολύ πιο casual τρόπο αντιμετώπισης της ζωής. Φέρνουν την πολυτέλεια στην καθημερινότητα. Μέσω αυτής της αισθητικής, καταφέρνει με έναν πολύ άμεσο και φιλόξενο τρόπο να «αγκαλιάσει» όλους τους επισκέπτες, να τους κάνει να νιώσουν σαν το σπίτι τους και αυτό δεν έγκειται μόνο στο design, αλλά και στο customer experience που προσφέρουμε σε όποιον περάσει το κατώφλι μας.

Με μια συλλογή που διαρκώς ανανεώνεται, σε ποιο κοινό θεωρείς ότι απευθύνονται τα νέα μοντέλα ρολογιών Breitling και τι ξεχωριστό έχουν να αφηγηθούν φέτος;

Η Breitling έχει ένα πολύ ευρύ portfolio το οποίο απευθύνεται σε όλες τις ηλικίες και τα φύλα, σε όλους τους τύπους ανθρώπων και είμαι σίγουρη πως καθένας μπορεί να βρει κάτι που να του αρέσει σε αυτό. Αν πάλι όχι, είμαστε έτοιμοι να το δημιουργήσουμε γι' αυτόν. Η στρατηγική του brand είναι ξεκάθαρα customer centric και στόχος μας είναι να προσφέρουμε την ευκαιρία στον πελάτη να βρει μέσω της διαδικασίας εξερεύνησης στην boutique τη συλλογή που τον εκφράζει. Στη συνέχεια, φροντίζουμε να κάνουμε customization σε μέγεθος κάσας, χρώμα καντράν, αλλαγές στο λουράκι, κ.ά., ώστε το ρολόι αυτό να τον αντιπροσωπεύει 100%. Φέτος που γιορτάζουμε 140 χρόνια ιστορίας, είμαστε πολύ περήφανοι γιατί έχουμε να αναδείξουμε πάρα πολλές συλλογές και πολλούς μηχανισμούς βασισμένους στην παράδοσή μας. Ταυτόχρονα, δημιουργήθηκε μια πάρα πολύ περιορισμένης έκδοσης συλλογή καθαρά εορταστική και exclusive.

Τι σε εξιτάρει περισσότερο όσον αφορά στη δημιουργικότητα σε σχέση με τη δουλειά σου; Τι καινούριο σχεδιάζετε να συμβεί;

Σε αυτή την αγορά και ειδικά στην Breitling, κάθε χρόνος που έρχεται φέρνει πολλά καινούρια λανσαρίσματα με διαφορετικό story telling. Είναι ένα άκρως δημιουργικό brand που σου δίνει πολλές αφορμές και υλικό για να στήσεις σε local level την στρατηγική επικοινωνίας. Ειδικά σε μια χώρα όπως η Ελλάδα, που πιστεύω πως ταιριάζει πάρα πολύ στο DNA και στην κουλτούρα της, αισθάνομαι πολύ τυχερή γιατί πραγματικά μου δίνεται ο χώρος να δημιουργήσουμε μαζί με όλη την ομάδα σταθερές βάσεις για το brand και να δουλέψουμε με ανθρώπους που έχουν να προσδώσουν πολλά σε αυτό. Το ότι ανοίξαμε δεύτερη boutique τόσο σύντομα και ήδη συζητάμε για την επόμενη, το ότι έχουμε λανσάρει φέτος ξανά ένα Greek Limited Edition, σχεδιασμένο αποκλειστικά για την χώρα μας, αλλά και όλες οι επενδύσεις που γίνονται για τον Έλληνα καταναλωτή πέρα από τον τουρισμό δείχνουν πως η Breitling ήρθε για να μείνει.

Καταφέρνεις και είσαι πάντα κομψή και λαμπερή. Πώς γίνεται μια γυναίκα καριερίστα να εμφανίζεται πάντα άψογη; Δώσε μας το top 5 των επιλογών σου.

Πάνω από όλα νομίζω ότι έρχεται η άνεση και η πρακτικότητα. Για' αυτό και σπάνια θα με δεις με high heels στην καθημερινότητά μου. Επιλέγω το ανδρόγυνο look και μου αρέσει να κάνω mix&match στους συνδυασμούς μου. Στην γκαρνταρόμπα μου, η οποία έχει αρκετά basic και versatile κομμάτια τα οποία μπορώ να φορέσω με πολλούς διαφορετικούς τρόπους, διατηρώ αρκετές τσάντες -που πιστεύω είναι και η αδυναμία μου- και πάντα τείνω να επιλέγω ελληνικά brands που να έχουν να αναδείξουν κάτι πολύ δημιουργικό σε design με υψηλή ποιότητα.

