fbpixel

Search icon
Search
The Row: Οι διάσημες αδερφές Olsen έχτισαν την ταυτότητα του luxury brand τους με κεντρική φιλοσοφία την «ήσυχη πολυτέλεια»
MAGAZINE

The Row: Οι διάσημες αδερφές Olsen έχτισαν την ταυτότητα του luxury brand τους με κεντρική φιλοσοφία την «ήσυχη πολυτέλεια»

Η απαράμιλλη κομψότητα δε χρειάζεται να ζητωκραυγάσει για να αποδείξει την αξία της


Σε μια εποχή που τα πάντα εδραιώνονται βάσει του engagement, οι τάσεις γεννιούνται μέσα από το TikTok και οι οίκοι μόδας ανταγωνίζονται σε show- υπερπαραγωγές ο ένας τον άλλον, για να τραβήξουν την προσοχή του κοινού, το fashion brand The Row καταφέρνει και στέκεται ανεπηρέαστο, σαν ένας σιωπηλός κολοσσός που -ωστόσο- έχει τεράστια δύναμη να έλκει το ενδιαφέρον. Χωρίς φαντασμαγορικές καμπάνιες, χωρίς celebrities να το προωθούν με αντάλλαγμα εκατομμύρια, χωρίς καν το ίδιο το brand να μιλάει για τον εαυτό του, βρίσκεται στο προσκήνιο, απασχολεί και επηρεάζει. Αυτή ακριβώς η μετριασμένη προσέγγιση στη στρατηγική του και ο μινιμαλισμός στη σχεδιαστική του φιλοσοφία είναι που το κατέστησαν ένα από τα πιο ισχυρά ονόματα στον κόσμο της μόδας σήμερα.

img-0565.jpg
Mary-Kate και Ashley Olsen

Το 2006, λοιπόν, οι αδερφές Mary-Kate και Ashley Olsen έχτισαν έναν μύθο βασισμένο στην αποκλειστικότητα της διακριτικότητας. Αφορμή στάθηκε η δυσκολία στην αναζήτηση του τέλειου λευκού T-shirt από την Ashley. Τότε ήταν που οι διάσημες δίδυμες αδερφές διέκριναν το κενό που υπήρχε στην αγορά ως προς τη σύνδεση της πολυτέλειας με την καθημερινότητα. Έτσι, ως fashion icons της εποχής οι ίδιες, αποφάσισαν να το καλύψουν με μια δική τους πρόταση: ένα brand που θα προσέφερε διαχρονικά και ποιοτικά items, από τα πιο βασικά μέχρι άψογα ραμμένα κοστούμια και αξεσουάρ. Το όνομά του το εμπνεύστηκαν από τη Savile Row, τον ιστορικό δρόμο του Λονδίνου, για να αντικατοπτρίζει τη φιλοσοφία τους. Σιγά σιγά, το The Row έγινε η ενσάρκωση της “quiet luxury”, της ουσιαστικής πολυτέλειας που δε φωνάζει, αλλά έχει τον τρόπο να κυριαρχεί. 

07-0641-done-1200x.jpg

Η επιτυχία του βασίστηκε τελικά ακριβώς σε αυτήν την άρνησή του να παίζει με τους κανόνες της σύγχρονης βιομηχανίας της μόδας. Στις συλλογές του δεν υπάρχουν κραυγαλέα λογότυπα. Τα κομμάτια του δεν αναγνωρίζονται από κάποιο signature print ή χρωματική ταυτότητα, αλλά από την τελειότητα της κατασκευής τους.Τελικά, αυτή η σκόπιμη απόσταση από την εμπορευματοποίηση έφερε το brand σε μια premium θέση, χαρίζοντάς του μία -σχεδόν- ελιτίστικη αύρα. Έτσι, όσοι πιστά το επιλέγουν, δεν το κάνουν για να αγοράσουν ένα όνομα, αλλά για να επενδύσουν στην πολυτέλεια ενός απόλυτα ισορροπημένου πατρόν, ενός αψεγάδιαστου κασμιρένιου παλτό, μιας μίνιμαλ δημιουργίας που αποπνέει εκλεπτυσμένη αυτοπεποίθηση. Το The Row αποδεικνύει πως δε χρειάζεταιinfluencers. Το φοράνε αυτοί που πιστεύουν ότι η επιδεικτική κατανάλωση είναι περιττή - γυναίκες και άντρες που ξέρουν από στιλ και δε νιώθουν την ανάγκη να το αποδείξουν σε κανέναν.

00003-the-row-spring-2025-ready-to-wear-credit-brand.jpg

Το The Row δεν είναι τάση, είναι το αντίδοτο στις τάσεις

Η μόδα είναι ένας κύκλος ασταμάτητης κατανάλωσης. Οι τάσεις έρχονται και παρέρχονται, και η fast fashion τρέχει να προωθήσει το επόμενο viral item. Το The Row αρνείται να γίνει κομμάτι αυτού του μηχανισμού. Τα ρούχα του δε φτιάχνονται για να τα φοράς μία σεζόν, είναι επενδύσεις, σχεδιασμένα ώστε να δείχνουν το ίδιο σύγχρονα και σε 10 ή 20 χρόνια. Η ποιότητα των υλικών και η προσοχή στη λεπτομέρεια καθιστούν κάθε συλλογή του ανθεκτική στον χρόνο, τόσο σε επίπεδο αισθητικής όσο και σε επίπεδο κατασκευής. Κόντρα στα επιφανειακά “quiet luxury” brands, το The Row παραμένει ουσιαστικά πολυτελές, κι αυτό είναι που το κάνει πιο relevant από ποτέ.

«Η επιτυχία του The Row δε βασίζεται στο hype, αλλά στη διαχρονική αξία. Και ίσως, σε έναν κόσμο γεμάτο εφήμερες τάσεις, αυτό να είναι το πιο ισχυρό trend από όλα»
the-row-ss-2025-runway-the-impression-020-scaled.jpg

Πολυτέλεια και ανεξαρτησία

Όπως τονίσαμε, το The Row δεν παίζει το παιχνίδι του συστήματος. Δεν εξαρτάται από τις πωλήσεις μιας it-bag (αν και η Margeux αποτελεί μια από τις must-have τσάντες των τελευταίων χρόνων και είναι συνεχώς sold-out) ούτε από τις κινήσεις των μετοχών κάποιου ομίλου. Οι Olsen ελέγχουν πλήρως το brand, επιτρέποντας στο όραμά τους να μείνει αλώβητο από την πίεση της μαζικής παραγωγής. Αυτή η ανεξαρτησία το καθιστά ένα από τα λίγα πραγματικά αυθεντικά luxury brands που απομένουν. Τη στιγμή που και οι μεγαλύτεροι οίκοι υποκύπτουν στις επιταγές των social media και της υπερκατανάλωσης, το The Row παραμένει αμετακίνητο, προβάλλοντας αντίσταση στην υπερβολή και τη φθορά.

Η πραγματική πολυτέλεια δεν είναι η επιδεικτική κατανάλωση. Είναι να έχεις την ελευθερία να μην αποδεικνύεις τίποτα σε κανέναν. Και το The Row το κατάφερε με τον πιο ηχηρά σιωπηλό τρόπο!

ΔΗΜΟΣΙΕΥΤΗΚΕ ΣΤΟ ΠΕΡΙΟΔΙΚΟ GLOW ΣΤΟ ΤΕΥΧΟΣ ΑΠΡΙΛΙΟΥ 2025