Στην καρδιά της Αιώνιας Πόλης, στον εμβληματικό χώρο DOMVS μέσα στη θρυλική βoutique του Bvlgari στην οδό Via dei Condotti, παρουσιάζεται μία εντυπωσιακή έκθεση με τίτλο 'The Genius of Images'. Έως την 1η Φεβρουαρίου 2026, οι επισκέπτες έχουν την ευκαιρία να βιώσουν ένα οπτικό και συναισθηματικό ταξίδι στην ιστορία του Maison, που έχει μετατρέψει την επικοινωνία σε τέχνη και τα κοσμήματα σε ζωντανές εικόνες.
Η έκθεση φωτίζει την εξέλιξη της αισθητικής ταυτότητας του οίκου, αναδεικνύοντας την τολμηρή δημιουργικότητα και την αδιαμφισβήτητη επιρροή του στον κόσμο της υψηλής κοσμηματοποιίας και του design.
Από την κληρονομιά του Sotirio στην παγκόσμια αναγνώριση

Το όραμα που ξεκίνησε ο Έλληνας αργυροχόος Sotirio Bvlgari το 1884 στην καρδιά της Ρώμης, ξεπέρασε τα όρια του παραδοσιακού κοσμήματος. Επέλεξε να ταυτίσει το brand του με τη ρωμαϊκή κλασική φινέτσα αντί της ελληνικής, συνδέοντας το όνομά του με τη μνήμη, την ιστορία και την πολιτιστική ταυτότητα της πόλης. Η στρατηγική που υιοθέτησε, να επεκτείνει τα καταστήματα στο ιστορικό κέντρο απέδωσε καρπούς, προσελκύοντας το εκλεπτυσμένο κοινό του Grand Tour.

Στην πορεία, οι επόμενες γενιές παρέλαβαν τη σκυτάλη και οδήγησαν το Maison σε νέα μονοπάτια: χρυσά κοσμήματα, πολύτιμες πέτρες, σχέσεις με το διεθνές jet set και ισχυροί δεσμοί με τον κινηματογράφο, με εμβληματικές μούσες όπως η Liz Taylor, η Sophia Loren και η Gina Lollobrigida.
Η αισθητική επανάσταση της δεκαετίας του ’60

Σημαντικό σημείο καμπής στην ιστορία του Bvlgari υπήρξε η δεκαετία του 1960, όταν η αισθητική φιλοσοφία του οίκου γνώρισε ριζική ανανέωση. Οι σχεδιαστές της Maison υιοθέτησαν έναν τολμηρό εικαστικό λόγο με αναπάντεχους χρωματικούς συνδυασμούς, καινοτόμα υλικά και μια πρωτοποριακή προσέγγιση στη χρήση των πολύχρωμων πετρών.

Αυτή η νέα αισθητική γλώσσα δεν άλλαξε μόνο τον οίκο, αλλά επηρέασε βαθιά το παγκόσμιο design κοσμημάτων. Παράλληλα, ο Bvlgari άρχισε να αναπτύσσει ένα ξεχωριστό οπτικό ιδίωμα μέσα από τις διαφημιστικές του καμπάνιες, το οποίο τον διαφοροποίησε.
Η έκθεση υμνεί τη μαγεία της εικόνας

Η έκθεση 'The Genius of Images' δεν είναι απλώς μία αναδρομή. Είναι μια εμπειρία που αναδεικνύει τον τρόπο με τον οποίο η Bvlgari μετέτρεψε τις καμπάνιες της σε καθαρές καλλιτεχνικές εκφράσεις. Μέσα από φωτογραφίες και υλικό από το Ιστορικό Αρχείο του Maison, πολλά από τα οποία παρουσιάζονται για πρώτη φορά στο κοινό, ζωντανεύουν κόσμους βγαλμένους από όνειρο. Τοπία εμπνευσμένα από τη Ρώμη, σουρεαλιστικά σκηνικά, ανατρεπτικές αποτυπώσεις καθημερινών αντικειμένων.

Τα κοσμήματα και τα ρολόγια του οίκου μεταμορφώνονται σε πρωταγωνιστές ενός παιχνιδιού μεταξύ τέχνης, φαντασίας και χρώματος. Ιδιαίτερη έμφαση δίνεται στην περίοδο από τα τέλη της δεκαετίας των '70s έως τις αρχές των '90s, μια εποχή που χαρακτηρίζεται ως η χρυσή περίοδος της διαφήμισης.
Το θρυλικό ρολόι 'Bvlgari Bvlgari'

Το 2025 σηματοδοτεί και έναν ξεχωριστό σταθμό για την Bvlgari: τον εορτασμό των 50 χρόνων από τη γέννηση του πρώτου ρολογιού Bvlgari Bvlgari. Η αρχική του εκδοχή σχεδιάστηκε το 1975 από τον Gianni Bvlgari ως δώρο για λίγους εκλεκτούς πελάτες, συνδυάζοντας μοντέρνο ψηφιακό καντράν, λουράκι από κάνναβη και το εμβληματικό διπλό λογότυπο χαραγμένο στη στεφάνη. Το 1977, το ρολόι εξελίχθηκε σε ένα διαχρονικό αντικείμενο με κυκλικό design εμπνευσμένο από ρωμαϊκά νομίσματα, που έμελλε να αλλάξει την ιστορία του ανδρικού και γυναικείου ρολογιού.

Η έκθεση παρουσιάζει το αρχικό πρωτότυπο μαζί με τις πιο χαρακτηριστικές εξελίξεις του, φωτίζοντας την ικανότητα του οίκου να ανανεώνεται διατηρώντας τη σύνδεση με τις ρίζες του.
Μια ωδή στο παρελθόν με βλέμμα στο μέλλον

Η έκθεση The Genius of Images αποτελεί έναν ύμνο στην εφευρετικότητα, την καλλιτεχνική ευαισθησία και το οραματικό πνεύμα της Bvlgari. Στο σημείο τομής της παράδοσης με τη σύγχρονη δημιουργία, ο οίκος επιβεβαιώνει τη θέση του ως ηγέτης όχι μόνο στην υψηλή κοσμηματοποιία αλλά και στην αισθητική αφήγηση. Με φόντο την αέναη έμπνευση της Ρώμης και εργαλεία την εικόνα, τη φαντασία και την καινοτομία, ο Maison συνεχίζει να γράφει ιστορία, σελίδα προς σελίδα, δημιουργία μετά τη δημιουργία.
Info
Διάρκεια: Από 11 Ιουνίου 2025 έως 1 Φεβρουαρίου 2026
Τοποθεσία: DOMVS, boutique Bvlgari, Via dei Condotti 10, Ρώμη
Είσοδος: Δωρεάν - Απαιτείται κράτηση