Τι βρίσκεται στην κορυφή των προτιμήσεών σου για X-mas gift; Tι θα διάλεγες εσύ να κάνεις δώρο φέτος στα αγαπημένα σου πρόσωπα;

Ένα ωραίο δώρο για μένα θα μπορούσε να είναι μια καλή κρέμα προσώπου ή ότι έχει να κάνει με την skincare ρουτίνα μου, είμαι βλέπεις παθιασμένη με αυτό το θέμα. Όταν διαλέγω δώρα για τους αγαπημένους μου φροντίζω να είναι κάτι που να τους αρέσει και να τους εκφράζει, για παράδειγμα κάτι που να έχει σχέση με τα χόμπι τους ή αλλιώς κάτι που να έχει μια πιο συναισθηματική πινελιά. Μια ωραία κορνίζα με εκτυπωμένη μια οικογενειακή φωτογραφία από τις τελευταίες μας διακοπές, ένα vintage κομμάτι από την ντουλάπα της γιαγιάς που περνάει στην επόμενη γενιά, μια εκδρομή για όλους μας, αυτά είναι δώρα που σίγουρα θα εκτιμηθούν τελικά και όλοι θα απολαύσουν.

Ποιος είναι ορισμός της ομορφιάς για σένα;

Μεγαλώνοντας καταλαβαίνω πόσο υποκειμενική είναι η ομορφιά τελικά και πόσο αλλάζουν τα standards μας με την πάροδο του χρόνου. Για εμένα θα έλεγα ότι ομορφιά είναι κάτι που πηγάζει από την καθαρότητα του χαρακτήρα. Πάντα με γοήτευαν και πάντα θα με γοητεύουν οι άνθρωποι που είναι αυθεντικοί, που έχουν ειλικρίνεια και που δεν φοβούνται να απλώσουν το χέρι τους και να σε κάνουν μια αγκαλιά όταν το έχεις ανάγκη. Η ανθρώπινη επαφή, το μοίρασμα, η φροντίδα και η στοργή είναι για μένα το Α και το Ω της αληθινής σχέσης και οι άνθρωποι που μου το προσφέρουν αυτό είναι για μένα οι πιο όμορφοι.

image00002.jpg

Περιέγραψε μας με τρεις λέξεις τον εαυτό σου...

Ακόμα προσπαθώ να με ανακαλύψω και δεν έχω καταλήξει κάπου να ξέρεις. Είμαι μάλλον ένας άνθρωπος με αντιφάσεις. Είμαι πολύ εσωστρεφής αλλά με κοινωνικές εξάρσεις, μου αρέσει πολύ η ρουτίνα μου αλλά βαριέμαι γρήγορα και κάνω πολύ εύκολα φίλους, ενώ ταυτόχρονα βάζω αυστηρά όρια στη ζωή μου πλέον.

Η χαρά της ζωής περιλαμβάνει...

Την οικογένειά μου, τον άνθρωπό μου, πολλά ταξίδια, κυριακάτικα τραπέζια, βράδια με τις φίλες μου, πολύ shopping και φαγητό.

Ποιο είναι το πιο αγαπημένο σου αντικείμενο που δεν αποχωρίζεσαι ποτέ ή κάποιο αξεσουάρ που φοράς για χρόνια;

Ξεκάθαρα το ρολόι μου. Ανά διαστήματα μπορεί να αλλάζει, για παράδειγμα άλλαξα πρόσφατα το ρολόι που φορούσα για 4 χρόνια και τώρα έχω πάρει ένα σε πολύ διαφορετικό στιλ, αλλά η αγάπη μου ή μάλλον η λατρεία μου για αυτά παραμένει. Δεν μπορώ να φύγω από το σπίτι μου χωρίς να φοράω ένα ρολόι στον καρπό μου, αισθάνομαι πως κάτι μου λείπει.

Πώς ονειρεύεσαι τα Χριστούγεννα που έρχονται...

Αυτά τα Χριστούγεννα θα ήθελα να τα περάσω με πολύ αγαπημένους μου ανθρώπους μακριά από την Αθήνα. Έχω πολύ ανάγκη να ξεκουραστώ, να περάσω ποιοτικό χρόνο μαζί τους και να είμαι στη φύση. Αυτό νομίζω είναι που γεμίζει τις μπαταρίες μου ώστε όταν επανέλθω να είμαι έτοιμη για την καινούρια χρονιά που θα είναι σίγουρα άλλη μια πρόκληση.

Φωτογραφία: Χριστίνα Δημητριάδου