Είναι νέα, έχει ένα πλατύ, ειλικρινές χαμόγελο και μια «γοητευτική» ηρεμία στο βλέμμα της. Αν και συχνά την κρύβει πίσω από κάτι φευγάτα, ρετρό γυαλιά, μόλις την αντιληφθείς, δε θες να την προσπεράσεις! Η ομορφιά της είναι προσιτή.Υπάρχει μια φυσικότητα, μια λευκή επιδερμίδα που μ' ένα κόκκινο κραγιόν, ένα μικρό cat-flick στα μάτια και λίγα αξεσουάρ πετυχαίνει το απόλυτο contrast με τα καστανά μαλλιά της. Ούτε τις artistic φωτογραφίες της στο instagram τις εγκαταλείπεις με το πρώτο scroll. Αλλά ας ξεκινήσουμε να μιλάμε για την Αγάπη Ιμπροχώρη λίγο... ανορθόδοξα. Γιατί η ιστορία της γράφεται με ένα καλοδουλεμένο background, που μάλλον εξηγεί πολλά για το πώς διαχειρίζεται την digital εικόνα της αλλά και γιατί δηλώνει “Creative Extraordinaire” και όχι blogger ή influencer.
Έχει σπουδάσει Fashion Design και Brand Indentity στα Πανεπιστήμια UCA & LCF και συνέχιζε να ανεβάζει «στροφές» και να δουλεύει με τον εαυτό, την αισθητική και τη ματιά της στα πράγματα, ως ασκούμενη στο στούντιο του Mario Testino και το atelier της Luella Bartley. Στην πορεία, εργάστηκε ως Assistant Creative Director στα headquarters των Accessorize αλλά και ως Social Media Manager στο Debenhams. Τη βρίσκω στη Θεσσαλονίκη -όπου και είναι η βάση της- συχνά όμως παίρνει μια βαλίτσα και διακτινίζεται στο Λονδίνο, όπου ζούσε για δέκα χρόνια. Και αυτά τα «πέρα δώθε» της πάνε πολύ. Όπως της πάνε και όλα τα ταξίδια. Το www.thegirlnamedlove.com είναι το δικό της fashion & lifestyle blog, ενώ παράλληλα μου εξηγεί ότι τρέχει δυναμικά και δύο δικά της brand. Και είναι ωραίο να βλέπεις κοπέλες που δεν επαναπαύονται και που μπαίνουν δυναμικά στηn αγορά. Το pico λοιπόν, είναι ένα label το οποίο μεταφράζεται σε μια σειρά από κοσμήματα και είναι αυτό που λέμε «ένα παλιό χόμπι» που στην πορεία πήρε τη φόρμα του και έγινε σοβαρή δουλειά, ενώ το VIDEO clothing είναι το knitwear brand της.
Μαζί, κάναμε ένα ωραίο «πέρασμα» από τη δουλειά και την εικόνα της, στα κρυφά beauty tips της, σε όσα την κάνουν να χαμογελάει, στην επιρροή των γονιών της και σε όλα όσα «τρελά» και ωραία ελπίζει για το μέλλον. Η συνέχεια, σε αυτό το ζωηρό πλάσμα που πατάει γερά στα πόδια του, που λατρεύει τις ταινίες του Wes Anderson και τις φωτογραφίες του Tim Walker, που απολαμβάνει να «φλερτάρει» με το ροζ αλλά και με αυτό το αίσθημα που «σκάει» μέσα της, όταν βλέπει… πυροτεχνήματα -ναι καλά διαβάσατε, πυροτεχνήματα.
Η εικόνα σου και η αισθητική σου είναι επαγγελματικά «εργαλεία». Πόσο εύκολο είναι να χτίσεις, ως γυναίκα, το δικό σου visual identity και να διαφοροποιηθείς στον απαιτητικό χώρο του διαδικτύου, σε μια εποχή που όλοι επενδύουν στην “digital παρουσία” τους;
Σίγουρα το 2018 είναι πολύ πιο δύσκολο να ξεχωρίσεις στον digital κόσμο απ’ ότι ήταν 10 χρόνια πριν, επί εποχές MySpace. Το προσωπικό visual identity του καθενός βρίσκω ότι είναι κάτι εύκολο να επιτευχθεί, καθώς πηγάζει από μέσα μας. Ό,τι δημιουργείς από μόνος σου είναι αυτόματα μέρος της ταυτότητας σου και άρα μοναδικό και ξεχωριστό. Κάνεις άλλος δεν μπορεί να δει τον κόσμο μέσα από τα μάτια σου, όποτε και η οπτική που έχεις για τα πράγματα είναι μοναδική.
Τι σε οδήγησε στη εργασία που κάνεις σήμερα και ποιο κομμάτι της σου δίνει τη μεγαλύτερη χαρά και ικανοποίηση;
Από πού να ξεκινήσω! Έχω δουλέψει σε πολλά και διαφορετικά πόστα στη διάρκεια της καριέρας μου, από τα όποια κράτησα τα καλύτερα στοιχεία και δημιούργησα τον τέλειο ρόλο για μένα. Αποκαλώ τον εαυτό μου creative extrordinaire που σημαίνει, ότι με ενθουσιάζει και με προσελκύει οτιδήποτε είναι δημιουργικό. Είμαι πολύ ελαστικό boss και η μεγαλύτερη χαρά είναι, ότι μπορώ και δουλεύω για τον εαυτό μου ως freelancer.
Σε τι φάση της ζωής σου σε πετυχαίνουμε αυτή την περίοδο;
Είναι μια μεταβατική περίοδος καθώς μετά από μια δεκαετία στο Λονδίνο, όπου σπούδασα και δούλεψα, επέλεξα να γυρίσω στη Θεσσαλονίκη και να αφοσιωθώ στα δικά μου projects.Τα δυο brand μου, το pico και το VIDEO clothing, το blog μου www.thegirlnamedlove.com, όπου αναρτώ άρθρα για επιχειρηματικότητα, social media, small business, μόδα, ομορφιά και ταξίδια αλλά και τον ρόλο μου ως freelance social media manager.
Ποια είναι τα basics του προσωπικού σου στιλ;
T-shirts, παντελόνια cigarette, midi φούστες, καλοραμμένα blazer σε αντρική γραμμή, oversized πουλόβερ και φυσικά denim.
Το Instagram είναι μια πλατφόρμα στην οποία όλο και περισσότερες γυναίκες διεκδικούν επαγγελματική αποδοχή, δημοσιότητα και άμεσα ή έμμεσα, ένα μερίδιο σε μια ταχέως αναπτυσσόμενη αγορά. Ποια προσόντα πιστεύεις, ότι πρέπει να έχουν για να επιβιώσουν;
Για μένα μετρά περισσότερο το περιεχόμενο και λιγότερο το περιτύλιγμα, γι' αυτό και προσπαθώ να δίνω έμφαση στο blog μου και λιγότερο στις φευγαλέες αναρτήσεις των social media. Είναι ένα καταπληκτικό μέσο marketing αλλά ως εκεί. Το προφίλ σου, στο εκάστοτε social media platform δεν σου ανήκει. Ανά πάσα στιγμή μπορεί να χαθεί. Αν κάποιος το βλέπει επαγγελματικά και θέλει να έχει μερίδιο της αγοράς, θα πρέπει να επενδύσει σε κάτι πιο μόνιμο.
Η μεγαλύτερη δύναμη που έχει μια γυναίκα;
Να στηρίζεται στα πόδια της.
Ανέφερε μας μια επιδραστική influencer που παράγει έξυπνο content και την οποία θα πρότεινες να ακολουθήσουμε;
Η Shini Park του blog Park & Cube είναι έξυπνη, την ακολουθώ γιατί έχει το δικό της ξεχωριστό και αναγνωρίσιμο στιλ αλλά και πολύ εύστοχο χιούμορ.
Ποια είναι η γνωριμία που σε καθόρισε στη ζωή σου σε επαγγελματικό επίπεδο;
Οι γονείς μου! Βλέποντας τους να διαχειρίζονται και να επεκτείνουν την οικογενειακή μας επιχείρηση, το VIDEO clothing, όσο ήμουν ακόμα μικρή, με έκανε να νιώθω κι εγώ μέρος της δημιουργίας του και έτσι μυήθηκα στη νοοτροπία του hustling και του σωστού work ethic.
Είσαι εξαρτημένη από…
Τον ήλιο και τον RuPaul.
Ποιο είναι το αγαπημένο σου application και γιατί;
Από τότε που γύρισα στην Ελλάδα ξοδεύω όλο και λιγότερο χρόνο στο κινητό μου αλλά ένα application που μου αρέσει να χρησιμοποιώ είναι το Instagram Stories (το όποιο θεωρώ ξεχωριστό από το Instagram), γιατί μου αρέσει η αμεσότητα του.
Μια τάση στη μόδα και την ομορφιά που δεν θα υιοθετούσες πότε -και γιατί;
Η αλήθεια είναι ότι τα κραγιόν σε ιδιαίτερα χρώματα όπως μαύρο, πράσινο ή μοβ, θεωρώ ότι δεν πηγαίνουν με το στiλ μου. Μου αρέσει βέβαια να τα βλέπω φορεμένα σε άλλους ανθρώπους. Όσον αφορά τη μόδα, «ποτέ μη λες ποτέ»!
Υπάρχει κάποιο έξυπνο beauty tip που βοηθάει την επιδερμίδα σου να ανταποκρίνεται στις απαιτήσεις της καθημερινότητας;
Δεν υπάρχει κάποιο beauty tip που να μην έχει γραφτεί σε περιοδικά και blog ομορφιάς από ειδικούς. Για τη δική μου επιδερμίδα προσέχω πολύ τα συστατικά των καλλυντικών που χρησιμοποιώ.
Σε ποιο καλλυντικό «ορκίζεσαι» και έχεις πάντα μαζί σου, χειμώνα - καλοκαίρι;
Lip Balm και αντηλιακό για το πρόσωπο με υψηλό δείκτη προστασίας, αν και ακόμα δεν έχω βρει κάποιο που να «συμφωνεί» με το δέρμα μου απόλυτα.
Έχεις εντοπίσει, τι είναι τελικά αυτό που μπορεί να απογειώσει το μακιγιάζ σου;
Είναι το πώς σε κάνει να νιώθεις το μακιγιάζ που επιλέγεις. Μετά από πολλά πειράματα, έχω καταλήξει πως αισθάνομαι περισσότερο ο εαυτός μου με ένα κόκκινο κραγιόν και ένα μικρό cat-flick στα μάτια.
Πώς ονειρεύεσαι τον εαυτό σου σε 10 χρόνια από σήμερα;
Χαρούμενο, πλουσιότερο σε εμπειρίες και περιτριγυρισμένο από αγαπημένα πρόσωπα.
Ποιο είναι το πιο τρελό σου όνειρο και μέχρι που θα έφτανες για να το πραγματοποιήσεις;
Εμπνευσμένη από την ταινία "Chef" θα ήθελα να έχω μια καντίνα, να μαγειρεύω νοστιμιές και να γυρνώ τον κόσμο.
Επόμενο «στοίχημα» στην εξέλιξη των δύο προσωπικών σου brand;
Για τα pico ένας πολύ μεγάλος στόχος έχει ήδη επιτεθεί αλλά λόγω confidentiality agreement πρέπει να το κρατήσω κρυφό λίγο καιρό ακόμα! Για το VIDEO clothing είμαστε στη διαδικασία αλλαγής των πρώτων υλών σε 100% sustainable.
Φωτογραφία: 'Εκτορας Νικολάκης POV studio
Make up: Inglot Greece team με προϊόντα Inglot
Hair: Μάρτα by Yianni Hair Spa
Styling: Αλίκη Σιάμκουρη
Mενταγιόν: Accessorize
- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -
Don't Miss: The #glowmewithinglot Project
Κάντε search με το hashtag: #glowmewithinglot για επιπλέον υλικό από τη φωτογράφιση.
Follow: Glow Magazine's Instagram Page
Follow: Inglot's-Greece Instagram Page
Follow: Love Improchori